Jump to content

Photo

Miramar (familie Smit)

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 27 August 2009 - 09:19 AM

Oh dat ken ik, Miramar :D

Gelukkig is school weer begonnen en leuke update! :-)

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#22 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 27 August 2009 - 09:23 AM

dank je bij mij duurt het nog anderhalve week voor ze naar school gaat maar het komt goed
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#23 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 31 August 2009 - 05:35 PM

Brand!!

Posted Image

Alweer een vuurhaard in ons huis dit keer was het weer de open haard al de 3e keer in 1 maand tijd ik wordt er niet goed van.
Gelukkig stroopt Lynn de mouwen op en maakt de open haard vuurvast zodat we ons daar niet meer druk om hoeven te maken.

Posted Image

Inmiddels zijn er al 4 kleine kinderen in huis de tweeling Peter en Max en de tweeling Romy en Melanie.
Helaas is ons huis te vol anders bleef ik zwanger worden geweldig vindt ik het om zo'n groot gezin te hebben.
Oma Lynn heeft al zulke groene vingers dat ze het al voor elkaar heeft gekregen om kaas, eier, hamburger en biefstuk planten te kweken dus we zullen zeker niet meer van de honger omkomen want de koelkast zit bommetje vol met groenten, fruit, vis en vlees.
En als de nood aan de man komt hebben we nog een verukkelijk apparaat in de keuken staan om gerechten te verdubbelen lekker makkelijk toch maar zo'n groot gezin.

Posted Image

Ook heeft Lynn heel erg haar best gedaan om de verzameling stenen en vissen compleet te maken het is nog niet helemaal gelukt de vissen wel maar de stenen er zijn er toch meer dan we dachtenPosted Image
Maar ze heeft haar best gedaan.
Helaas mocht ze het niet meer afmaken want magere kwam haar ineens ophalen tot ons grote verdriet en niet alleen haar maar ook haar man moest eraan geloven op dezelfde dag nog wel magere had het er maar druk mee.
Douglas was nog aan het voetballen in een thuiswedstrijd en heeft hier niets van meegekregen.

Posted Image

Totdat magere ineens bij hem opdook middenin de wedstrijd, die ze helaas ook aan het verliezen waren want ze werden met 5-2 ingemaakt door hun tegenstanders.
Ik ben er nooit achter gekomen wie dat waren ik waszo druk met alles regelen voor de begravenis van 3 , mijn beide ouders en mijn man.
Ik heb ook regelmatig de oppas moeten bellen om bij te springen want ik kon het allemaal niet meer aan in mijn eentje 4 kinderen groot brengen en rouwen om de overledenen maar alles kwam toch nog goed gelukkig.

Posted Image

Ik kreeg de kans om met de as van Douglas naar iemand toe te gaan die hem weer terug kon halen nou dat wilde ik wel eens zien natuurlijk en het kostte mij geen cent dus ik dacht gelijk doen.
Helaas zat er een klein addertje onder het gras want helaas is het niet helemaal gelukt want mijn man kwam niet helemaal intact terug maar als een geest.Posted Image
Gelukkig zat ik daar niet mee en ik was dolgelukkig dat hij weer bij mij terug was we waren dolgelukkig om weer bij ekaar te zijn en daar kwam ik een paar dagen later wel achter want ik bleek weer zwanger te zijnPosted Image

Posted Image

Peter en Max zijn inmiddels al tieners en gelukkig gaat het goed op school al denk ik wel dat er bij Peter een steekje los zit hij doet af en toe zo boosaardig maar het leren gaat hem gelukkig goed af en snel ook binnen geen tijd.
Zijn toekomst zit hij ook al helemaal voor zich ik heb geen idee wat het precies inhoud maar het komt in het kort neer op iets met robotten geloof ik.
Gelukkig vindt hij het ook leuk om in de tuin mee te helpen en hij heeft al behoorlijk groene vingers.

Max daarentegen vindt het geweldig om te schilderen al hij heeft hij nog niet geweldig veel verdiend maar dat komt nog wel denk ik.
Hij probeert zich zelfs aan boeken schrijven te wagen artistiek als hij is verbaasd me dat niets haha hij zal dat wel van zijn vader gekregen hebben Posted Image
Ach ja het zit toch in de genen he.

http://i3.photobucke...creenshot-8.jpg

Romy en Melanie zijn inmiddels ook tieners geworden en doen het geweldig op school op de erelijst nog wel echt fantastisch.
Romy schreef als kind al prachtige romans waar dat kind dat allemaal vandaan haalt verbaasd me elke dag weer net als haar vader een schrijver in hart en nieren.
Melanie is erg sportief en dat heeft ze vast ook van haar vader http://forums.simpar...efault/wink.gif die was ook naast het schrijven erg sportief.
Helaas heeft ze een eigenaardig karakter trekje gekregen dat komt vast ook bij de familie van haar vader weg want ik heb dat probleem nooit gehad.
[size="1"]ze is een kleptomaan
http://forums.simpar...ault/tongue.gif[size="2"]Gelukkig is ze nog niet in de problemen gekomen omdat ze altijd gelijk naar huis komt maar ik hou haar goed in de gaten want ik wil geen problemen met de buren hebben.

