Future 0 Report post Posted December 9, 2009 Wat moet ik doen zodat ze wel weer reageren. Ze wonen samen met 2 andere sims die het helemaal perfect doen. Maar ik de twee in het ikea bed doen het niet meer en reageren nergens meer op. boven in bij de dingen die ze uitvoeren staat slapen met een kruis er door heen. Ze zouden dan gewoon dat bed uit moeten komen en doen wat ik zeg dat ze moeten doen maar dat gebeurd niet. Wat kan ik er aan doen? Waar ligt dit aan want dan zorg ik dat het niet weer gebeurd. Share this post Link to post Share on other sites
Future 0 Report post Posted December 9, 2009 Niemand? Share this post Link to post Share on other sites
Jozza 8 Report post Posted December 10, 2009 Het eerste wat ik zou doen in zo'n situatie is het spel niet opslaan. Zo kun je het gewoon opnieuw laden en er een ander bed neerzetten, misschien helpt dat :P Of anders proberen om die sims handmatig uit het bed te trekken met de move objects cheat, kijken wat er gebeurt. Misschien gaan ze dan vanuit zichzelf wel weer iets anders doen. Share this post Link to post Share on other sites