Jump to content

Photo

Simpie (familie Rijkman)

• Please log in to reply
123 replies to this topic

#121 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 14 October 2009 - 04:26 PM

Ik wil een vervolg.

Hartstikke leuk en mooi en goed gedaan Simpie!! Heb zitten gieren van het lachen om jouw familie en vooral met baby Juan ook even moeten slikken. Echt geweldig!

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#122 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 14 October 2009 - 05:01 PM

Bedankt Loeneke, jij bent wel mijn grote voorbeeld hoor, al je legacy's waren spannend en vol humor geschreven!

Juan ging me ook even aan het hart. Ik was zo nieuwsgierig wat er ging gebeuren als ik die peuter terug zou laten keren, maar hier had ik meteen spijt van. Wat een drama, iedereen gillend gek van dat gehuil.

Ik zit met een hele drukke studie, maar toch kriebelt het wel weer hoor. Het spel heb ik al een paar weken niet meer opgestart en het duurt nog even voordat de uitbreiding komt. Zullen we nog een keer???...... ;)

#123 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 14 October 2009 - 09:24 PM

Sjee nou, dank je wel voor je enorme compliment! Zit hier zo'n beetje met een hoofd als een tomaat zo rood.. Dank je wel.
En als jij er weer voor gaat, dan ga ik ook! De verkorte versie vind ik een strak plan :D

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#124 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 14 October 2009 - 09:26 PM

Superleuk verhaal! Vind het trouwens echt gaaf die geestenbaby, wil ik ook een keertje in een spel van mij gaan uitproberen. :-)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users