Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Patjuh

Het single topic

Recommended Posts

Omdat ik zag dat Dogna en Frouwke wel graag een Single topic wouden :-P

Maar ook vind ik het zelf wel leuk een topic aan gemaakt

Ik blijf denk ik heel mijn leven single... mannen vinden mij niet interessant denk ik :-(

Ik klikte zo op die titel en ik dacht van 'oh, dat is dat muziektopic'. :P Maar dit is dus echt het singletopic. :P

Ik word kluizenares waarschijnlijk. :)

Lekkerdingg.... wanneer ben je weer is op msn?

Ik blijf ook rest van me leven vrijgezel :ja: . Ben helemaal klaar met mannen, elke keer same drama :thumbdown: . Ik ga net zoals octomon single moeder worden alleen dan hou ik t bij 6 kinderen :P . Sinds ik dat besloten heb wordt ik bijna dagelijkse door jongens gevraagd om te daten.. vermoeiendddd :droog:.

Wacht deze nummer past wel goed bij t topic:

http://www.youtube.com/watch?v=RlFcuDeQPpI

I don't need a man to make it happen lalala,

I don't need a ring around my finger to make me feel complete!!!

Sinds ik dat besloten heb wordt ik bijna dagelijkse door jongens gevraagd om te daten.. vermoeiendddd :droog:.

Hoezo schreeuw je het van de daken dan? :P

Ik dacht tot 2 jaar geleden ook dat ik eeuwig single zou blijven.. totdat ik mn vriend ontmoette hihi :D Het gebeurt juist als je niet op zoek bent en als je het niet verwacht denk ik..

Het gebeurt juist als je niet op zoek bent en als je het niet verwacht denk ik..

Dat word vaak gezegt maar heb het zelf nog niet echt ondervonden

ik ben al tijden niet op zoek en toch single

Ja dan kun je nog beter het klooster in gaan... :P

Dat is niet dramatisch genoeg :P Bovendien ben ik daar niet gelovig genoeg voor...

@Suzan: Het is heel moeilijk om iets opzettelijk niet te willen. :P

Hoezo schreeuw je het van de daken dan? :P

Nee dat is juist t rare aan.. :? ze voelen t ofzo denk ik :P .

Alhoewel ik kan deze zomer nog altijd gewoon trouwen met me ex verloofde haha.. maar ik hoef geen man. Maar ik denk ik wel als je zo graag een vriend(in) wil je er zelf actie van moet maken, als je al heel lang wacht tot hij een move zet en er gebeurd niks.

Maarja waarom willen jullie zo graag een vriend?

Waarschijnlijk door alle romantische komedies die me hebben gehersenspoeld. XD En ik zie de laatste tijd zoveel stelletjes om me heen ook. :o

Wil je de mijne hebben? Heb hem net, maar wil er vanaf.. Vriendjes zijn helemaal niet leuk!

Hij is nog zo goed als nieuw.. tegen elk aannemelijk bod :D

Maarja waarom willen jullie zo graag een vriend?

Omdat omdat omdat...

om te knuffelen enne.. andere dingen wat je met je vriendje zou doen

lekker saampjes dagjes weg leuke dingetjes doen zoals strandwandeling of lekker uit eten gaan, en ja dat kan ook met ouders of vriendinnen (dan bedoel ik de strandwandeling en uit eten niet de andere dingen lol) maar das anders zeg maar :P

@Tessa: Nou laat me je gelijk uit je droom helpen zulke relaties bestaan niet! Dat komt omdat je er (on)bewust je er teveel mee bezig houdt. En kijk je mag t vriendje van Rob hebben :P .

@Patjuh: Je wil gewoon seks :ondeugend: klaar niet omheen draaien, met zogenaamde strandwandeling etc :P . Nee joh ik begrijpb je wel.

Nou is de vraag, valt Robs vriendje ook op meisjes? :o Stay tuned!

Mijn vriend heeft het uitgemaakt met bullshit als "je verdient een beter iemand die je wel gelukkig kan maken wah wah". :') Zeg dan maar gewoon dat je me vervelend en frigide vindt. :')

Het gebeurt juist als je niet op zoek bent en als je het niet verwacht denk ik..

Dat word vaak gezegt maar heb het zelf nog niet echt ondervonden.

Ik wel! Eigenlijk net toen ik 't had opgegeven, kwam ik hem tegen.

Dus neerslachtige mensen zonder doorzettingsvermogen worden in dit geval beloond. Hmmm.

En ja Rob, als je vriendje homo is hoeft het sowieso niet :P

Nou zeg, wat een discriminatie weer :(

Ik heb ook nog gewillige potjes in de aanbieding, maar die zijn ook niet goed zeker? :D

Mijn vriend heeft het uitgemaakt met bullshit als "je verdient een beter iemand die je wel gelukkig kan maken wah wah". :')

Oeh..zoiets heb ik ook ooit nog eens als excuus gebruikt..

ik heb op het moment een beetje ruzie met mn vriend -.-'

het was een beetje wennen dat we hele dagen bij elkaar in de buurt waren denk ik :')

maar ik denk niet dat het uitgaat om zoiets :P aangezien we al meer dan 4 jaar iets hebben :xd:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...