BeachBoy 2 Report post Posted December 31, 2009 Het is de laatste dag van het jaar. Dit jaar is de Sims 3 uitgekomen, net zoals de eerste uitbreiding voor het spel: Wereldavonturen. Maar wat verwacht je allemaal in 2010 voor de Sims? Denk je dat er een nieuwe uitbreiding komt en waar denk je dat die dan over zal gaan? En denk je dat er nog nieuwe spellen uit zullen komen onder het Sims label (zoals bijvoorbeeld MySims)? In dit topic kan je het hebben over je verwachtingen voor de Sims 3 (en de Sims in het algemeen) voor 2010. Ook dingen die je hoopt die uit zullen komen, kan je hier bespreken. Gelukkig nieuwjaar :feest: Share this post Link to post Share on other sites
Suzanne239 1 Report post Posted January 9, 2010 Ik voorspel zomaar dat ze die achterlijke stuffpacks of iets soortgelijks voor De sims 3 gaan uitbrengen.. En verder volgen er nog veeeel te veel uitbreidingen van DS3 en misschien ook wel van Spore.. Maar ik heb al 3 jaar geen sims spel meer gekocht en ik volg heel De sims 3 niet dus eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit wat ze gaan doen.. Oja, ik hoop dat de uitbreidingen van DS2 nu een heeel stuk goedkoper gaan worden want dan koop ik er gewoon een paar om mn spel weer eens te gaan herontdekken :) Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted January 10, 2010 Ik moet animatie hacks! En mooie custom contents. Dan kan ik misschien weer verhalen maken :P Share this post Link to post Share on other sites
Maarten 0 Report post Posted January 10, 2010 Ik hoop eigenlijk stiekem - al ziet 't er niet naar uit - dat ze nog uitbreidingspakketten en stuffpacks voor de Sims 2 gaan uitbrengen. :P Ik ben nog lang niet op de Sims 2 uitgekeken en vind het ook veel leuker dan de Sims 3. Wat de Sims 3 betreft heb ik niet zoveel verwachtingen, ik speel het toch niet. Share this post Link to post Share on other sites
Suzan 2 Report post Posted January 11, 2010 Ik verwacht dat ze op het gebied van uitbreidingen en stuff packs voor de Sims 3 gewoon vrolijk doorhobbelen. Waarschijnlijk ook veel dingen voor de Sims Store, wat ik eigenlijk een beetje oplichterij vind maargoed.:P Voorlopig speel ik ook nog lekker de Sims 2, vooral op het gebied van verhalen/films en bouwen heb ik nog grote lol in. Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted January 11, 2010 Ik heb mijn punten nog niet eens op. :-| Ik ben nog veel te veel bezig met het decoreren van mijn huis. Door al die eigen aanpassingen heb je echt duizenden mogelijkheden en ik verveel me totaal niet ermee. Share this post Link to post Share on other sites
Lindaa-tje87 0 Report post Posted January 15, 2010 Ik Verwacht dat er voor de sims 3 ongeveer de zelfde uitbereidingen uit gaan komen als bij sims 1 en 2. Op Vakantie is er al, Huisdieren of Party(nightlife) zou hierna denk ook wel volgen.. Of misschien weer zoiets als studtenleven..Zelf vond ik van de sims1 Abracadabra heel leuk, hoop dat ze die ook nog gaan maken, maar als ze de gebruikerlijk "lijn" blijven volgen kan ik daar nog wel even op wachten.En volgens mij is die voor de sims 2 helemaal nooit uitgekomen.. :? Waarschijnelijk komen er inderdaad ook veel dingen bij in de store, wat ik persoonlijk minder vind, krijg ze liever bij het spel erbij. Hoop ook dat er snel accosoires komen voor de sims3, zoals die van ikea bij sims 2 We zullen zien.. Ga ze waarschijnelijk toch allemaal spelen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Lindaa-tje87 0 Report post Posted January 15, 2010 Zeer waarschijnelijk komt er nu eerst Design en Hi-Tech stuff uit :-P ;) 8) :D Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted March 14, 2010 Geen zin om een nieuw topic aan te lezen, maar zie dit, over De Sims 3 DS :o : http://games.fok.nl/nieuws/375714/1/1/50/sims-3-komt-naar-de-ds.html En voor wie altijd heeft willen weten hoe Will Wright zijn dag begint: http://games.fok.nl/nieuws/375710/1/1/50/hoe-begint-will-wright-zijn-dag.html Share this post Link to post Share on other sites
Maarten 0 Report post Posted March 14, 2010 De Sims 3 DS! :o Cool, ik hoop dat het weer zo wordt als The Sims Bustin' Out en The Urbz voor de GBA! Ik vind de gameplay met zulke pagina's met missies geweldig. :D Share this post Link to post Share on other sites
Suzan 2 Report post Posted March 14, 2010 Wedden van niet :( :P Share this post Link to post Share on other sites
Rixt 0 Report post Posted October 30, 2010 ik hoop dat je binnenkort in een flat kunt wonene fsoo. (; Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 17, 2011 bij midderncht kan dat @ boven me ;D. Alleen zijn t dan appartementen ;D. Share this post Link to post Share on other sites