Jump to content

Photo
- - - - -

Sims 3 Next Top Model

• This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 24 July 2009 - 07:12 PM

Ik start morgen hier een Sims 3 Next Top Model Season 1
ze moeten van hun kloffies die ze hebben gekregen iets moois maken en aan de jury tonen(jullie dus) jullie mogen lezen en uiteindelijk stemmen wie er weg gaat, ik ga pas verder als er 10 keer is gestemd de gene met de meeste stemmen heeft de volgende dag vrijstelling en kan dus niet worden weggestemd, er zijn 6 kandidaten en 5 rondes, de rondes zijn:
-ronde 1: alledaagse outfit
-eliminatie ronde
-ronde 2: avondkleding
-eliminatie ronde
-ronde 3: slaapkleding
-eliminatie ronde
-ronde 4/ halve finale: sport kleding
-eliminatie ronde
-ronde 5/ finale: badkleding
-laatste eliminatie ronde

ik hoop dat jullie gaan genieten enzo en als dit seizoen is afgelopen komt er weer een seizoen 2

#2 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 25 July 2009 - 09:27 AM

Kennismaking met de modellen

Posted Image
dit is Jennifa Namba ze is 19 jaar, zij komt niet uit Nedersim maar uit een ander ver land genaamd Simmia ze doet mee omdat het haar droom is om top model te worden en met het geld dat ze ook verdiend kan ze voor haar ouders zorgen want die liggen in het ziekenhuis en ze kunnen 2 operaties niet betalen

Posted Image
dit is Merel de Meer ze is 17 jaar haar droom is om in een weeshuis te werken maar in plaats dat ze naar een weeshuis was gestuurd voor haar stage werd ze hier naar toe gestuurd omdat haar ouders dat wilde en omdat ze het mooiste meisje op haar school was, nu ze weet dat ze mee doet wilt ze winnen en als ze wint geeft zorgt ze ervoor dat mensen met slecht kapsel een goed kapsel krijgen

Posted Image
dit is Alexandria Berdet ze is 20, niemand weet waar ze is geboren en wie haar echte ouders zijn en zelfs zij weet dat niet ze doet samen met Jennifa Namba mee omdat ze denken wel een kans te maken ze zaten bij elkaar in de klas en waren de mooiste in hun familie, als ze wint geeft ze het geld aan Jennifa Namba voor haar zieke ouders

Posted Image
dit is Mary-Ann Banks ze is 18, op school is ze 2 blijven zitten en ze spijbelt veel, zij is de echt bitch van de groep toen ze aankwam zei ze: "ga maar weg iedereen hier is de winnaar van Sims 3 Next Top Model", zij doet alleen mee voor het geld en wil het uitgeven aan alleen kleren

Posted Image
dit is Kristina-Lena ze is pas 16 jaar, zij is de mooiste en de slimste op school iedere jongen aanbid haar en niemand noemt haar nerd ookal haalt ze alleen 10'en op school, ze doet mee omdat ze het geld aan de arme kinderen gaat geven alles wat ze verdient geeft ze aan goede doelen zei ze kan ook een aardig stukje zingen en dat wil ze ook nog zingen zij wil dus een zingende model worden, als ze wint gaat ze ook en eigen modellen bureau beginnen voor stevige mensen en slanke mensen dat wilt ze omdat stevigere mensen ook hun droom mogen uitlaten komen

Posted Image
dit is Kimberly Peck ze is 17 jaar, ze was vroeger heel onzeker omdat ze vroeger een lelijk eendje was met een ronde bril stomme staartjes en een puistenkop maar ze is nu een mooie meid volgens iedereen, ze wil het geld uitgeven aan arme mensen in 3de wereldlanden omdat hun niks hebben

Posted Image
dit is de groep van dit seizoen ze hopen allemaal dat ze winnen maar of dat lukt is nog de vraag

het huis:
Posted Image
contact met de buiten wereld is helemaal afgesloten

Posted Image
de mensen kunnen niet zomaar naar binnen kijken

Posted Image
de catwalk waar ze laten zien wat ze hebben gemaakt

morgen de eerste dag

het topic mag dicht want wegens stommiteiten van mij waren alle families die ik had gemaakt verdwenen dus slotje op dit topic als je blieft sorry dat dit was gebeurd

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users