Jump to content

Photo

Kirke nl (familie Stator)

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 26 June 2009 - 06:16 PM

Hier kun je jouw legacyverhaal plaatsen.
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#2 kirke_nl

kirke_nl

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 09 July 2009 - 06:16 AM

Mag ik jullie voorstellen aan de familie Stator? Moeder Mariëlle is net bij haar man Thom weg en heeft zoon Bennie mee genomen. Van het weinige geld dat ze mee wist te pakken van het huishoudbudget kocht ze een klein kavel waarop ze een parkje bouwde. Omdat ze de geloof in de liefde nog niet helemaal verloren heeft legde ze een hartvormig pad van zand aan.
Posted Image Posted Image

Al snel maakten Mariëlle en Bennie kennis met de buren. Moeders dacht wellicht aansluiting te kunnen vinden bij Judy Bunch, maar helaas...de jaloezie op dit hechte gezin bracht het ergste in Mariëlle naar boven en dus was hun vriendschap gedoemd te mislukken. Bennie viel meteen voor het mooie buurmeisje en sloot met haar een goede vriendschap. Bennie mag zelfs blijven slapen....

Posted Image

#3 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 10 July 2009 - 09:08 AM

Leuk begin!

#4 o0simmies0o

o0simmies0o

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 311 posts

Posted 10 July 2009 - 09:59 AM

wat simpie hier boven zei vind ik ook leuk begin
Posted Image
zeg nooit nooit,
want nooit is gewoon een ooit met een n ervoor

kijk ook effe bij mijn lagacy Van vagebond tot miljonair
http://forums.simpar...?showtopic=8931

#5 kirke_nl

kirke_nl

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 11 July 2009 - 08:10 AM

Terwijl Bennie bij de buurtjes logeert en Mariëlle door de buurt slentert en af en toe een vuilnisbak induikt wordt hun mooie parkje dat ze "thuis" noemen grof geweld aan gedaan. Een lokale inbreker vindt het nodig om van de weinige aardse bezittingen die moeder en zoon hebben een aantal dingen te pikken. Buurman Jack komt nog even kijken maar weet de inbreker niet in de kraag te vatten.
Posted Image
Vier dagen later slaat opnieuw het noodlot toe in het park. Mariëlle had nog niet genoeg geld bij elkaar gesprokkeld om de rekening te betalen en dus kwam de deurwaarder de tafel uit het park weghalen.
Posted Image
Mariëlle zat er nu helemaal doorheen. Alle woede en frustratie van de heftige scheiding, te moeten wonen in een park terwijl je een gruwelijke hekel hebt aan buiten en dan ook nog eens je weinige bezittingen weg zien nemen..het wordt haar allemaal een beetje teveel. Gelukkig heeft ze een klusje op het stadhuis waar ze een leiding moet ontstoppen. Met frisse tegenzin gaat ze op weg naar haar klus. Er blijkt een vis in de leiding te zitten en gelukkig heeft ze hem met wat duwen en trekken er zo uit. Als dank krijgt ze wat geld en mag ze de vis houden. Bijna fluitend van vreugde loopt ze naar buiten. Maar wie ziet ze daar? Thom, haar ex! Haar bloed kookt, alle nare herinneringen komen weer naar boven. Ze scheldt hem uit voor lama en begint hem te slaan. Thom reageert echter helemaal niet op haar getier en de klap die hij krijgt. Oh wat is Mariëlle nu boos! Ze begint met hem te vechten....

met een flink aantal blauwe plekken verlaat ze het centrum en druipt af naar huis. Blij dat ze haar frustratie en boosheid eindelijk een keer heeft kunnen botvieren op de man die haar zo schofterig heeft behandeld...

#6 kirke_nl

kirke_nl

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 12 July 2009 - 09:51 AM

Ondertussen logeert Bennie nog steeds bijna dagelijks bij de familie Bunch en groeit daar op tot een blije tiener. Omdat hij op school zo goed zijn best heeft gedaan mag hij een eigenschap voor zichzelf uitkiezen. En omdat hij graag een gouden tong en gouden vingers wil hebben later kiest hij de eigenschap charismatisch.

