Jump to content

Photo

Het single topic

• Please log in to reply
72 replies to this topic

#41 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 18 April 2010 - 05:30 PM

Hmm, goeie vraag. Kan twee dingen betekenen, of hij is onzeker en snapt het echt niet in welk geval je gewoon heel direct moet zijn. Of hij snapt je wel, maar doet alsof ie het niet snapt omdat ie geen trek heeft in de richting waarin de hints wijzen en dus speelt ie de 'ik ben maar een domme man, zeg gewoon wat je wilt' kaart hopende dat je dat als vrouw toch niet doet en hem met rust laat.
Soms zijn wij namelijk net zo gecompliceerd als jullie :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#42 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 18 April 2010 - 07:26 PM

Haha nee, hij doet nu opeens wel obsessief dus hij vindt het leuk. :') Mannen, apen zijn jullie. :P
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#43 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 18 April 2010 - 10:09 PM

*eet banaan en gooit met stront*
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#44 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 19 April 2010 - 10:10 AM

Inderdaad. :P
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#45 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 27 April 2010 - 12:40 PM

EDIT - waarom doet iedereen hier trouwens alsof ik de opa van het forum ben..Madelon is ouder dan ik hoor..

Maar ik ben afgekeurd voor opa... :P
(en verder ben ik al een eeuwigheid niet meer single, dus heb eigenlijk niets in dit topic te zoeken...)
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#46 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 28 April 2010 - 09:30 AM

Morgen zie ik hem weer, wish me luck guys. :P Zien hoe erg ik dichtklap. :')

Posted Image

#47 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 28 April 2010 - 12:50 PM

Jorrit, vertel eens, zijn mannen echt zo achterlijk als het om hints gaat of doen ze gewoon niet genoeg hun best om het te begrijpen? :P

Hints zijn gewoon stom. Ik haat hints, ik begrijp die niet of ik zie er waar er geen zijn.
Go for it, doe duidelijk. Je hebt niets te verliezen.
Posted Image

#48 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 28 April 2010 - 10:38 PM

Hints zijn gewoon stom. Ik haat hints, ik begrijp die niet of ik zie er waar er geen zijn.

Aah, dachten alle vrouwen er zo maar over :D
Posted Image

#49 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 30 April 2010 - 11:24 AM

Hallez, ik dacht dat de vrouwen in Nederland vele directer waren dan hier :P
Posted Image

#50 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 30 April 2010 - 02:44 PM

Hee, ik heb rechtstreeks gezegd "I fancy you, you're good looking and you're funny", en dan snapt hij het alsnog niet?? :P Mannen!

Posted Image

#51 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 01 May 2010 - 09:01 PM

Hoe reageerde ie erop dan? :P
Posted Image

#52 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 04 May 2010 - 10:19 AM

Aah, dachten alle vrouwen er zo maar over :D

Snapten alle mannen maar dat vrouwen ook best moeite kunnen hebben met hints begrijpen.... ;)
Mijn vent snapt in elk geval prima dat hij zelf hints niet begrijpt (of niet wil begrijpen), maar gebruikt vervolgens zelf wel de meest vage hints die ik dan zou moeten begrijpen... :?
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#53 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 16 May 2010 - 09:09 AM

Hoe reageerde ie erop dan? :P

Toen zei hij gewoon, "ja, dat vind ik ook van jou". :') Aap.

Posted Image

#54 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 26 May 2010 - 07:42 PM

Ik ben iig weer compleet single. :P Hij bedoelde er niks mee, ja lul, dan moet je niet zeggen dat je me mist, dat je niet kunt wachten om me weer te zien, overstuur zijn als ik je niet terugbel, dat ik zo mooi, lief, grappig en leuk ben. :) Volgens mij was het weer zo'n vent die op zo'n manier probeert seks te krijgen.

Posted Image

#55 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 26 May 2010 - 07:55 PM

Ieeep, ik ben ook weer single :|

#56 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 26 May 2010 - 08:49 PM

@Frouwke: Oh, dat is wel echt lullig. :( Beetje jou valse hoop geven, aso.
@Rob: Ik wist niet eens dat je eerst níet single was. :P
Posted Image

#57 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 27 May 2010 - 11:31 AM

Ieeep, ik ben ook weer single :|

Weet hij het ook al, want je Tweets op Twitter lijken iets anders te zeggen ;-).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#58 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 27 May 2010 - 01:17 PM

Haha, ja.. het ligt een beetje ingewikkeld xD
We kunnen iig niet met of zonder elkaar. Als ik straks op kamers zit gaat het misschien wat makkelijker allemaal, maar dat zien we dan wel :D

#59 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 07 June 2010 - 05:32 PM

Het gaat niet zo goed met me... Heeft me toch meer geraakt dan ik dacht. Als ik er voor ga ga ik er ook echt voor, misschien moet ik dat afleren. Mijn moeder is ook voorgelogen door elke man waar ze iets mee heeft gehad, misschien ligt zo'n toekomst ook voor mij in het verschiet.

Posted Image

#60 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 08 June 2010 - 02:04 PM

Ah gossie Frouw. :( Op zich is ervoor gaan geen slechte eigenschap, maar je kan idd wel flink teleurgesteld worden... En 't zou goed kunnen dat je 'n beetje op je moeder lijkt, maar mss kan je juist leren van je moeders fouten en daarmee 'zo'n toekomst' voorkomen? :)
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users