Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Jolijn

Algemene Vragen Over De Sims 3

Recommended Posts

Hallo mensen!

Ik zit met een probleem! Heb net een nieuwe game gestart in the sims 3maar ik kan nu ineens

niet meer koken!! Ik klik op de koelkast en zegt ie alleen openen en dan moet

ik hem vullen dus wilde boodschappen doen bij supermarkt maar daar verkopen ze

ineens alleen vis en als ik die vis erin doe kan ik nog steeds niet koken! Als

ik op fornuis of bbq klik reageert ie ook helemaal niet! Snap hier helemaal

niks van!!

Als ik op koelkast klik zegt ie nooit ontbijt opdienen etc en andere dingen

werken ook al niet!

Heel erg frusterend! Ik heb geprobeerd met een ander huishouden te spelen en ik

heb daar ook hetzelfde probleem!

Kan iemand mij please helpen???

Ik heb het probleem zelf niet voorgehad maar heb eens rondgekeken op internet waar ik posts zag met mensen met hetzelfde probleem. Aangezien dat je zegt dat het met meerdere savegames gebeurt zal dit waarschijnlijk niet veel uithalen, maar toch.

(P.S: dit zijn oplossingen die ik op het internet vond)

- Teruggaan naar een eerdere save en van hieruit terug opwerken

- Zien dat je de juiste ingrediënten hebt, maar aangezien je deze niet kunt kopen in de winkel zoals je zelf vermeld hebt, zal dit waarschijnlijk niet echt helpen

- De Koelkast of enige ander "Niet-functionerend apparaat" vervangen.

--> er is ook nog een post op het internet die vertelt dat hij wel de opties heeft op de koelkast maar als hij erop klikt dat de sim zich dan gedraagt alsof er iets in de weg staat en er dus niet kan komen, hier is momenteel nog geen oplossing voor gevonden.

Eigen advies kan ik alleen maar zeggen, probeer met een nieuw spel of het daar wel gaat, en probeer ook eens uit te vinden of het niet weggaat als je het spel afsluit en terug opstart, (Mijn geluid was ineens weg en ik kreeg alleen maar ruis, maar na het opnieuw opstarten werkte alles terug).

Ik hoop dat ik je toch een beetje kon helpen, en ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt.

EDIT: ik ben net op een thread gekomen waarin iemand het EXACT zelfde probleem heeft als met jou. Nu is de vraag heb je de uitbreiding "Worlds Adventures" en/of enige custom content (Waarschijnlijk uit de uitwisseling of de store), bij de persoon is het begonnen na dat het bovengenoemde werd geinstalleerd.

Advies dat daar wordt gegeven is net zoals ik zei, een nieuwe game beginnen om te zien of het overal gebeurt. als je Custom Content hebt, verwijder het dan even uit de map van Sims3 (weet ook zelf niet echt waar dit staat) en probeer het dan eens, het kan zijn dat er een fout zit in de Custom Content. Als dit niet werkt zal herinstalleren denk ik uw laatste optie zijn

Thanks voor je reactie maar het probleem is helaas nog niet opgelost..

Ik heb nu ook geprobeerd om de feesttafel te dekken dat ik daarvan kon

eten maar als ik klik op opdienen komt er ook geen eten op op de feesttafel..

Als laatste oplossing heb ik geprobeerd om een pizza te bestellen maar die

kwam zelfs niet opdagen dus snap er nu echt niks meer van!

Heb the sims 3 vaker gespeeld en toen was er geen probleem.. Het is echt van

de laatste paar games..

Heb ook Sims 3 opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.. Iemand anders nog

andere ideeen??

Heel gek probleem. Ik heb al veel bugs gehad, maar deze nog niet.

Heb je alle patches geinstalleerd? Ik ga er wel vanuit, omdat je alles weer opnieuw hebt geinstalleerd.

Bij mij gebeurde het soms na een foute save, dat er daarna bugs in kwamen. In je mapje met Saves staat dan ook een mapje met .bad aan het eind en eenzelfde mapje met .backup.

Je zou kunnen proberen om dat mapje .bad weg te gooien en dan het mapje .backup te kopieren en dan bij de kopie .backup weg te halen. Voor de rest moet het mapje dan dezelfde naam hebben.

