Jump to content

Photo

Miramar (familie Smit)

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 26 June 2009 - 06:10 PM

Hier kun je jouw legacyverhaal plaatsen.
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#2 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 28 June 2009 - 07:04 PM

Van vagebond tot miljonair.

Melanie en Ricky Smit (of toch niet)gevlucht van een geweldadige echtgenoot en ze durft haar echte naam niet meer te gebruiken.
Ze waren van ver gekomen en hadden de hele weg gelopen daarom waren ze blij dat ze eindelijk hunvoeten even konden laten rusten toen ze bij een verlaten park aankwamen.

Posted Image
Wat gaan we doen Ricky? Blijven we hier of gaan we verder lopen? vroeg Melanie.
Ik kan niet meer mam kunnen we hier niet blijven? Vroeg Ricky smekend.
Posted Image
Ok Ricky we blijven hier voorlopig ik denk dat je vader ons hier toch niet zal vinden maarwe hebben geen geld meer dus we zullen hier in dit parkje moeten blijven ok?
En zo besluiten de 2 om in het park te blijven logeren.

De volgende dag komt op magische wijze de schoolbus langs en Ricky besluit op te stappen en gaat naar school.
Melanie nu weer uitgerust neemt een gratis taxi naar de stad om daar de boel te gaan verkennen en te zien of ze ergens op een makkelijke manier aan geld kan komen.
Ze vindt nergens een baantje naar haar zin en besluit om bij mensen te bedelen voor wat geld en dat leverd haar toch zo'n 57 simdollar op.
Dolgelukkig koopt ze een knuffelbeer voor Ricky en bietst hier en daar nog wat eten en gaat vlug weer terug naar het park om ricky op te wachten tot hij uit school komt.
Posted Image
Nadat ze lekker wat soep uit blik hebben gegeten gaan ze samen huiswerk maken.
Melanie geeft Ricky de poo beer als ze klaar zijn met het huiswerk en Ricky is zo blij met de beer dat hij er snachts nog mee speelt.

#3 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 30 June 2009 - 03:41 PM

Posted Image
De volgende dag gaat Melanie naar het stadspark om eens flink te bedelen voor geld ze ontmoet een hoop mensen en ze doneren een hoop geld.
Zo veel dat Melanie helemaal gelukkig is en ze met een gerust hart kan gaan vissen.
Posted Image
Ook al is Melanie niet zo gek op het buitenleven toch vindt ze vissen wel een leuke bezigheid en al snel heeft ze veel punten verdiend en kan ze ook nog de vissen verkopen voor een flink bedrag.
Ze is zo enthousiast over het vissen dat ze naar de begraafplaats gaat om te vissen omdat ze opgevangen heeft dat daar wel eens interesante dingen aan de haak worden geslagen.
Zo gezegd zo gedaan, op de begraafplaats aangekomen ziet ze een heel raar gebouw en nieuwschierig als ze is gaat ze toch even binnen kijken en na veel omzwervingen komt ze er weer uit met een hele rare kabouter en wat stenen die misschien wel wat geld waard zijn.
Posted Image
Het grote nadeel van die catacomben was wel dat ze er ineens zwart verbrand uitzag alsof ze door de bliksem geraakt is en dus neemt ze een vlugge douche bij de buren maar helaas wordt ze betrapt en moet ze het huis verlaten wegens ongepast gedrag.
Gelukkig heeft ze eerst de tuin nog even kunnen leegplukken bij de vrijevogels en dus heeft ze er niet zo'n heel erg rot gevoel over om weggestuurd te zijn.
Posted Image
Ricky is ondertussen goed bezig op school en heeft een dikke 10 op zijn rapport staan als hij jarig is wat als resultaat heeft dat hij een goed opgroeit en daar is Melanie bijzonder trots op.
Ook Ricky is bij huize Vrijevogel op bezoek en heeft dar de schattige Cora ontmoet en het raakt dik aan.
Knuffelend staan ze in de kamer als ineens de politie voor de deur staat om hem mee te nemen.
Posted Image
Nou ja denkt Ricky zo'n gratis lift is niet verkeerd meneer agent en hij laat zich naar huis rijden.

