miramar 0 Report post Posted June 26, 2009 Regel 1 : veel plezier :D Regel 2 : Vanwege de lange laadtijd vragen we dringend om niet teveel foto's in je verhaal te plaatsen en als je ze plaatst om dan het formaat 800-600 aan te houden. Regel 3 : Hoe leuk ze ook zijn alsjeblieft geen filmpjes. Regel 4 : Let op de extra punten die je kunt verzamelen tijdens de komende maanden komen er speciale acties we verklappen nog niet welke :-P Regel 5 : Je kunt meedoen wanneer je wilt tot we de inschrijving stoppen. Regel 6 : De erfgenaam bepaalt wie er gaat werken er is maar 1 ouder die kan gaan werken als je met een vrouwelijk erfgenaam speelt moet ze voor de kinderen zorgen tot ze weer aan het werk kan en dan kan de man thuis blijven. Regel 7 : De kinderen kunnen een part-time baan zoeken als ze jong volwassen zijn en pas als ze hun eigen gezin gaan stichten een full-time carriere. Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 26, 2009 hoe verander je het formaat van de foto`s dan ? :woei: Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 26, 2009 hoe verander je het formaat van de foto`s dan ? :woei: In programma's zoals photoshop. Maar ook bij Photobucket kun je opgeven welk formaat je foto moet krijgen. Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted June 26, 2009 oh oke :D dan doe ik het wel bij photobucket anders is het vet veel werk allemaal :o stom dat je het niet in het spel zelf kan instellen Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted June 27, 2009 Of gewoon in Paint natuurlijk, da's ook vrij easy Share this post Link to post Share on other sites
o0simmies0o 0 Report post Posted July 7, 2009 moeten ze meteen 0 simdollars hebben en moet je dus alles uitgeven? Share this post Link to post Share on other sites
Loeneke 0 Report post Posted July 7, 2009 Ik had geloof ik iets van 17 simoleans over, net niet genoeg om de rekening te betalen :-) Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted July 7, 2009 En anders is er zo'n boom of struik bij bouwen voor 1 simolean, dus KAN je altijd alles uitegeven ;) Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted July 7, 2009 niet voor 1 ik hield er ook 1 over Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted July 7, 2009 jawel, ik heb iets gezien wat mag voor 1 simolean echt waar :o Share this post Link to post Share on other sites
o0simmies0o 0 Report post Posted July 7, 2009 ja die hortensia ofzo is 1 simdollars Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted July 7, 2009 ja zou best ns kunne :) Share this post Link to post Share on other sites
o0simmies0o 0 Report post Posted July 7, 2009 nee het is gewoon waar Share this post Link to post Share on other sites
inger302 0 Report post Posted January 15, 2010 gebruik gewoon een code Share this post Link to post Share on other sites