Jump to content

Photo

Legacy Struggle

• Please log in to reply
147 replies to this topic

#41 Inge

Inge

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 190 posts

Posted 15 July 2009 - 08:54 PM

ik zie mij niet lachen hoor....
ik vond mezelf gewoon een beetje dom door de verkeerde naam te zeggen....

vind je wel raar reageren hoor judith om ons demonen te noemen :s

#42 kirke_nl

kirke_nl

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 15 July 2009 - 08:59 PM

Laten we allemaal stilstaan bij de verschrikkelijke en vooral onverwachtse dood van onze geliefde Frederick. Maar laten we ook eens gaan onderzoeken hoe hij aan zijn veel te vroege einde is gekomen.........

*pinkt een traantje weg om de arme Frederick. rust zacht...*

#43 Inge

Inge

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 190 posts

Posted 15 July 2009 - 09:00 PM

Fijn dat jij ons scherp houdt...
Misschien dat we iets vinden.

Frederick was natuurlijk al wel 97... maar hij was nog zo fit... hij is wel heel onverwachts overleden...
totaal niet verwacht.

Rust zacht lieve Frederick

#44 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 15 July 2009 - 09:10 PM

zijn we daar niet te laat mee?
misschien is er iets in zn eten gegooit, gif ofzo
we hadden zn lichaam moeten laten nakijken voordat hij begraven werd

#45 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 15 July 2009 - 09:37 PM

Ik wou dat hij nog leefde. :( Hij was een goede man, stond altijd voor iedereen klaar, ook al zijn er een aantal aasgieren hier...

#46 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 15 July 2009 - 09:46 PM

Er zal spoedig een moord plaatsvinden, dus denk aan jullie eventuele krachten!

#47 dato

dato

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 posts

Posted 16 July 2009 - 06:42 AM

Ik wou dat hij nog leefde. :( Hij was een goede man, stond altijd voor iedereen klaar, ook al zijn er een aantal aasgieren hier...

Ja judith dat is waar.Hij heeft me ook steeds goed geholpen als ik in nood was.Rust zacht Frederick :(
Mooie keuze van begraafplaats trouwens.Dicht bij zijn favoriete rozenstruik. :)

#48 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 16 July 2009 - 07:57 AM

pfff goeiemorgen jessica daarom wilde ik hem ook begraven om als het nodig was nog eens na te laten kijken als je cremeert kun je niets meer ;)
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#49 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 16 July 2009 - 08:02 AM

Moord 1

De familie zat nog na te praten van de stijlvolle begrafenis. Er waren echter kapers op de kust en zij wilden het liefst zo snel mogelijk de erfenis in hun handen krijgen. De famlie zat aan een grote tafel met allerlei soorten thee, koffie en zelfs koekjes. Natuurlijk was er verdriet, maar men leek ook tevreden met de goede familieband wat men met elkaar had. Het ene na het andere gesprek vloog over de tafel en men leek op een gegeven moment de dood van Frederick vergeten te zijn. Niemand vroeg zich nog maar af of het wel een natuurlijke dood betrof. Totdat...

Plotseling het licht uitviel. Opeens was het pikkedonker in de kamer. "Rustig blijven zitten!" zei iemand "Ik ga de stoppenkast wel even zoeken." Maar net voordat diegene wilde gaan klonk er een hevige harde gil: "Whaaaaaaaahhhh!" Er ontstond een hevig rumoer in de kamer en mensen begonnen te rennen en te schreeuwen. En een paar tellen later sprong het licht weer aan.
Maar wat men toen aantrof had niet ooit durven denken: Er lag iemand op de grond met een hele grote plas bloed om hem heen. Zijn keel was wijd opengereten en hij lag er levenloos bij. "Tsjedde!" riep Pamela en ze rende naar het lichaam toe "Nee, mijn schatje, wat is er gebeurd? Hoe kan dit? Wie heeft dit gedaan?" en ze barstte in tranen uit. Ook de rest van de familie stond verbaasd rond het lichaam. Nou ja, natuurlijk niet iedereen even verbaasd als dat ze zich voordeden...

Het eerste slachtoffer van de familiehaters is gevallen: Oom Tsjedde, vertolkt door Kirke_nl, die tevens de leider was van de groep. Oom Tsjedde heeft zijn bijl nog niet kunnen gebruiken en is op spoorloze wijze verdwenen. Ojee, als die maar niet in verkeerde handen is gevallen...
Jammer Kirke_nl maar voor jou is het spel nu al over. Je mag nog wel een nieuwe leider aanwijzen. Stuur even een PM om dat te laten weten.