Een tijdje later zit hij weer bij Cora en heeft hij aar net om verkering gevraagd als...
Posted Image
hij opgroeit tot jong volwassene en Cora ineens te oud voor hem is.
Pffff heb ik dat ontmoet ik eens een leuk meisje ben ik weer te oud.
Gelukkig heeft al dat bietsen en vissen een aardig centje opgeleverd en hebben ze nu bijna 4000 simdollar bij elkaar gespaard.
80% vlinders gevonden, 20% insecten, edelstenen, metalen en een heuse kabouter.
Nog even en we kunnen een huis bouwen mam.

#4 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 01 July 2009 - 01:19 PM

Miramar, speel jij altijd met die muren omlaag?Ik vind dat zo'n geen gezicht hè :P

#5 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 01 July 2009 - 06:28 PM

ja maar wel makkelijker voor foto's he ik doe mijn best

#6 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 02 July 2009 - 07:34 AM

Na even te overleggen besluit Cora dat het tijd is dat Ricky blijft logeren en Ricky slaakt een zucht van verlichting en geeft Cora een dankbare zoen
Posted Image
hij neemt een lang bad om al die vuiligheid van weken er af te wassen
Posted Image
en daarna gaat hij lekker in bed liggen om volledig uitgerust de volgende dag weer aan het werk te kunnen.
Posted Image
Eindelijk is het dan zover na veel bietsen,tuinen leegplukken en vissen hebben Melanie en Ricky dan eindelijk 10000 bij elkaar gesprokkeld.
Nu kunnen ze dan toch gaan verhuizen.
Posted Image
Niet dat het volgende huis een verbetering is pffff een kaal stuk grond is dat nu alles Ricky?
Had je nou niet een echt huis kunnen kopen ?
Melanie is boos dat is duidelijk.
Posted Image
Welnee mam ik ga zelf een huis bouwen dat heb ik altijd al willen doen dat weet je toch?
Binnen geen tijd zijn hier 4 muren met een dak erop.
Het komt helemaal goed wacht maar af.
Ga jij maar lekker naar het park van mensen geld bietsen ofzo de volgende keer dat je hier komt is het huis klaar ok?
Posted Image
En na weken ploeteren is het huis dan eindelijk klaar ingericht en wel en dan krijgt Ricky een helder idee!
Mam ik heb een geweldig idee! Ik ga trouwen met Cora zij is de ware voor mij ik ga haar meteen bellen!
Zo gezegd , zo gedaan en Cora en Rickyspreken af naar het theater te gaan.
Voor het theater gaat Ricky ineens op zijn knieen en Cora schrikt Wat doe je nou gek?
Maar ze lacht verrukt.
Cora liefje ik ben stapelgek op je wil je alsjeblieft met me trouwen?
Posted Image
JAAAAAH Ricky natuurlijk wil ik dat en spontaan breekt er een applaus los om hun heen en ze vliegen mekaar lachend in de armen.
Kom we gaan naar het park!Roept Ricky.
Lachend rennen Cora en Ricky naar het park tot Ricky ineens stilstaat Cora vraagt hij plots serieus er is wel een klein probleempje we kunnen geen grote trouwerij hebben mijn geld is op nadat ik het huis gebouwd en ingericht heb.
We kunnen wel slapen en douchen maar het is niet veel bijzonders helaas.
Maar Ricky lacht Cora meer heb ik niet nodig hoor!
Ik heb jou toch dat is genoeg voor mij.
Dat geld komt vanzelf wel waarom trouwen we niet nu , hier in het park?
Hier?
In het park wil je, je familie er niet bij hebben dan?
Nee hoor dat hoeft allemaal niet voor mij het is nu mooi weer wat willen we nog meer?
Posted Image
En dus trouwen ze in het park.
En blijven de rest van de dag lekker ontspannen in het park Ricky doet een dutje op de bank en Cora leest een boek.
Een boek over zwangerschap.
Posted Image
Een paar weken lter is het een feit Cora is zwanger pfff denkt Cora die ochtendrituelen boven de wc vindt ik maar niets hoor.
Posted Image
Na 8 maanden zwangerschap is ze daar dan eindelijk, Lynn, volkomen onverwacht want beide ouders dachten dat het een jongen zou worden, misschien had ze niet zoveel appels moeten eten?
http://i3.photobucke...reenshot-53.jpg
Nou lieve schat zegt Ricky lachend dan blijve we toch gewoon proberen tot je wel een jongen krijgt ?
Nou ik wil wel weer zwanger zijn het was echt geweldig de laatste maanden laten we hopen dat het weer zo'n makkie wordt als de volgende keer dan kan ik deze keer wel thuis bevallen dan kun jij er ook bij zijn he schat?
Oef sorry schatje maar ik moest echt even dat muziekstuk leren dat wist je toch?
Ja, ja het is al goed hoor ik hou je maar voor de gek haha, ik wil ook graag nog een jongetje erbij dan hebben we van elk 1 he!