Iedere avond zit hij braaf zijn huiswerk te maken in het kamertje van zijn grote liefde, Darlene. Al jaren is hij stiekem verliefd op haar en hij doet er werkelijk ALLES aan om bij haar in de buurt te kunnen zijn.
Posted Image

Uiteindelijk heeft hij op een avond na heel veel wikken en wegen de stap durven zetten. Darlene en hij stonden al een hele avond gezellig te kletsen en af en toe leek het net alsof Darlene hem een knipoog gaf. dit is mijn kans dacht Bennie. Hij begon zachtjes aan te flirten. Darlene zag hem duidelijk wel zitten. Zachtjes fluisterde Bennie in haar oor hoe smoorverliefd hij op haar was. Alle spieren in zijn lijf waren gespannen, in afwachting van Darlene's reactie. Een grote glimlach verscheen op het gezicht van Darlene. Ook zij was al jaren lang verliefd op haar buurjongen. Bennie wachtte geen moment en vroeg haar of ze zijn vriendinnetje wilde zijn. Een duidelijke JA klonk uit haar mond en ze bezegelden het met een kus....
Posted Image

#7 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 12 July 2009 - 10:43 AM

Leuk! Heel leuk gedaan!
Laaadidadidaaaa..

#8 kirke_nl

kirke_nl

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 20 July 2009 - 06:03 PM

Ik merk dat ik echt tijd tekort kom om het allemaal ook nog weer op te schrijven...en inmiddels lopen het verhaal hier en het spelen van de legacy steeds verder uit elkaar...
Ik ga dus even in sneltreinvaart wat foto's plaatsen met commentaar in de hoop dat ik straks weer meer tijd heb om het weer bij te houden.

Mariëlle is inmiddels bejaard geworden
Posted Image

De 10.000 simdollars hebben ze bij elkaar gesprokkeld en dus konden ze dit schattige huisje kopen:
Posted Image

Moeder en zoon hadden voor het eerst in jaren een gesprek van ouder tot kind
Posted Image

Bennie koos de levenswens Gouden tong, gouden vingers en werd steeds beter in zijn gitaarspel. Ondertussen maakte hij steeds meer vrienden in de buurt
Posted Image

Bennie zette de grote stap en vroeg Darlene Bunch ten huwelijk. Uiteraard heeft ze "ja" gezegd en trok bij Bennie en zijn moeder in.
Posted Image

Mariëlle ging maar door en door met het zoeken naar insecten en edelstenen en viel zelfs midden in de stad in slaap.....
Posted Image

De liefde tussen Darlene en Bennie werd al snel bezegeld met een huwelijk en daarop volgde al snel de geboorte van....
Posted Image

David Stator
Posted Image

Darlene heeft af en toe wat problemen om haar eten los te laten tijdens het verzorgen van David... (arm kind....)

Darlene houdt van het turen door de verrekijker en vindt zo af en toe een ster, planeet of een meteoriet. Deze was wel erg groot....
http://www.mijnalbum...to-SAXC386G.jpg

Mariëlle krijgt soms een magische tuinkabouter terug met de post en af en toe liggen die op vreemde plaatsen (zoals hier op de kast)
http://www.mijnalbum...to-MCLETRP4.jpg

Alle tuinkabouters tot nu toe:
http://www.mijnalbum...to-DIZ8LUQB.jpg

Mariëlle leeft de laatste dagen van haar leven, inmiddels is ze iets prettiger in de omgang. Bennie en Darlene staan op het punt om volwassen te worden en David is net kind geworden. Zo...jullie zijn weer bijgepraat............
http://www.mijnalbum...to-HOSNAKDE.jpg

#9 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 31 July 2009 - 04:03 PM

lol @ die tuinkabouters
Posted Image

#10 Conny

Conny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 36 posts

Posted 31 July 2009 - 05:10 PM

Mooi verhaal.
Hoe jouw sim darlene haar hartje heeft kunnen veroveren, chapeau zenne. Bij mij lukte da totaal niet . Die reageerde altijd heel kwaad (bij mij had die eigenschap 'flirtloos' ).

#11 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 31 July 2009 - 06:14 PM

leuke update en die grote ruimtesteen is echt heel groot :-o :-o :-o en dat brengt ook geld in het laadje want nu ben je 4.006 simdollars rijker

#12 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 31 July 2009 - 07:00 PM

Een update in sneltreinvaart, inderdaad, maar wel leuk!!

@Marlene: Mijn gigantische ruimtesteen is 6018 simolean waard :-)

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#13 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 01 August 2009 - 09:34 AM

Een update in sneltreinvaart, inderdaad, maar wel leuk!!

@Marlene: Mijn gigantische ruimtesteen is 6018 simolean waard :-)

ik krijg alleen van die stomme kleintjes en daar heb ik niks aan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users