Jump to content

Photo

Andijvie (familie Zäsar)

• Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 26 June 2009 - 06:09 PM

Hier kun je jouw legacyverhaal plaatsen.
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#2 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 30 June 2009 - 06:28 PM

Niemand weet precies waarom, maar in Sunset Valley is er een park waar nog nooit iemand vrijwillig naar toe is gegaan. Onder tieners en kinderen in Sunset Valley gaat het verhaal dat er onder het park een begraafplaats ligt van de oorspronkelijke bewoners van Sunset Valley. Deze oorspronkelijke bewoners - een indianenstam genaamd Mushierto - zouden nu nog steeds rondspoken rond hun graven, op zoek naar mensen die ze kunnen beinvloeden. Ze willen wraak. Waarom precies weet niemand, maar mogelijk heeft het te maken met de inheemse Simsimvogel die al enkele eeuwen met uitsterven bedreigd is...

Vandaag gaat de legende van het park echter veranderen; voor het eerst zullen twee mensen de grond betreden.

Posted Image
Het park.

Wolfgang Zäsar en zijn dochter Julia zijn uit hun vorige woning getrapt. Julia is de dochter die Wolfgang nooit had willen hebben, maar ineens was ze er. Natuurlijk wist Wolfgang wel dat van 'woohoo' kinderen kunnen komen, maar hij had er niet bij stil gestaan toen hij meerdere malen met zijn buurvrouw - Eva genaamd - het bed in kroop. Zij was het tegenovergestelde van Wolfgang, ze was heel sociaal en wilde dolgraag een leven met Wolfgang opbouwen. In Wolfgang zag ze achter al zijn rare en nare trekjes de man van wie ze met heel haar hart hield. Ze zag zijn zachte kanten - en Wolfgang liet die maar graag zien, want er kwam altijd 'woohoo' van. Toen Eva zwanger was van Wolfgang dacht ze echt dat dit zou betekenen dat ze zouden trouwen en dat ze - ondanks Wolfgangs vreemde trekken - gelukkig zouden worden. Ze was erg naïef. Toen Julia geboren was, was Wolfgang eigenlijk nooit meer thuis. Hij vond het vreselijk om ineens iemands vader te zijn en weigerde verantwoordelijkheid te nemen. Tot op een dag - vlak voor Julia's verjaardag - er een vreselijk ongeluk gebeurde. Eva was druk bezig met het huishouden, toen ze ineens struikelde over een stuk speelgoed dat Julia had laten slingeren. Een paar uur later kwam Wolfgang thuis - hij had in het park zitten niksen - en hij vond Eva onder aan de trap. Ineens voelde hij hoeveel hij eigenlijk van haar had gehouden. Voor het eerst in zijn volwassen leven barstte hij in tranen uit. Toen zag hij Julia boven aan de trap zitten. Hij besloot voor haar te zorgen, hoeveel moeite het hem ook zou kosten. Hij wist toen nog niet dat ze al maanden achter liepen met het betalen van de rekeningen... Op Julia's verjaardag werden ze uit huis gezet. Zodoende koos Wolfgang voor de makkelijkste oplossing - want werk zoeken was niets voor hem - het verlaten park in Sunset Valley.

Posted Image
Julia vindt het meteen al niets.

Posted Image

Posted Image
Ze vindt het écht niets...

Posted Image
En Wolfgang is het gezeur al meteen zat.

Posted Image
"Oooeeh, ga je huilen?! Ga je huilen?! Toe dan! Huil dan!!"

Posted Image
En zo slapen ze de eerste nacht ieder op hun eigen bankje in het verlaten park. Stiekem vindt Wolfgang het wel fijn dat Julia het allemaal zo verschikkelijk vindt....

#3 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 30 June 2009 - 09:01 PM

Het leven is zwaar voor zowel Julia als Wolfgang. Wolfgang gaat iedere dag bij de buren langs en probeert daar bevriend te raken met de leden van de familie Bunch. Hij probeert er ook telkens even snel te douchen, maar iedere keer komt de hele familie hem vertellen dat hij ongepast bezig is. Gelukkig kan hij telkens toch een paar minuutjes douchen. Ook met bedelen heeft hij gelukkig succes; van Judy Bunch krijgt hij §36,- ! Dat was precies wat hij nodig had om de rekeningen te betalen... Julia heeft het zwaar op school; ze haalt wel goede cijfers, maar ze wordt gepest, waarschijnlijk omdat ze iedere dag al rond 7 uur op school is zodat ze nog even naar de wc kan en wat kan eten... Gelukkig ontmoet ze Bella, die wél aardig voor haar is.

Posted Image
Wolfgang leert de familie Bunch kennen; hij kan het zelfs goed vinden met hun dochter, zij vindt zijn rare gedrag om de een of andere reden altijd grappig.

Posted Image
Julia maakt altijd braaf haar huiswerk, ook al heeft ze knorrende honger en stinkt ze een uur in de wind; ze moet en zal een 10 op haar rapport halen!

Posted Image
Bella en Julia. Julia wil dolgraag goede vriendinnen worden met Bella.

Posted Image
Snel nog even een paar keer achter elkaar tandenpoetsen, want in bad wordt ongepast bevonden...

's Nachts wordt Wolfgang soms wakker. Hij wordt dan even helemaal gek van het feit dat Julia zo vlakbij is en maakt haar wakker om vervolgens te zeggen dat ze de kamer moet verlaten.
Posted Image
"Aaargh! Ga weg! Weg!" Arme Julia weet zeker dat het aan haarzelf ligt...