#7 Andijvie

Andijvie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 377 posts

Posted 02 July 2009 - 07:42 AM

Oeh leuk, de volgende generatie is er! :)

#8 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 03 July 2009 - 08:05 AM

Onder tussen heeft Melanie ook niet stilgezeten en ze wil zo graag rijk worden dat ze een rijk slachtoffer heeft uitgekozen en ja hij is ook al heel oud.
Gobias Koffi heet hij en hij is al 92 en hij zag het wel zitten met die flirterige Melanie toen ze hem ten huwelijk vroeg.
Posted Image
Hij had ook nooit liefde gevonden in zijn leven dus hij was al blij met elke aalmoes die Melanie hem gaf want zo lang te leven had hij waarschijnlijk toch niet meer maar dolgelukkig was hij toch toen Melanie hem ook nog een kind wilde geven gaf ze dan echt om hem?
Hij was ervan overtuigd dat zij hem om zijn geld wilde hebben maar dan neem je toch geen kinderen?
Misschien was ze dan toch wel gek op hem, geweldig!

Cora houdt de tuin dagelijks bij maar echt snel groeien die gewassen niet tot ineens ze kramp kreeg in haar buik au, au SCHAT!!!!!
Kom snel je zoon komt eraan!
Ricky kwam zenuwachtig aangerend.
Posted Image

Liefje zou je niet toch liever in het ziekenhuis bevallen? vroeg Ricky in paniek en zijn stem schoot omhoog van angst over alles wat er mis kon gaan.
Ja pffff is kreun goed pffff schat kreun bel pfff aaaah.

Gelukkig is de taxi op tijd en rijden ze als een speer naar het ziekenhuis.
Posted Image

Net op tijd want ze zijn nog niet binnen of Lucas komt er al uit.
Geweldig gedaan schat onze zoon kijk eens hoe knap hij is zegt Ricky trots en hij glunderd van oor tot oor.
Ze mogen gelijk weer naar huis want alles is perfect gegaan en doodmoe gaan ze met de taxi weer naar huis.
Posted Image
Waar zijn pappa en mamma nou ineens gebleven denkt Lynn net waren ze hier nog en het leek wel alsof mamma pijn had.
Ik ben een beetje bang waarom komen ze niet ls ik roep en oma is er ook al niet !
Die was een beetje moe geloof ik die ligt al in bed met die gekke oude man die nu mijn nieuwe opa is zegt hij.
Pfff i wil naar bed ik snap er allemaal niets meer van.
Lynn begint keihard te huilen.
Als ik maar hard genoeg roep dan komen ze wel!
Posted Image
De volgende morgen staat Cora al gauw weer de plantjes water te geven en ze besluit vandaag ook wat extra aandacht aan Lynn te geven want het wordt nu wel eens tijd dat ze gaat lopen.
Posted Image
En gelukkig als Lynn is dat haar moeder er weer is loopt ze blij naar haar moeder toe als die haar roept.
Toch maar gek hoor want toen mamma wegging had ze nog een dikke buik en toen ze terugkwam niet meer en toen was daar ineens mijn broertje Lucas.
Ik snap er niets meer van maar ik ben blij dat mamma met me speelt

#9 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 07 July 2009 - 09:10 AM

LeuK!
Laaadidadidaaaa..

#10 o0simmies0o

o0simmies0o

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

Posted 08 July 2009 - 08:23 AM

leuke update
Posted Image
zeg nooit nooit,
want nooit is gewoon een ooit met een n ervoor

kijk ook effe bij mijn lagacy Van vagebond tot miljonair
http://forums.simpar...?showtopic=8931

#11 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 21 July 2009 - 09:29 AM

Posted Image
Wie gluurt daar door het raam?
Een schaduwachtig figuur wie zou dat nou kunnen zijn en voor wie komt hij?
Voorlopig voor niemand maar ik hou ze in de gaten fluisterd hij en gaat weer weg.

