Jump to content

Photo

Het single topic

• Please log in to reply
72 replies to this topic

#61 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 20 June 2010 - 10:17 AM

Ben er achter gekomen dat ik niet de enige ben bij wie hij het heeft geflikt... Die vent spoort niet helemaal, echt niet.
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#62 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 11 July 2010 - 11:17 AM

Voel me er weer kut over. Dat meiske weet van niks van alles dat hij bij mij en andere vrouwen heeft gedaan, zo'n vent kun je toch niet vertrouwen... Hij liegt over ALLES, heb met meerdere mensen gesproken. Echt, die vent spoort niet, en zij heeft er niks van door. Hij moet eens leren dat niet alles gaat zoals hij wil. Ik kan alles voor hem verpesten, maar ik heb alles dat met hem te maken heeft verwijderd.
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#63 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 11 July 2010 - 10:56 PM

Wraak nemen!
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#64 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 12 July 2010 - 06:50 PM

Enb je kan het niet aan dat meisje vertellen?
Posted Image

#65 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 13 July 2010 - 06:18 PM

Nee, dan bemoei ik me eigenlijk met zaken waar ik niets mee te maken heb en zet ik allemaal mensen tegen me op. Ook grote kans dat ze me niet gelooft, want hij heeft tegen allemaal mensen gezegd dat ik een stalker met waanideeën ben (terwijl hij toch echt de fucked up persoon is hier).

Heb jammer genoeg geen screenshots van de keren dat hij zei dat hij me wilde zoenen, dat ik zo mooi was en die keer dat hij me heeft uitgenodigd naar zijn hotelkamer. Dat zouden echt harde feiten zijn dan. Nu is het alleen maar iets dat ik zeg maar niet waar hoeft te zijn.

Posted Image

#66 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 13 July 2010 - 08:43 PM

Je zei eerder dat je met meerdere mensen had gesproken. En dit voor hem dus normale zaak is. Dus voor mijn doen is er genoeg reden om haar daar over in te lichten. Wat zij er dan mee doet moet ze zelf weten. Maar als ze er dan ooit achterkomt kan ze niet alleen hem de schuld geven.. want ze was gewaarschuwd. En sommige vrouwen zijn gewoon zo wanhopig dat t ze niet eens uit maakt als hun vriend/man ze als uit vuil behandeld ;) .

SOORT ZOEKT SOORT namelijk....
Posted Image

#67 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 13 July 2010 - 09:06 PM

En dan nog, als ze het niet van je wil aannemen, wat maakt het jou dan nog uit?
Eigen schuld, dikke vette bult :D

#68 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 14 July 2010 - 08:16 AM

Ze zal het aan andere mensen vertellen die ik wel af en toe zie, en dan is het niet meer relaxed concerten afgaan. :P

Posted Image

#69 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 14 July 2010 - 09:41 AM

Wie staat er dan voor schut jij of zij? Eerder zij als ze t nog gaat zitten rondbezuinen dat haar eigen vriend haar bedonderd. Waarheid komt altijd boven water!
Posted Image

#70 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 14 July 2010 - 05:11 PM

Nee, ze zou ze vertellen dat ik onzinverhalen rond heb verteld... Want ik ben de slechterik in het verhaal hier, zij zijn een hele club en ik kan daar niets tegen doen.

Posted Image

#71 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 10 September 2010 - 03:39 PM

Goed, nu dit gesprek al een tijdje voorbij is, zullen we het maar weer over het 'single- zijn' hebben?

#72 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 10 September 2010 - 08:21 PM

meh. ik ben niet single :)
Posted Image

#73 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 10 September 2010 - 09:31 PM

Weg uit dit topic dan!! :P Ik zie al genoeg stelletjes op school tegenwoordig. Gelukkig is het klefste stel van de school uit elkaar gehaald, verschillende klassen, yaaay. :D Echt erg om dat telkens te moeten zien. :P
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users