Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
miramar

Vragen en geklets

Recommended Posts

Holla, ehm ik heb een familie gemaakt en waarvan de tiener nu jongvolwassen is.. ik heb die laten verhuizen en tot m'n grote verbazing kan ik die gast niet meer terugvinden, niet bij hoofdmenu iedergeval..

Weet iemand hoe ik er weer mee kan spelen? :-)

Ciaociao

Wat bedoel je met 'hoofdmenu'? Dat scherm met die vakjes waarbij je een familie kan kiezen? Of de buurt?

Als je het eerste bedoelt - dus dat scherm met die vakjes waarbij je een familie kan kiezen - dan klopt het dat hij er niet bij staat; die vakjes geven verschillende save games aan, ieder vakje is een eigen 'dimensie' en ze beinvloeden elkaar dus niet. Als je je sim terug wil vinden, dan moet je in de buurt rondkijken waar hij woonde, als je actieve sim met hem bevriend is, dan zie je boven z'n huis zo'n gelig icoontje staan. Als je met die sim wil spelen, dan moet je in die buurt 'buurt aanpassen' kiezen in het menu (F5) en dan krijg je links een icoontje 'actieve familie veranderen', en dan kan je voor die jongvolwassen sim kiezen.

(Kijk ook eens hier: http://www.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=27491 )

Ik bedoelde het 2de stuk. Ik zie nu wel waar hij woont maar ik kan er niet in spelen.

Bedankt voor de hulp ieder geval :-P

Je kan er wel spelen als je het actieve huishouden verandert en hem kiest als nieuw actief huishouden...

er zijn gewoon 2 opdrachten het doel is die 2 opdrachten te maken om verder te gaan de extra opdracht is niet verplicht

Maar vrienden en vaardigheden zijn niet speciale benodigdheden om de top te behalen, hoor Dat is anders dan bij Sims 2 namelijk

maar het wordt wel gevraagd voor de legacy daarom staat het er ook duidelijk bij.

Niet echt duidelijk vind ik, ik snap nu ook nog steeds niet echt wat je er precies mee bedoelt

Maar ik ben nog lang niet in die generatie, dus boeit nog niet zo :)

er zijn gewoon 2 opdrachten het doel is die 2 opdrachten te maken om verder te gaan de extra opdracht is niet verplicht

Maar vrienden en vaardigheden zijn niet speciale benodigdheden om de top te behalen, hoor Dat is anders dan bij Sims 2 namelijk

maar het wordt wel gevraagd voor de legacy daarom staat het er ook duidelijk bij.

Niet echt duidelijk vind ik, ik snap nu ook nog steeds niet echt wat je er precies mee bedoelt

Maar ik ben nog lang niet in die generatie, dus boeit nog niet zo :)

Nu snap ik het ook niet. Het kan wel duidelijk in je regels staan, maar het spel geeft daar geen informatie over. Hoe kun je dan wel een aantal vrienden behalen terwijl het spel daar helemaal niet naar vraagt? Het 'aantal vrienden' werkt nu bijna niet, alleen maar zo'n smiley die je tevreden moet zien te houden.

bv bij sommige vaardigheden moet je wel degelijk vrienden hebben om verder te kunnen maat het is inderdaad niet gevraagd in het spel ik merk bv bij het charmeren dat ik vast zit op level 6 totdat ik voldoende vrienden heb om verder te kunnen heel irritant

Ok, even een vraag van mijn kant.

Geld verdienen is veel gemakkelijker dan ik zelf dacht. Mijn kind-sim is net tiener geworden en mams heeft al ruim 10.000 dollar bij elkaar verzameld. Moet ik nu naar generatie 2??? Want Gaby is nl. nog niet volwassen. En ik wil eigenlijk het liefst eerst alle insecten verzamelen, zodat ik die opdracht goed heb vervuld.

Ok, even een vraag van mijn kant.

