Jump to content

Photo

Bugs in Wereldavonturen

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#81 Fiora

Fiora

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 01 June 2010 - 07:02 PM

Ik heb ook een vaag probleem in China.. Ik probeer om mijn sim mee te laten doen aan een officieel spartoernooi.. Ik bel dan de eerste tegenstander op, Sima Zhi, en klik op Ja.. Maar er gebeurt daarna helemaal niks! Ze is nergens te bekennen en komt niet naar mij of de academie toe.. Ik dacht eerst dat het misschien aan het niveau van mijn oosterse vechtkunst lag, maar nu heeft mijn sim niveau 10 en gebeurt er nog steeds niks.. Ik snap er niks van -.-

#82 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 01 June 2010 - 07:05 PM

Hmm komt ie echt niet? Ik dacht de eerste keer dat ik belde voor zo'n toernooi ook dat er niks gebeurde, maar de Sim komt vervolgens naar je kavel, en dan moet je hem of haar volgens mij zelf nog aanklikken en kiezen voor de interactie "sparren voor toernooi" of zoiets.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#83 Fiora

Fiora

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 02 June 2010 - 09:23 AM

Bedoel je met je kavel het basiskamp? Want ik heb nog geen vakantiehuis :(

#84 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 02 June 2010 - 10:01 AM

Ja het kan ook in je basiskamp ja, als je daar iemand opbelt voor een toernooi zou hij dus daarheen moeten komen, en moet je hem aanklikken om het toernooi ook echt te starten :)
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#85 Fiora

Fiora

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 02 June 2010 - 06:37 PM

Okeej, dat ga ik zo eens even proberen dan :) Ik hoop maar dat hij komt.. Alvast bedankt in ieder geval :D

Edit: Je hebt helemaal gelijk, ze komen wel, het duurt alleen even voordat ze er zijn :) Bedankt voor de hulp hè! ;)

#86 iloentje

iloentje

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 26 June 2010 - 10:02 AM

hallo luitjes,

ik was net WA aan het spelen, en had mijn scharrel uit frankrijk uitgenodigd naar mijn huis. Ik was wel een beetje teleurgesteld want hij was ondertussen bejaard, maar dat mocht de liefde niet bederven. Ik had zelfs een speciale logeerkamer en alles voor 'm gemaakt!
Toen stond ie voor de deur, ik klikte op begroeten en die opdracht verdween meteen. Toen ik naar mijn Pierre liep, kon ik niets met hem doen! Hij zei ook niets tegen mij... Ineens kreeg ik rechtsboven in scherm de melding 'De buitenlandse bezoekers konden niet komen, probeer het later nog eens'. HUH!? Hij stond recht voor me!

Heel raar. Iemand enig idee hoe dit kan/verholpen kan worden?
groetjes ilona

#87 Rixt

Rixt

Member

• Members
  • PipPip
  • 21 posts

Posted 30 October 2010 - 11:51 AM

bij mij wil hij niet opslaan. ;s

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users