Posted Image
Oma loopt elke dag heen en weer tussen het huis en de vijver verder dan dat gaat ze niet nu ze hoogzwanger is en dat op haar leeftijd.
Totdat ze opeens een steek voelt in haar rug en dan een kramp in haar buik en ze dubbelklapt van de pijn.
Arme Melanie daar staat ze dan niemand in het huis die haar hoort ze kan geen kant meer op.
Oh daar komt Opa kijken waar ze blijft en Melanie zegt dat ze het kind nu gaan krijgen.
Posted Image
Opa raakt helemaal in paniek mijn kind komt, mijn kind komt en rukt zijn haren uit zijn hoofd (de paar sprietjes )
Totdat de telefoon gaat ring, ring.
Van schrik springt hij in de lucht Wat is dat ? Wat is dat? Wild kijkt hij om zich heen.
Dat is pfff de telefoon kreun schat neem pfff nou op.
Melanie weet tussen heftige weeen toch nog het hoofd koel te houden.
Pfff denkt ze had ik nou maar toch die cursus gedaan.
Posted Image
Opa neemt de telefoon op enraakt in gesprek mt 1 van zijn vrienden en loopt naar binnen helemaal vergeetend dat Melanie staat te bevallen.
Arme Melanie daar sta je dan kreunend en steunend.
Posted Image
Gelukkig duurt het niet lang of de kleine michael dient zich aan.
Melanie bindt zelf de navelstreng af met een schoenveter en wikkeld hem in een doek die ze in haar rugzak vond.
Posted Image
De dochter des huizes groeit ineens op tot mooie dochter en krijgt eindelijk wat haar op haar kale bol.
Posted Image
Wat is ze toch een mooie meid.
Posted Image
Ook Melanie wordt een echt oma midden op de trap met als gevolg dat vast kwam te zitten iedereen liep door haar heen alsof ze een geest was gelukkig werd het probleempje opgelost en hoefde de kleine michael niet zonder moeder door het leven.
Pappa doet mee aan een kookwedstrijd en wint ook nog geld ook!
Posted Image
Ineens wordt opa doorzichtig hoe kan dat nou ?
Posted Image
Alles wordt duidelijk as daar ineens die donkere figuur op komt dagen.
Magere hein !!
http://i3.photobucke...reenshot-30.jpg
Melanie loopt verdwaasd weg ze kan het niet meer aanzien.
Huilend rent ze naar buiten naar de vijver waar ze nog wat water toevoegd aan de vijver.
http://i3.photobucke...reenshot-31.jpg
Smekend op zijn knieen zit opa voor magere hein maar hij is onverbiddelijk en weigert naar hem te luisteren en neemt opa mee naar het hiernamaals en laat een grijze doos achter met opa's as.
En het gezin blijft achter in rauw gedompelt over het heen gaan van opa.

#12 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 31 July 2009 - 02:46 PM

awww
Posted Image

#13 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 31 July 2009 - 02:47 PM

awwwn
Posted Image

#14 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 07 August 2009 - 10:08 AM

Na lange tijd van ploeteren, vissen, schilderen, groente en andere verzamelingen verkopen is het dan eindelijk zover en hebben we 50000 op onze rekening staan.
Ricky gaat gelijk op zoek naar een groot stuk grond maar volgens de makelaar is er niets te koop :( maar wel is er nog een schattig huisje wat wel wat opknappen nodig heeft na 1 blik op het huis is Ricky helemaal verliefd en besluit het te kopen.