Geld verdienen is veel gemakkelijker dan ik zelf dacht. Mijn kind-sim is net tiener geworden en mams heeft al ruim 10.000 dollar bij elkaar verzameld. Moet ik nu naar generatie 2??? Want Gaby is nl. nog niet volwassen. En ik wil eigenlijk het liefst eerst alle insecten verzamelen, zodat ik die opdracht goed heb vervuld.

Je kunt rustig doorgaan met insecten verzamelen, want Gaby is immers nog niet volwassen. Je mag wel gewoon in een huis gaan wonen nu.

De tweede generatie gaat pas in als Gaby een kind krijgt en dat kan nog wel even duren :)

Ok, wie heeft voor mij een website waar je foto's kunt uploaden? Ik heb nl. een stel proberen te uploaden, maar telkens als ik ze hier neerzet, dan zie je een rood kruis.

Heb Photobucket al een mail gestuurd maar dit zal wel een paar dagen duren voor ik weer wat kan uppen.....

Ik snap er geen hol meer van. Ik heb Photobucket gevraagd, die zitten te zeuren over mijn firewall en zo. Kom op, ik upload er meerdere tegelijk en ineens bij afbeelding 31 kapt ie erme..... Heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd, ook die imageshack, maar die bevalt me niet. Die is me veel te ingewikkeld.

Heeft iemand hier suggesties? Ik wil nl heel erg graag verder met mijn verhaal, maar ben nu ff in staat mijn laptop door het raam te smijten..... :(

waarom snap je imagehack dan niet?

heel simpel gewoon op browse klikken en dan die plaatjes zoeken en dan op uploaden klikken als je er meer tegelijk doet staan e links links onder kopieren hier plakken wel tussen die zetten en klaar is babske

Nou, ik ben dus Photobucket gewend en daar heb je direct een link zeg maar. Hier helemaal niks. Deed het ook niet, ik snap er echt niks van....

Edit: ik ben eruit. Mijn plaatjes waren te zwaar. Iets wat ik heel raar vind trouwens, want die anderen waren net zo zwaar of zwaarder. Maar ineens kapte Photobucket ermee.

Anyway, de nieuwe update staat erop en ik zal later op de dag nog een update plaatsen. ;)

Nog weer even een vraag: ik ben bij Generatie 4. Volgens de beschrijving mag er 1 ouder werken, net als de a.s. opa en oma. Maar de moeder moet thuisblijven. Is dit erg letterlijk of mag je bv ook een oppasoma hebben? Die heeft bij mij nog nooit gewerkt, is ook erg veel met de tuin bezig, dus mij komt dat eerlijk gezegd beter uit. :)

Tip: ga je dag van je sim besteden met het zoeken naar edelstenen. Wat ik doe: ik zet mijn spel op pauze en dan ga ik zelf zoeken naar edelstenen. Als je in Sunset Valley zit, dan kun je het beste bij de mijn gaan zoeken, of bij Simhenge of bij dat ene strandje en daar de bergen erboven. Riverview ben ik niet zo in thuis, aangezien ik daar nog niet echt mee heb gespeeld.

Succes!

Ben ook nog eens opnieuw begonnen. Maar nu met de gewone 10-generaties legacy (kwestie van wat afwisseling te hebben). Maar 't geld komt ook niet binnen zoals ik wil. En om er een verhaal rond te maken vind ik wel leuk maar tijd ontbreekt helaas.

Ik zit op het moment met chronisch tijdgebrek. Ik ga binnenkort zeker weer updaten, maar ik heb het zo druk. Er zijn nog minstens 40 foto's in de maak (heb ook nog wat gemaakt) en ik wil ook weer verderspelen, want zit nog steeds in de veel-kinderen generatie.

Zodra ik weer meer tijd heb, ga ik zeker verder!

Ik heb een vraagje,

Sins vandaag heb ik ondekt dat mijn sim (vrouw, jongvolwassen :P) met een schilderspalet aan haar hand loop! :o

Ik heb echt geen idee hoe het weggaat en het lijkt alsof het aan haar arm vastgekleefd zit!

Kan iemand mij helpen please?

2dlqal2.jpg

Het is al weer weg :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...