Oh ja inmiddels ben ik bevallen van je raad het nooit weer een tweeling![/size] http://forums.simpar...ault/tongue.gif
http://forums.simpar...lt/original.gif[size="2"]Adriana en Elizabeth heten ze en het zijn dotjes hoor ze liggen lekker bij ons op de kamer dan kan ik af en toe even lekker met ze knuffelen helaas had ik geen tijd om een foto te maken dus die komt de volgende keer wel [/size] http://forums.simpar...lt/original.gif .
[size="2"]Oh ja had ik al vertelddat ik inmiddels al 6 bedrijven in mijn bezit heb?
2 restaurants, supermarkt, boekenhandel, theater, kuuroord en een kantoor ben benieuwd wat dat allemaal niet gaat opleveren straks want ik heb geen tijd om te werken in elk geval met al die kinderen in huis.[/size]
[/size]

#24 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 31 August 2009 - 07:43 PM

Leuke update! Ben benieuwd wat voor kind daar van komt.....bij mij is ook een sim zwanger van een geest en het duurt me veeeeeel te lang haha

#25 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 01 September 2009 - 07:39 AM

helaas zijn het normale kinderen ik had het wel grappig gevonden als ze geestig waren geworden of half geestigPosted Image

#26 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 01 September 2009 - 05:24 PM

Volgens mij krijg je alleen geestenbaby's als de moeder in spe een geest is....

Leuke update!

#27 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 September 2009 - 11:25 AM

Posted Image
Hier zijn ze dan de engeltjes Adriana en Elizabeth zijn ze niet lief?

Posted Image

Het geeft wel heel veel extra werk maar gelukkig helpt iedereen een beetje mee ze zijn allemaal gek op die 2 kleine meisjes en regelmatig lopen ze even naar hun bedjes toe om te kijken hoe ze liggen te slapen.

Posted Image

Melanie met haar losse vingers is regelmatig in de tuin van de buren te vinden en ze brengt iedere keer handige dingetjes mee helaas kan ik ze niet in de tuin zetten want de buurvrouw moest er eens achter komen dat Melanie de dief is dus verkopen we de boel gelijk.

Posted Image

Douglas begint nu al echt oud te worden hij wordt zelfs een beetje dement of was hij zo hongerig en nam hij daarom zijn bord eten mee naar het werk?

Posted Image

Het is in elk geval elke morgen weer een enorme drukte in de straat met het komen en gaan van de auto's ik snap niet waarom ze niet kunnen carpoolen maar goed ze rijden in elk geval al met hun collega's mee dat scheelt weer.

Posted Image

uiteindelijk beslist magere dat Douglas toch maar mee moet komen naar het hiernamaals en verschijnt op zijn werk om hem mee te nemen.
Gelukkig nam hij hem wel eerst even mee naar buiten en was er ook niemand in de buurt toen het gebeurde maar Douglas was in elk geval blij dat hij eindelijk rust had gevonden en hij verheugde zich al op de hemel.
Wij hadden allemaal ook eindelijk rust gevonden en konden hem met een gerust hart laten gaan definitief deze keer.

Posted Image

Peter werd eindelijk volwassen.

Posted Image

En ook Max werd volwassen.

Posted Image

Ook kleine meisjes worden groot peuter Elizabeth hebben we de hele dag lopen zoeken blijkt later dat ze zich in de speelgoed kist heeft verstopt de kleine deugnietPosted Image

http://i3.photobucke...creenshot-7.jpg

Adriana is een lieve tiener geworden en maakt de mooiste schilderijen waar ze ook nog wat zakgeld mee verdiend.

http://i3.photobucke...reenshot-11.jpg

Uiteindelijk moest ook ik eraan geloven en werd door magere opgehaald en ik vond het ook wel genoeg geweest en was blij dat ik me bij Douglas kon voegen de kinderen redden zich wel ik heb ze alles geleerd wat ik kon.

Ik laat alles na aan mijn dochter Melanie gek genoeg was dat niet mijn eigen keuze ik had zelf gehoopt op Elizabeth maar Magere vondt een kleptomaan in de familie blijkbaar wel grappig al kan ik de humor daar niet erg van inzien.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users