Posted Image
Helaas heeft Ricky niet goed opgelet met rekenen op school want er zijn maar 2 slaapkamers dus de kinderen moeten de kamer delen en daar is Lynn niet echt blij mee als tiener zijnde en dus moet er een kamer bijgebouwd worden.
Moeder Cora heeft het in haar groene vingers gekregen en wroet nog wat verder in de grond en heef alweer een aardig tuintje op poten gezet
Posted Image
Al dat wroeten leverd ook nog eens een aardig centje op omdat ze nu een goede deal heeft gemaakt om al haar groente aan de supermarkt in de stad te verkopen.
Vader Ricky heeft de smaak te pakken gekregen van electriciteit en beunt wat bij door voor mensen wat dingen op te pimpen helaas heeft magere hein dat ook in de gaten en komt ineens langs.
Ricky schrikt zo erg dat hij de verkeerde kabel aanraakt en flinke stoot electra door hem heenschiet en hij dood neervalt.
Het hele huis is in rep en roer.
Posted Image
Magere kijkt nog eens in zijn boekje en krabt aan zijn hoofd en zegt:
Posted Image
Posted Image
En dus blijft Ricky nog even in het land der levenden van schrik rent hij naar de badkamer om zich op te frissen.
Dochter lief stoicijns als ze is neemt gepast misbruik van het moment en vraagt magere om een contributie voor de spaarkas maar magere is zo beledigd dat hij gelijk verdwijnt
Posted Image

Lucas groeit op tot jong volwassene en besluit op zichzelf te gaan wonen

Posted Image
Brand !!!
Posted Image
Al dat gewroet met electra was niet zo best voor het oude fornuis en het gaat in vlammen op
Ricky krijgt van schrik een hartaanval en stort neer...
Posted Image
Magere neemt hem deze keer wel mee en de beide vrouwen huilen van verdriet.
Cora heeft zoveel verdriet dat ook zij doodgaat dit keer van een gebroken hart en ook haar neemt magere mee.

Posted Image
Lynn alleen overgebleven in het huis probeert troost te vinden bij magere.
Helaas is hij niet gedient van dat tranendal en verdwijnt bliksemsnel.

http://i3.photobucke...reenshot-60.jpg
Lynn haar baas vindt dat ze maar eens wat collega's moet uitnodigen en ze besluit het nuttige met het aangename te verenigen door er een sponsorfeestje van te maken en dus ook wat geld in haar spaarkas te krijgen en dat lukt bijzonder goed aan het eind van de avond heeft ze bijna 30000 opgehaald helaas krijgt ze dat niet op haar spaarboekje maar is het allemaal voor de campagne.
Lynn heeft het zo druk met haar carriere dat ze inmiddels de rang van burgemeester heeft gekregen maar een geliefde is er nog niet ohoh als dat maar goed gaat ze zal toch wel haar familielegacy voortzetten ?

#15 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 07 August 2009 - 07:26 PM

Gelukkig bedacht Lynn nog net op tijd dat ze nog wel even voor een nageslacht moest zorgen en flirte er op los met een aantal mannen ze maakte het zelfs wel heel erg bont.
Posted Image
Wesley zag ze wel veel inzitten een beetje te veel misschien?
Posted Image
Daarna kwam douglas die ook nog snel even wat in haar campagnefonds stopte waarna hij met haar mee ging naar huis waar ter plekke besloten werd om bij haar in te trekken nadat hij te horen kreeg dat ze zwanger was maar was het wel zijn kind?.
Posted Image
Ook de vader van douglas moest het ontgelden ondanks dat hij liefdevol getrouwd was en trok in bij het stel.
Posted Image
Doran kreeg ook te horen dat ze zwanger was en hij nam ook aan dat het zijn kind was.
Posted Image
Natuurlijk wilde Wesley niet onder doen voor de beide mannen en hij belandde ten slotte bij haar in bed.
De heren douglas en doran moesten het doen met een 1 persoonsbedje.
Posted Image
Wesley kon er ook niet meer onderuit dat ze zwanger was en niemand wist wie de vader was dus bleven ze maar bij Lynn in huis tot er duidelijkheid was.
Lynn inmiddels geen kleine meid meer besloot de mannen dan maar gauw aan het werk te zetten zolang ze bij haar bleven wonen ten slotte moest er nog steeds geld in het laatje komen ook al was ze met zwangerschapsverlof.
Posted Image
Doran hield de tuin bij en viste er op los.
Posted Image
Douglas schreef romans en schilderde af en toe.
Posted Image
Wesley vermaakte zich in de keuken, buiten in de tuin en bij de vijver.
Lynn vermaakte zich met lekker nietsdoen en af en toe een lijntje uitgooien als ze zin had en dat was niet vaak pffff sommige vrouwen krijgen echt alles voor elkaar.
Opeens kreeg ze de mogelijkheid aangeboden om iemand te laten herrijzen en dus bracht ze haar moeder's urn naar het wetenschapslab voor onderzoek, helaas lukte het experiment niet helemaal goed want Cora kwam terug als een geest, nou ja je kunt ten slotte niet alles hebben he.
Posted Image
Lynn wilde net iets lekkers gaan klaar maken voor haar mannen toen ineens haar water brak.
http://i3.photobucke...reenshot-85.jpg
wesley en douglas raakten helemaal in paniek en vluchten gauw weg.