#50 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 16 July 2009 - 09:17 AM

Onee! Niet Oom Tsjedde! En nog op zo'n vreselijke manier, ik weet niet of ik dit ooit kan verwerken, 2 doden zo snel achter elkaar :(
Posted Image

#51 Inge

Inge

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 190 posts

Posted 16 July 2009 - 09:29 AM

Oom Tsjedde :( niet Oom Tsjedde
Gedood op zo'n afschuwelijke manier.
Dit heeft hij niet verdiend? dit verdiend niemand?
Ja alleen degene die dit op zijn geweten heeft verdiend dit.

Hoe moeten we nu verder? 2 familieleden dood in zo'n korte tijd :(
wat is dit?
*barst in snikken uit*

#52 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 16 July 2009 - 09:40 AM

Speeldag 2

Lieve familie Rainbow, er bevindt zich minimaal één iemand onder jullie die jullie liever dood dan levend ziet. Je krijgen de kans om diegene weg te stemmen en het huis te laten verlaten. Daarom organiseren we nu een wegstemronde: iedere deelnemer mag een stem via PM aan Kipputjuh uitbrengen met daarin de naam van degene waarvan hij/zij denkt dat deze een familiehater is. Degene die morgenavond 20:00 uur de meeste stemmen heeft, moet het huis verlaten. Bespreken op wie je gaat stemmen of op wie anderen moeten stemmen, mag in dit topic. Je mag liegen over je stem, maar na de deadline wordt wel bekend gemaakt wie op wie stemde. Succes!

#53 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 16 July 2009 - 09:48 AM

Daar lag hij dan... Onze lieve oom.. Iemand hier heeft dit op zijn geweten... Hoe kun je dat je eigen familie aan doen?

*Snik* 'Dag oom'
#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#54 Merel

Merel

Member

• Members
  • PipPip
  • 22 posts

Posted 16 July 2009 - 09:53 AM

Nee, wat is dit...Oom Tsjedde. Wie heeft jou dit aangedaan? En waarom?
Je was altijd een super lieve oom voor ons allemaal :(
Wie heeft dit op zijn geweten, die verdiend het om gestraft te worden !

#55 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 16 July 2009 - 11:47 AM

Nee dit kan niet waar zijn. DIT KAN NIET WAAR ZIJN. WELKE GESTOORDE HEEFT DIT GEDAAN?! Als ik je in m'n handen krijg WURG IK JE KAPOT. Hij heeft alles opgegeven behalve zijn bijl, en zelfs die wordt afgepakt, seriously. :| Tsjedde is mijn alles, ik.. ik... ugh ik ben op m'n kamer als iemand me zoekt.

*Loopt naar kamer, eenmaal daar aangekomen schrijf ik in m'n dagboek.*

#56 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 16 July 2009 - 11:59 AM

oh nee !!

nou schrap mijn naam maar als leider ik pieker er niet over ik bedank voor de eer het is mij te gevaarlijk arme oom tsjedde weer een begravenis waar zijn we hier nou eigenlijk mee bezig ?

#57 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 16 July 2009 - 01:22 PM

*doet voor het eerst sinds dagen zijn mond open*
Weet je wat ik raar vind, beste mensen? Dat Jessica deze dingen zei:

ik denk dat hij had gewilt dat we gewoon verder gaan met ons leven
en niet depressief worden enzo
dus zo erg is het niet

Wil je niet gewoon dat we het allemaal vergeten, zodat de dader nooit gepakt wordt? :o

of:

Hoe kom jij op het idee van gif? wel snel bedacht hoor :o ik dacht dat we het allemaal te druk hadden met rouwen? :huh:
Laaadidadidaaaa..

#58 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 16 July 2009 - 02:21 PM

colin toch voor iemand die verdacht stil is geweest doe je ineens wel harde uitspraken hoor

#59 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 16 July 2009 - 02:36 PM

Jah idd. Jessica zegt dat ze het wil vergeten omdat hij waarschijnlijk had gewild dat we gewoon verdergaan met het leven, en jij maakt er meteen iets ergs van. :|

#60 dato

dato

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 posts

Posted 16 July 2009 - 02:37 PM

Oom Tsjedde dood :-o Ik kan het niet geloven.Vreselijk!Dit mag niet waar zijn. :(

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users