Jump to content

Photo
- - - - -

familie vegas

• This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 snipper17

snipper17

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 20 July 2009 - 04:11 PM

Posted Image
Ik ben eigelijk een heel gewoon meisje. Ik heb wat vrienden, een mooi huis. Ik hou van lezen, uitgaan, mijn buren bespieden, mijn broers treiteren en nog veel meer.

Mijn naam is Julia, en ik wil jullie mijn verhaal vertellen.

Posted Image
Dit zijn mijn grote, vervelende broers. De eerste is Charlie. Hij kan zo onuitstaanbaar zijn soms. Hij zegt meestal de verkeerde dingen op het verkeerde moment. Toch kan hij, op bepaalde momenten, teder en beschermend zijn.
De ander is de oudste; Dan. Dan is een meisjesman. Alle meisjes vinden hem aantrekkelijk en knap, en helaas vindt hij dat zelf ook. Irritant. Hij heeft een ego van hier tot ginder. Maar ook dan is beschermend, vooral voor zijn familie. Vooral voor Charlie en mij. Het klinkt perfect; zulke beschermende oude broers. Maar dit kan ook knap vervelend zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

Posted Image
Dit is mijn vader. Volgens Dan is hij nooit meer hetzelfde geweest sinds de dood van mijn moeder. Ik was toen pas drie, ik weet niet meer hoe mijn vader vroeger was.
Mama is gestorven aan borstkanker. Papa was er kapot van. Hij at niet meer, dronk niet meer, werkte niet meer. Dat is nu anders. Papa is een workaholic, hij vlucht voor de waarheid door als een debiel aan het werk te gaan.
Ik vind het niet zo erg. Ik heb niet zo'n goede relatie met papa. Ik kan maar niet begrijpen dat hij niet doorgaat met het leven.

Zolang mijn broers er zijn kunnen wij voor onszelf zorgen.

#2 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 31 July 2009 - 11:56 AM

leuk begin, ook mooie foto's
ga snel verder :D
Posted Image

#3 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 02 August 2009 - 11:02 PM

Echt geweldig! :D Goed geschreven en prachtige foto's, hele mooie en originele stijl met die zwartwitte foto's op een rij en daaronder de tekst. Ga zo door! :)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#4 snipper17

snipper17

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 04 August 2009 - 09:33 PM

Posted Image
Mijn broers kunnen het goed met elkaar vinden. Tot Dan 15 werd, deelden ze een kamer. Dan zei dat hij echt niet meer met zijn irritante, kleine broertje op een kamer wilde slapen. ''Dat is voor kleine kinderen, die niet voor zichzelf kunnen zorgen.''
Ik daarentegen, zag er dwars doorheen. Dan probeerde de grote, stoere broer te zijn, maar eigelijk wilde hij niets liever dan bij zijn broertje op kamer blijven. Maar ja, zo zijn jongens nou eenmaal.

De bal overgooien, daar hebben deze twee niet genoeg van. Vragen of ik mee mocht doen heb ik lang geleden al opgegeven. Dat is verboden terrein. Bovendien spelen zij veel te lomp voor mij.

Posted Image
Dit is Anna, mijn beste vriendin, en haar broer Chris. Ik ben al een hele tijd bevriend met deze twee, vooral met Anna. Chris kan het beter vinden met Charlie, maar ik kan altijd lachen met Chris.
Anna is knettergek. Ze is een feestbeest, heeft miljoenen vrienden, en geeft minstens drie keer per maand een feest. Ze zou gek worden als ze niet meer kon feesten. Serieus; ze heeft echt ontwenningsverschijnselen als ze een weekendje niet is uitgeweest. Dan belt ze me op, gaat stuiteren, haalt haar vaders whisky uit de kast en bezat zichzelf in de tuin.
Anna heeft nogal een slechte invloed op mij. Zij was erbij toen ik voor het eerst dronken was. Nee, dat zeg ik verkeerd: zij voerde me dronken en lachte me uit toen ik mijn ex opbelde, lallend dat we nog eens moesten afspreken. Ugh.

Posted Image
Dit is Anna's en Chris' kleine zusje. Ze heet Els, maar noem haar Prinses Hoepel. Zo wil ze genoemd worden. Er zit echt een steekje bij haar los, ik zweer het je. Maar elke keer als ik erover begin bij Chris en Anna wuift Chris het weg en zegt: ''Is lachen. He, Hoepel! Ga eens zit!'' en dan gaat ze zitten. Echt waar.

Posted Image
''Lisa is totally op me verliefd.''
''Niet waar.''
''Uhuh. Zeker waar. Ze geilt op me.''
''Oja? Waarom gaat ze dan met mij op date?''
''Om via jou bij mij te komen.''

#5 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 05 August 2009 - 02:42 PM

LOL, prinses hoepel xD

nja anyway, leuke update weer :P
Posted Image

#6 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 07 August 2009 - 09:41 AM

nice :)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users