Posted Image
"Wegggg!!"

Posted Image
En ze gaat braaf om de hoek staan, zodat Wolfgang even kan kalmeren...

Over een paar dagen is Julia jarig...

#4 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 30 June 2009 - 09:10 PM

Ahhh, die arme Julia :-( Heb bij deze een hekel aal Wolfgang! :-|

:lol:

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#5 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 30 June 2009 - 09:16 PM

Ik ook, zielig kind. :(

#6 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 01 July 2009 - 08:06 AM

Ooo,,, ik heb ook zon soort vader gemaakt, maar niemand kijkt bij mijne :cry:

Maar heel leuk gedaan hoor!!! :thumbup: :thumbsup:
Laaadidadidaaaa..

#7 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 01 July 2009 - 10:16 AM

Leuk dat je de Engelse naam van Cora gebruikt :D
Mooi hoor, ga gauw verder. :D
Posted Image

#8 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 01 July 2009 - 11:28 AM

Ik speel in het Engels, vandaar :) Wat is de Nederlandse achternaam van Cora eigenlijk? Vrijevogel?

Na weer een vermoeiende dag lagen Julia en Wolfgang ieder op hun eigen bankje. Wolfgang sprong plots op en....
Posted Image
... plaste in z'n broek. Daarna begon hij weer eens op Julia te schelden, alsof zij in zijn broek had geplast. Met tranen in haar ogen probeerde Julia weer wat te slapen, ze keek erg op tegen de volgende dag. Haar verjaardag. 's Ochtends besloot ze meteen dat ze niet bij Wolfgang in de buurt wilde zijn en deze verjaardag bijzonder zou maken. Ze herinnerde zich haar vorige verjaardag nog maar al te goed; Wolfgang was haar verjaardag helemaal vergeten, ze zaten aan tafel toen de bel ging, Julia dacht even dat het misschien een verrassing was. Een cadeau van Wolfgang. Dat hij net deed alsof hij haar verjaardag was vergeten. Julia rende naar de deur en daar stond de deurwaarder... ze moesten per direct het huis verlaten en mochten niets meenemen; alles was ingenomen om hun schulden af te kunnen lossen.
Maar vandaag zou dat niet gebeuren, vandaag kon Wolfgang niets verpesten. Julia ging alleen naar het park.

In het park ontmoette ze een klasgenootje, ze besloten samen wat te schaken.
Posted Image
Julia genoot met volle teugen; zo'n verjaardag wilde ze iedere keer wel! Toen ineens was Bella er ook, haar dag kon niet meer stuk!

Posted Image
Bella zon uit volle borst 'Lang zal Julia leven!', blies op toeters en ratelde met ratelaars. Julia straalde van geluk! En toen groeide ze op tot tiener - een hele gelukkige tiener, dankzij haar mooie rapport!

Meteen na het opgroeien besloot ze een oude vriend weer op te zoeken. Ze was welkom bij hem thuis en ze raakten aan de praat.
Posted Image
Julia vroeg of hij misschien wat geld kon missen...

Posted Image
... en natuurlijk kon hij dat! Hij vond het zelfs heel eerlijk van haar dat ze de moed had toe te geven arm te zijn. Julia vroeg of ze misschien ook mocht blijven logeren, ook dat vond hij een prima idee.

Posted Image
Eindelijk! Tijd om ongestoord te douchen!

Posted Image
Slapen in een écht bed!

Posted Image
Ze voelde zich zo thuis bij de familie Alvi; de vader van Miraj stelde zelfs voor haar met haar huiswerk te helpen. Zoveel aandacht was Julia helemaal niet gewend!

Posted Image
Eenmaal thuis besloot ze Wolfgang de waarheid te vertellen.
"Papa, je bent slécht! Je bent door en door slécht! Ik haat je!"

Posted Image
"En jij bent zeker heilig?! Mijn genen zitten ook in jou, Julia! Ik zag je bij de buren heus wel rondkijken of er iets te stelen viel!"

#9 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 01 July 2009 - 11:37 AM

Ja, de Nederlandse achternaam van Cora is Vrijevogel. :P
Posted Image

#10 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 01 July 2009 - 12:26 PM

O! :o Wat een beschuldiging van die gemene vent! vanaf nu heb ik ook hekel aan 'm! :x
Laaadidadidaaaa..

#11 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 01 July 2009 - 01:06 PM

O! :o Wat een beschuldiging van die gemene vent! vanaf nu heb ik ook hekel aan 'm! :x

Ze is helaas wel een kleptomaan :(

#12 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 03 July 2009 - 03:27 PM

Ow... :o :(
Laaadidadidaaaa..

#13 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 04 July 2009 - 08:50 AM

Oe, slecht opgegroeid? Leuk verhaal trouwens. :-)

#14 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 04 July 2009 - 10:49 AM

Leuk! Heb zo'n medelijden met Julia gewoon :-|

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#15 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 06 July 2009 - 12:50 PM

Oe, slecht opgegroeid? Leuk verhaal trouwens. :-)

Nee, juist goed, heb bewust voor kleptomaan gekozen :D

#16 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 06 July 2009 - 07:52 PM

O ok, kan natuurlijk ook. :D

#17 o0simmies0o

o0simmies0o

Advanced Member