Jump to content

Photo

Kipputjuh (familie Bushbushbosje)

• Please log in to reply
51 replies to this topic

#21 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 13 July 2009 - 10:00 AM

haha geweldig gevonden bert!
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#22 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 13 July 2009 - 06:14 PM

Ons nieuwe huisje

"Ik kreeg echt de smuuk te pukken met het gituur spelen. Steeds meer funs kwumen me opzoeken en doneerde de meest funtustische bedrugen!"
Posted Image

"Ook mijn mumu deed erg huur best om geld te verdienen en zij zocht steeds nuur omluug gevullen ruimtestenen. Hier vind ze een hele grote steen!"
Posted Image

"En toen en toen... Toen hudden we opeens 10.000 simoleon op de bunk stuun. Dut wilde mijn mumu en ik vieren!"
Posted Image

"Mijn mumu wilde een huis guun zoeken en duurom pukten we onze tussen en smeten deze in de kuttenbuk vun de tuxi."
Posted Image

"Nu een puur minuutjes rijden zugen we ons nieuwe huisje stuun. Een megu blokhut met rumen en deuren en een duk! Nu guut ons leventje helemuul goed komen!"
Posted Image

#23 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 14 July 2009 - 10:42 AM

Leuk!
Laaadidadidaaaa..

#24 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 14 July 2009 - 02:08 PM

mooi huisje bert

#25 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 15 July 2009 - 05:39 PM

Dikke mollige snol

"Ik werd groter en ik ging meteen opzoek naar een leuk meisje. Omdut ik muur een onzeker tiepje ben heb ik meteen de eerste dikke vette mokkel die voorbij kwam wulsen uungesproken en gemusseerd. Ik leek een klik te voelen."
Posted Image

"Vun het één kwum het under en zomuur uit het niets wus er een buby. Het kind wus buitenechtelijk en dus besloot ik om een binnenechtelijk kind uun te guun muken. En binnen de kortste keren hud ik een kind, Kees."
Posted Image

"Ik vond de dikke mollige snol zo lekker dut ik ze ten huwelijk heb gevruugd. Hud ik muur nuur huur nuum gevruugd, wunt die wist ik nog steeds niet..."
Posted Image

"Muur toen ik ducht dut de vonk wus overgeslugen, num die dikke doos het iets te letterlijk. Op een uvond stond numelijk de hele keuken in de hens. Dut mokkel zette onze keuken in de fik en dut nog wel tijdens ons huwelijksfeest!"
Posted Image

"Dut pikte ik niet en heb onze relutie direct nuur de soderjuttemus geholpen. Exit mudume, ik zoek wel een nieuwe!"

Posted Image

#26 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 15 July 2009 - 05:43 PM

whahahahahahaha ik lig hier helemaal dubbel deruit gesodemieterd hihi hoe kom je erop

#27 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 15 July 2009 - 07:30 PM

Omdut ik muur een onzeker tiepje ben heb ik meteen de eerste dikke vette mokkel die voorbij kwam wulsen uungesproken en gemusseerd.

:xd: HAHAHAHAH.
Posted Image

#28 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 15 July 2009 - 08:45 PM

Hahahahahahahaha!

Vind het toch wel zielig voor het mokkeltje, eigenlijk :-|

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#29 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 15 July 2009 - 10:49 PM

"Ik vond de dikke mollige snol zo lekker dut ik ze ten huwelijk heb gevruugd. Hud ik muur nuur huur nuum gevruugd, wunt die wist ik nog steeds niet..."

OMG!
Posted Image

#30 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 16 July 2009 - 01:07 PM

MIJN GOD Kip, WAT EEN TAALGEBRUIK!!! :o :xd: :xd: :xd:
Laaadidadidaaaa..

#31 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 16 July 2009 - 04:32 PM

Geweldig!!! xD
Ga door! Ga door!
Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#32 Conny

Conny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

Posted 16 July 2009 - 05:22 PM

Echt heel goed gevonden. Ben al benieuwd naar 't vervolg se.

#33 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 17 July 2009 - 05:41 PM

Usjemenou, eureku!

"Ik heb geleerd dut ik niet de eerste beste mokkel aan moest spreken en dus... probeerde ik het bij een tweede. Ter vuriutie vroeg meteen huur nuum, Luurel heet ze. Geloof ik."
Posted Image

"Ik wus doodsbenuuwd dut het weer verkeerd zou guun en ik koos dan ook meteen uppels voor mijn geld en verkluurde huur mijn liefde. Gek genoeg vond ze dat wel kicken! Ik kon haar wel pukken! En dus pukte ik een ring ergens uit met rechterkontzuk en bood het huur uun. Ze wus totuul verrust!"
Posted Image

"We wuren verloofd! Muur voordut ze er met een under vundoor kon guun, hebben we meteen een besloten huwelijk geduun. Of liever gezegd: we wuren te luut met het uitnodigen vun undere lui."
Posted Image

"Muur toen kwum het! Luurel wus niet zomuur iemund, nee, ze hud een kupituul in huur broekzuk! Usjemenou, eureku!"
Posted Image

"Uls beloning mocht ze vun mij meteen nuur de nugellukspeciulist en mocht ze de mooiste kleurtje op luten verven. Zo ver kwum het echter niet, wunt voor de deur ervun kreeg ze een beroerte; ze ging bevullen! Zie huur kop, huhuhuhuhu!"
Posted Image

"Ik zug het gebeuren en heb huur snel nuur het ziekenhuis gestuurd met een tuxi. Ik hud zelf heluus geen tijd, vunwege het gevuur vun uitgedroogde tomutenpluntjes. Een hulf dugje luter kwum ze uit het hostpituul met een buby. Uhhhhhh, wut schuttig! Het wus een jongetje, ik noemde hem Lloyd!"
Posted Image

#34 Els

Els

Member

• Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 17 July 2009 - 06:56 PM

Wat een NEUS!!! Haha
Jij kan echt geweldig schrijven xD

#35 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 18 July 2009 - 10:32 AM

Ja :D

"Ik heb geleerd dut ik niet de eerste beste mokkel aan moest spreken en dus... probeerde ik het bij een tweede"

Geweldig! Ga door!
Laaadidadidaaaa..

