Jump to content

Photo
- - - - -

Wat heb jij gedaan met de standaard families?

• This topic is locked This topic is locked
11 replies to this topic

#1 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 18 July 2009 - 01:29 PM

Laatst heb ik het spel weer helemaal 'herontdekt' door voor het eerst met de originele families uit Droomzicht te gaan spelen, familie Dromer, Van de Kerkhof etc.. Ik vind het superleuk dat ze allemaal duidelijk hun eigen verhaal hebben en dat er ook 1000-en mogelijkheden zijn hoe je ze verder laat ontwikkelen. Ik vroeg me af of er meer mensen al iets gedaan hebben met de standaard families uit Droomzicht, Vreemdvoort en Veronadorp, en wat voor verhaallijnen hier zoal uit voortkomen. Verhalen uit De Sims 3 mogen ook, al heb ik geen idee hoe het daar zit met de standaardfamilies :P

Ikzelf heb Daan Dromer en Wendy Blut al vrij snel aan elkaar gekoppeld. Voordat het derde kind van Wendy (ze was zwanger van haar overleden man) geboren werd, heb ik ze allemaal in het piepkleine huisje van Daan en Dirk Dromer gepropt. Wendy en Daan kregen zelf ook nog een zoon, Aron, en het werd met 5 kinderen de drukste, maar leukste familie tot nu toe.

Dirk is getrouwd met Lotte Plezant (de 'gothic'-helft van de twee zusjes) en zijn gaan wonen bij de toch al zo grote familie van Daan en Wendy Dromer. Nadat Douwe en Bastiaan (de twee oudste kinderen) uit huis gingen, kregen ze een zoon, Arthur.

Bij de familie van de Kerkhof is Alexandra eerst getrouwd met Stefano Bigoli, en ongeveer twee uur later weer gescheiden nadat hij stond te zoenen met één van de gasten van het huwelijksfeest :lol: Was geweldig, ik had het zelf niet eens zo bedacht maar het ging vanzelf :P Alexandra is toen hertrouwd met Douwe Blut en ze kregen een zoon, Daniël en een dochter, Isa. Christiaan overleed al snel, daar heb ik niet zo veel mee gedaan. Alexander werd een ongelovelijk lelijke en saaie tiener toen hij opgroeide, dus hij is zich 'per ongeluk' doodgeschrokken door de geest van Christiaan in de tuin :D Hij is trouwens wel de enige die als geest gewoon het huis binnendringt, vanalles uit de koelkast pakt en iedereen laat schrikken.. Maarja ik ben dan ook niet al te aardig voor hem geweest :whistling:

Nadat Stefano Bigoli op een onaangename wijze door Alexandra het huis uit werd gesmeten, is hij uiteindelijk getrouwd met Angela Plezant. Ze wonen nu in het ouderlijk huis van Angela. Angela is uitgegroeid tot een die-hard carriere-chick, en terwijl zij hard aan het werk is zet Stefano de bloemetjes buiten en gaat vreemd met zowat alles wat los en vast zit :P

De zusjes Heethart heb ik gedelete, vond ze irritant :)
Posted Image

#2 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 18 July 2009 - 02:03 PM

Pfoe ik heb het spel op meerdere computers gehad en ook wel eens opnieuw geïnstaleerd zonder back-ups.
Ik heb een keer van familie Dromer de vrouw laten herrijzen en verder niet veel meer mee gedaan.
En lang daarvoor op oude computer had ik een van die Heethart's laten trouwen met een zelfgemaakte man die al een tienerdochter had.
Plezant heb ik nooit erg leuk gevonden en dus nooit wat mee gedaan.
Blut heb ik die zoon volgens mij wel laten daten met een van de Plezant's alleen uiteindelijk met een NPC van Studentenleven laten trouwen en moeder Blut laten trouwen en nog een 4e kind laten krijgen.

Verder weet ik niet precies meer. XD Ik vind standaard families saai.

#3 iniej

iniej

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 18 July 2009 - 03:49 PM

Ik speel ook amper met de standaard sims,
maar nu je er over begint,
ga ik vanavond eens aan de slag! Best nice. 8)
Ik geef ze wel een make-over want die standaard kapsels vind ik vreselijk!!
en een mooi make-upje kan ook wonderen doen. ;)

Bedankt voor het idee :D

Ik zet waarschijnlijk binnenkort meteen wat foto's van make-overs op het forum
en wie weet wel een verhaaltje.
ben ook bezig met de "You belong with me" story,
Maarjaa, twee kan ook wel :blush:
You belong with me.... [L]

You get it.

#4 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 20 July 2009 - 10:09 AM

Ik ging altijd families met elkaar kruisen, zoals ze in dat verhaal willen :xd:
Laaadidadidaaaa..

#5 simgirlie

simgirlie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 20 July 2009 - 11:22 AM

Ik breng Cora aldoor terug

eerst deed ik het telkens met cheats, maar nu heb ik die uit vreemvoort ontvoerd en bij de familie gezet
In de stamboom staan nu 2 Cora's :xd:
Like normal sims, like aliensims, like werewolvessims, like plantsims, like vampiresims, I just like al! XD

#6 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 20 July 2009 - 04:01 PM

Ik ben nu aan het proberen om Douwe een buitenechtelijk kind te laten krijgen met Angela, zijn jeugdvriendin :whistling:
Posted Image

#7 iniej

iniej

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 20 July 2009 - 05:40 PM

Ben de familie PLezant aan het scheiden.
Hevb net Marie-Louise zwanger en nu gaat Patrick de hele tijd naar bed met de schoonmaakster.
Heb ze allemaal een make-over gegeven
en nu ist leuker om met ze te spele.

Binnenkort een verslag (A)
You belong with me.... [L]

You get it.

#8 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 22 July 2009 - 02:25 PM

Posted Image

Oooomg! Dit is dus de familie Dromer:

Daan en Wendy
Hun kinderen Dirk, Thijs en Aron
En Lotte, getrouwd met Dirk en hun zoon Arthur.
En nu is Lotte ook nog zwanger!!

Dat wordt gekte!!! :woei: Ik kan 8 sims niet aan woehoe :lol:
Posted Image

#9 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 22 July 2009 - 03:03 PM

XD Gezellige boel :P Bij families van 8 gebruik de pauzeknop héél vaak.
Posted Image

#10 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 22 July 2009 - 03:20 PM

ik gebruikte bij grote families vaak maxmotives :xd: anders gingne ze vast dood

#11 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,285 posts

Posted 31 July 2009 - 11:53 AM

ik koppelde alexandra altijd aan daan dromer :o, en douwe aan die ene van plezant volgens mij, en douwe aan die andere van plezant xD
verder weet ik niet veel meer, heethart vond ik dom, en bigoli vond ik ook dom, dus koppelde ik hem meestal aan 1tje van hun...of allebei x"D
Posted Image

#12 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 14 August 2009 - 02:39 PM

Ik ben nu aan het proberen om Douwe een buitenechtelijk kind te laten krijgen met Angela, zijn jeugdvriendin :whistling:

En het resultaat... Een blond jongetje dat als 2 druppels water lijkt op zijn vader.. Stefano staat voor een raadsel :P

Posted Image
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users