Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

Welkom op het nieuwe forum!

• Please log in to reply
102 replies to this topic

#1 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 20 August 2009 - 06:38 PM

Welkom op de compleet vernieuwde Simparool Forums!

We hebben nu een nieuwe look, en een verbeterd forumsysteem vol met nieuwe features:

• Je kunt reputatiepunten geven voor een post wat je interessant of nuttig vond. Klik op de Posted Image knop rechtsonder in de post waarvoor je een punt wil geven.
  • Je kunt nu je account koppelen aan Facebook. Hiermee kun je makkelijker inloggen en je profielgegevens van Facebook importeren.
  • Het is nu nog makkelijker om iemand een PB te sturen. Klik gewoon op de Posted Image knop onder iemands naam, en je kunt gelijk beginnen met opstellen van je bericht, zonder de pagina te verlaten!
  • Iedereen die (nog) geen avatar heeft ingesteld, krijgt nu automatisch een unieke identicon toegewezen. Zo is het makkelijker om mensen zonder avatar uit elkaar te kunnen houden...
  • En nog veel meer...
Met het implementeren van het nieuwe forumsysteem zitten we nog wel in een bètafase. Dat houdt in dat er hier en daar nog een foutje kan zitten. Mocht je er een vinden, geef het dan even door. Dan proberen wij er zo snel mogelijk iets aan te doen.

In dit topic kun je vertellen wat je van het nieuwe forum vind, wat er leuk aan is, en wat er misschien nog verbeterd kan worden. We horen graag van jullie! ;)

Veel plezier met het nieuwe forum!

#2 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 August 2009 - 06:40 PM

Ik vind het echt super Wouter! Alleen wel iets, ik wil dus jouw post reputatiepunt geven, maar dan krijg ik dit te zien:

'' Actie mislukt: Je je hebt je quota van positieve stemmen voor vandaag bereikt ''
Posted Image

#3 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 20 August 2009 - 06:41 PM

Ik vind de skin echt heel mooi en de nieuwe opties en kleine verbeteringen zeer goed :D.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#4 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 20 August 2009 - 07:00 PM

Ik schrok me een ongeluk. Dacht dat er iets mis was gegaan en toen had ik het door. :-P

Maar het ziet er mooi uit!!!

#5 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 20 August 2009 - 07:19 PM

Ik vind het echt super Wouter! Alleen wel iets, ik wil dus jouw post reputatiepunt geven, maar dan krijg ik dit te zien:

'' Actie mislukt: Je je hebt je quota van positieve stemmen voor vandaag bereikt ''

Hmmm, heeft iemand anders dat ook?

#6 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 20 August 2009 - 07:25 PM

Jep ik heb het ook. Verder nog geen problemen ontdekt..
Posted Image

#7 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 20 August 2009 - 07:27 PM

Jep, hier ook hetzelfde probleem :).
Posted Image

#8 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 August 2009 - 07:29 PM

Nee hier verder ook geen gezeur.
Alleen dat probleempje dus :)
Posted Image

#9 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 20 August 2009 - 07:30 PM

Hmm ik ontdek nog iets. Voor heel veel PB's in mijn PB box (zo'n beetje allemaal), staat een rood kruisje, en als ik eroverheen ga met m'n muis staat er "verwijderd bericht", terwijl ik die berichten nooit verwijderd heb. Ik kan er ook niet op reageren. Weet niet of dat door de update is, of dat dat ergens anders aan ligt :).
Posted Image

#10 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 August 2009 - 07:39 PM

Oh hmm, ik merkte net ook ( Maarten zijn naam onderin de algemene boardindex.. dus bij iemand die jarig is ), daar is de link naar zijn profiel dus blanco, er staat verder geen profielnummer of whatsoever bij. :P
Posted Image

#11 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 20 August 2009 - 07:40 PM

Het forum ziet er inderdaad mooi uit, maar ik moet er wel erg aan wennen. :P Ik vind het moeilijk om snel de fora te zien en de lijst met topics ziet er ook anders uit.
Maar het lukt vast wel snel allemaal. :P Dat met die punten heb ik ook, voor de rest geen problemen.
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#12 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 20 August 2009 - 07:53 PM

Dit is wennen zeg. Vooral omdat je geen snelle reply's meer kan doen. Maar ik kom er wel over heen.
Ik vond 't al tijd worden voor een 3 banner. ^^
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#13 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 August 2009 - 07:57 PM

Ik doe al die tijd al snelle reply's? :P
Posted Image

#14 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 20 August 2009 - 08:21 PM

Hmmik ontdek nog iets. Voor heel veel PB's in mijn PB box (zo'n beetjeallemaal), staat een rood kruisje, en als ik eroverheen ga met m'n muisstaat er "verwijderd bericht", terwijl ik die berichten nooitverwijderd heb. Ik kan er ook niet op reageren. Weet niet of dat doorde update is, of dat dat ergens anders aan ligt :).

Het PB systeem is nogal wat veranderd. Eerst waren het nogal email-achtige berichtjes, nu zijn het meer privé topics, of 'conversaties' zoals het forum ze noemt, waarbij je meerdere mensen kunt uitnodigen. Waarschijnlijk zullen de oude PB's niet meer compatibel zijn met het nieuwe systeem, en zijn ze daarom gesloten. Maar in ieder geval kun je ze nog inzien... :P

Dit is wennen zeg. Vooral omdat je geen snelle reply's meer kan doen. Maar ik kom er wel over heen.
Ik vond 't al tijd worden voor een 3 banner. ^^

Scroll eens wat verder naar onderen.... :P

#15 Marlene

Marlene

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 20 August 2009 - 08:26 PM

it's beautiful echt mooi maar wel wennen

#16 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 20 August 2009 - 08:27 PM

Zo, dit is wennen! Maar wel erg mooi :-)

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#17 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 20 August 2009 - 08:29 PM

Wel mooi, maar die snelle reacties zijn echt irritant. Als je erop klikt wordt het heel snel ingeladen, ipv dat je METEEN kunt typen. Is het niet mogelijk de oude lay-out terug te krijgen? Ik weet dat het wennen is, maar ik vind die oude gewoon fijner. Een mooiere lay-out maakt het meteen weer onoverzichtelijk...
Posted Image Posted Image

#18 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 20 August 2009 - 08:34 PM

Nee, het is niet mogelijk om de oude layout terug te krijgen, omdat dit een compleet nieuwe versie van het forum is. De oude layout is daar niet voor geschikt.

Verder zou het probleem met de reputatiepunten nu opgelost moeten zijn.

#19 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 20 August 2009 - 08:35 PM

Wat zijn reputatiepunten? -oh al gevonden-

En waar zijn al die knoppen, netals Youtube enzo? Kon je dat niet op dezelfde plek laten zitten? En waarom kun je niet snel bewerken? :S

Verder is het bewerken raar, ik weet niet of dat alleen bij mij is, maar de helft van het stuk is leeg, daar kun je niks, en in de andere helft kun je typen. Beetje raar. Verder wordt dat recente topicding rechts maar om de zoveel tijd geupdate (is altijd al zo geweest) en is dus nutteloos, heb ik meteen weggehaald. Verder is het onduidelijk wat de nieuwe topics zijn en wat niet, jammer.

Oh, de header is wel mooi!
Posted Image Posted Image

#20 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 20 August 2009 - 08:38 PM

Oh dat was maar kort.. maar wel wennen dit fourm, vind t beetje lelijk tot nu toe :-P .

Edit: kan je alleen goeie repu punten geven of ook slechte?
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users