Natasha 0 Report post Posted September 25, 2009 Hoi, Ik heb een probleempje. Ik ben bij de 3e locatie en nu heeft Isabel een gouden verlangen: Ingrediënten kopen. Hoe moet je dat doen? Ik heb al begrepen dat je fruitbomen of groentetuinen moet oogsten of vissen vangen uit het aquarium, maar dan? Want als ik dat gedaan heb, is de verlangen nog niet vervuld. Moet je dan misschien nog wat te eten maken ofzo? Zo ja, wat voor eten dan? Share this post Link to post Share on other sites
btsfan 0 Report post Posted February 22, 2010 Hoi, Ik heb een probleempje. Ik ben bij de 3e locatie en nu heeft Isabel een gouden verlangen: Ingrediënten kopen. Hoe moet je dat doen? Ik heb al begrepen dat je fruitbomen of groentetuinen moet oogsten of vissen vangen uit het aquarium, maar dan? Want als ik dat gedaan heb, is de verlangen nog niet vervuld. Moet je dan misschien nog wat te eten maken ofzo? Zo ja, wat voor eten dan? Ik heb precies hetzelfde probleem! Je kan wel vissen enzo maar dan? Ik snap niet echt de bedoeling van die opdracht. Ik kan wel ff zoeken op het internet misschien word ik dan wat wijzer. Share this post Link to post Share on other sites
btsfan 0 Report post Posted February 27, 2010 Hey, Sorry voor mijn late reactie, ik had het druk. Ik had het spel al een half jaar niet meer gespeeld, dus ik ben overnieuw begonnen, maar dit keer met de Engelstalige versie. De Nederlandse vertaling is heel raar, in het engels staat er 'buy food source', ofterwijl 'koop voedsel bron'. Wat je dan moet doen is een fruitboom kopen. Die staat niet tussen de standaard bomen, maar ergens anders (ik geloof bij overige of tussen de spullen om je skills te verhogen). Dus NIET bij de bomen en planten! Als je deze ergens neerzet wordt de wens vervult, en moet je nog een paar wensen vervullen (een groepsmaaltijd en een sandwich bereiden, en nog wat thingies). Daarna kan je door naar de volgende lokatie! Als je meer wilt weten kan je het altijd vragen, en anders ff opzoeken op gamefaqs, daar staat een heel artikel erover. Succes! Share this post Link to post Share on other sites
lolaatje 0 Report post Posted July 12, 2010 Hey, Sorry voor mijn late reactie, ik had het druk. Ik had het spel al een half jaar niet meer gespeeld, dus ik ben overnieuw begonnen, maar dit keer met de Engelstalige versie. De Nederlandse vertaling is heel raar, in het engels staat er 'buy food source', ofterwijl 'koop voedsel bron'. Wat je dan moet doen is een fruitboom kopen. Die staat niet tussen de standaard bomen, maar ergens anders (ik geloof bij overige of tussen de spullen om je skills te verhogen). Dus NIET bij de bomen en planten! Als je deze ergens neerzet wordt de wens vervult, en moet je nog een paar wensen vervullen (een groepsmaaltijd en een sandwich bereiden, en nog wat thingies). Daarna kan je door naar de volgende lokatie! Als je meer wilt weten kan je het altijd vragen, en anders ff opzoeken op gamefaqs, daar staat een heel artikel erover. Succes! hey hoi, heb je het over de sims op de ps2? want dan snap ik niet waar je die boom moet kopen! wil je me plies ff helpen? want ik ben er al heel lang mee Bzig. XX lola Share this post Link to post Share on other sites