http://i3.photobucke...reenshot-86.jpg
Doran die wat meer ervaring had met bevallingen kwam ook even binnenkijken wat er allemaal aan de hand was en bleef bij Lynn in de buurt.
Ze hadden met zijn allen een tijdje terug besloten dat ze gewoon thuis zou bevallen omdat er maar 1 persoon mee mocht naar het ziekenhuis, de vader, daar ze niet wisten wie dat was hadden ze het op deze manier opgelost.
http://i3.photobucke...reenshot-89.jpg
En daar is ze dan Wendy een prachtige meid en alle mannen zijn even gek op haar Douglas zit haar van dichtbij te bekijken maar herkent niets in haar Ben je mijn zusje of ben je mijn dochter vraagt hij zich af.
http://i3.photobucke...reenshot-92.jpg
Doran vraagt zich bijna hetzelfde af bn je mijn dochter of mijn kleindochter?
http://i3.photobucke...reenshot-97.jpg
Ook oma Cora komt even naar het kleine meisje kijken.
Gelukkig blijft ze gewoon doorslapen stel je toch voor om ineens een geest over je heen gebogen te zien brrr.
Hoe zal dit aflopen?
Wie is de vader van Wendy?
En wat gaat er verder gebeuren in dit huishouden?

#16 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 07 August 2009 - 07:28 PM

Leuke update, vooral dat geld bietsen bij Magere Hein :-D

#17 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 07 August 2009 - 08:00 PM

ach ja ik dacht niet geschoten is altijd mis maar helaas trapte hij er niet in haha

#18 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 26 August 2009 - 09:41 AM

Posted Image
even op het potje en pappa en mamma kijken toe of alles goed gaat.
Posted Image
hehe ik kan eindelijk naar school denkt Wendy en ze barst bijna uit elkaar van plezier.
Posted Image
Ook moeder Lynn moet eraan geloven en wordt bejaard net als de andere mannen in het huishouden.
Posted ImageUiteindelijk groeit Wendy op tot een mooie tiener.
Posted Image
Ze nodigd een vriendin uit en samen blokken ze keihard om een kei op school te worden en dat lukt ook.
Posted Image
Zo moeder, zo dochter blijkt uiteindelijk want ook zij valt voor Douglas en hevig verliefd als ze zijn kunnen ze niet van elkaar afblijven en moeder Lynn kijkt met lede ogen toe hoe haar dochter voor een oude man valt.
Posted Image
Als ze uiteindelijk zwanger raakt vraagt Douglas haar ten huwelijk en valt op zijn knokige knieen voor haar neer.
Posted Image
Ze besluiten er dan ook maar gelijk een besloten huwelijk van te maken ook al is het een "moetje" ze zijn toch verliefd dus maakt het hun niets uit ten slotte is haar moeder zelfs niet eens getrouwd met haar vader!
Posted Image
En daar zijn ze dan na een makkelijke zwangerschap en een snelle thuisbevalling zijn daar dan de tweeling max en peter en ze liggen tevreden te slapen in hun bedjes.
Posted Image
Een paar dagen later besloot Doran om de vaatwasser te repareren maar helaas werd dat hem fataal en ja hoor daar kwam magere om hem op te halen.
http://i3.photobucke...reenshot-23.jpg
Ondanks al zijn smeekbedes moest Doran toch met Magere mee en dus verdween hij in de urn.
Iedereen was erg van streek door het gebeuren en ook Wendy en Douglas hadden zo'n slecht humeur dat ze dagenlang geen pogingen meer deden om voor het nageslacht te zorgen wat erg lastig is als je een groot gezin wilt maar uiteindelijk kwamen ze over hun verdriet heen en slaagden ze er toch in om weer zwanger te raken.

#19 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 26 August 2009 - 10:02 AM

leuke update na een lange tijd

#20 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 27 August 2009 - 09:10 AM

ja ik weet het het heeft lang geduurd mijn dochter pikt het spel steeds in haha

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users