#36 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 19 July 2009 - 11:32 AM

Berend Bruutjes

"Ahuhm, wel edel gestelde geliefden onder jullie, mag ik mijne zelve even voorstellen: mijn voornaam luidt Laurel. Ik heet heden ten dage Bushbushbosje met mijne achternaam, maar voorheen klonk deze als Grisby, dat is dus vanaf nu mijne meisjesnaam. Sinds enkele weken ben ik de welgestelde echtgenote van Malawi en plesant genoeg hebben wij ook sinds enigertijd een kindje gekregen, Lloyd, maar dat had mijne wederhelft al verteld, niet waar? Ik heb in de stad enkele zaden geplant en tot mijne verbazing kwamen er enkele geldbomen uit tevoorschijn. Alsof ik dat nodig heb..."
Posted Image

"Heb ik het al gehad over mijn kind, ehhh ons kind? Lloyd is een lieve jongen met een lichtelijke voorkeur voor Berend Bruutjes boxershorts. Van de week is hij opgegroeid tot kind, het was duidelijk een amusant feest!"
Posted Image

"Ik heb het nog niet gehad over de oma van Lloyd. Oke, voor de eerste en laatste keer zal ik hare namen vernoemen. Legionella Bushbushbosje kreeg te maken met een licht tintelend gevoel en voordat ze er erg in had, werd ze bedwelmd en metamorfeerde ze in een geest. Oh hemeltje, Legionella knijpt er tussenuit!"
Posted Image

"Hare geest deed nog een smeekbede bij zijne laagheid M. Hein, maar de pogingen waren helazerwijs tevergeefs. Meneer Hein nam haar mee naar de zielenwereld. Een ramp leek in het huis te voltrekken. Malawi en een beetje Lloyd waren heel verdrietig in het verlies. Ze zullen haar missen."
Posted Image

"De geldboompjes hielpen de familie flink in kapitaal stijgen. Het saldo steeg en steeg en op een dag bereikte het de magische grens van 50.000 simoleon! Hoezee!"
Posted Image

"Het lijk van Legionella lieten we achter en we besloten met deze zuurverdiende centjes een nieuwe kavel te kopen en een gloednieuw huis te gaan bouwen. Ik ben voorstander van een luxueuze bungalow, nu nog even Malawi overhalen. Ik wil namelijk wel de laatste jaren van mijn leventje chiq doorbrengen."
Posted Image

#37 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 20 July 2009 - 10:15 AM

Leuk, die chique taal!! :lol:
Laaadidadidaaaa..

#38 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 20 July 2009 - 06:09 PM

Manusmama van alles

"En dit ben ik, ik ben Lloyd. Had ik al gezegd dat ik dit ben en dat ik Lloyd heet? Dit is mijn kamer en deze kamer waar ik sta is van mij. Ik hou van schaken en als ik even tijd heb dan schaak ik de hele dag door schaak. En mijn schilderij, dat schilderij, is een schilderij dat door mijn papa is geschilderd. Het is van mijn oma Legionella. Lelijk mens is die lelijkerd hè!"
Posted Image

"Papa Malawi heeft een nieuw bed op zijn slaapkamer en een eigen zwartwit stijl. Papa is een beetje lui soms; hij verft en gitaart veel en dat is het wel zo'n beetje. Hij doet heftig zijn best om popster te worden, maar tot nu toe is ie alleen pas een poster."
Posted Image

"En mama Laurel doet van alles wat, maar ook eigenlijk niets. Ze verft, schildert, tekent en aquarelt. Ze schrijft, typt en maakt verhalen. Ze tuiniert, verbouwt vruchten en geeft veel plantjes water. En manusmama van alles dus."
Posted Image

"En toen op een dag was het zo ver. Ik groeide op en werd groter. Nu zeggen dat ik een koef slash kapsel heb wat lijkt op een echte schaker en dat bevalt me wel. Ik hou van schaken en schaken houdt van mij. Ik heb zelfs mijn mama en papa al eens verslagen. Ik wil meesterschaker worden van het hele heelal!"
Posted Image

"Hier heb ik papa flink in de mangel genomen. Hij ziet mijn rokade niet aankomen en dat terwijl de toren op A1 via A6 en C6 zo papa's loper kan verslaan, alwaar zijn koningin ten onder zal gaan aan de diagonale verplaatsing van mijn loper, waarna ik via B5 en C7 zo met mijn paard mijn papa's koning schaakmat kan zetten. Tsss, hij snap er ook niks van..."
Posted Image

#39 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 21 July 2009 - 05:54 PM

"Mijn mumu wilde een huis guun zoeken en duurom pukten we onze tussen en smeten deze in de kuttenbuk vun de tuxi."

GE-WEL-DIG vooral toen ze uit dat parkje gingen verhuizen :xd: :xd: :xd: :xd: :xd: :xd: :xd: :xd:

#40 Conny

Conny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

Posted 23 July 2009 - 09:40 PM

Dit blijft één van mijn favoriete verhalen. Echt heel vlot geschreven en vol humor.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users