Geen idee of dit de oplossing voor jou is, maar zelf heb ik zo al een paar dingetjes op kunnen lossen.

hallo,

al een tijdje speel ik sims 3

ik heb een hele tijd met een familie gespeeld en wou eens wat nieuws..

nu heb ik een nieuw dorp ding gemaakt en een heel mooi huis gebouwd enzo met familie..

ik heb opslaan en afsluiten gekozen toen ik stopte.

maar toen ik hem weer wou openen stond er alleen een blauw huisje die je niet kan spelen..

nu heb ik hier al gelezen over dat je in je saves moet kijken, heb ik gedaan

maar bij mij staat alleen de opgeslagen versie er en geen . backup bestand..

ik heb geprobeert het andere bestand te kopieren en daar een .backup van te maken maar dit helpt niks...

iemand die weet wat ik moet??

hallo, elke keer ik de sims 3 speel, sluit hij zomaar af.

het is erg beu want ik heb elke keer nog niet opgeslaan.

er komt ook geen melding op " reageer niet meer" ofzo.

ook blijf hij vaak haperen. nu is het zo erg dat ik er niet meer op kan spelen.

dus wou ik de sims 2 terug installeren en dit lukt ook niet meer :?

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

Hey mensen,

Ik wil graag verhuizen en ik zit nu ook in een nieuw pand.

Maar nu geeft hij de hele tijd aan:

kopen en bouwen kunnen niet geopend worden tijdens verhuizen.

Dit is nu al een half uur denk ik ongeveer.

Hoe komt dit?

Groetjes,

Tijdje terug De Sims 3 gekocht voor de familie. Nu willen ze Sims 3 Legacy gaan doen alleen dan moet je op de Zonneheuveldreef 15 beginnen. Nu is het niet mogelijk om die kavel te selecteren om op te wonen.

Zelfs met motherlode om te kijken of het niet aan de totaalprijs lag lukt het ook niet. De enige die ik kan selecteren zijn die 4 huizen direct in het midden van je scherm. Wanneer ik een rijke familie selecteer krijg ik 1 huis iets meer naar boven erbij.

Spel is geupdate naar laatste versie. Ook met wereldavonturen en luxe accessiores geinstalleerd is de mogelijkheid er nog niet.

Wat kan hiervan het probleem zijn?

Misschien woont er al een ander Sims gezin? Die zou je er dan eerst vanaf moeten halen.

Hoii Hoiii

Ik heb de Sims3 gedownload maar nu lopen ze en doen ze heel erg traag ??

Als ik iets hebt aangedrukt wat ze moeten doen ...duurt het lang voor ze het doen ??

Wat heb ik fout gedaan en wat kan ik er aan doen ??

Alvast bedankt voor jullie hulp !!

Hoii Hoii

Ik zit ook met een probleem ??

De sims3 zijn erggggggg traaggggg als ik ze iets wilt laten doen !!

het duurt lang voor ze gaan lopen of iets moeten doen als ik ze wat wilt laten doen.

Wat kan ik er aan doen ??

Alvast bedankt voor jullie hulp !!

Hallo ik kan er nog steeds niet op en heb nog 0 reactie's had.

weet nu echt niemand hoe ik dit kan oplossen? :?

Geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Heb je de laatste updates voor het spel al geïnstalleerd?

Anders zou je met je probleem naar de officiële Sims 3 site kunnen gaan, daar hebben ze waarschijnlijk iets meer verstand hierover...

Hey mensen,

Ik wil graag verhuizen en ik zit nu ook in een nieuw pand.

Maar nu geeft hij de hele tijd aan:

kopen en bouwen kunnen niet geopend worden tijdens verhuizen.

Dit is nu al een half uur denk ik ongeveer.

Hoe komt dit?

Groetjes,

Zijn er mensen die dit weten?

Ik heb geen idee eigenlijk, op een gegeven moment moet een gezin gewoon helemaal verhuisd zijn en dan kun je die menu's weer openen! Lijkt mij een nogal vreemde bug, zo op het eerste gezicht.

euh ik heb een probleem ik heb is gedouwnloud van internet en nu kan ik nie meer cheaten hoe los ik dit op ik wil cheaten :( :( :( :? :? :? :?

TIP:ik vroeg een keer een leuke egyptenaar of hij met me wilde gaan samenwonen.

maar toen ik thuis kwam bleef hij tussen 2 werelden hangen en verhongerde bijna,alle meters rood. :?

ben toen weer teruggegaan naar egypte en toen was hij er weer.. en liet ik hem maar gauw verhuizen.

dus als je iemand uit het buitenland wilt hebben kun je ze het beste thuis uitnodigen..

en dan vragen voor samenwonen of gauw trouwen..

TIP:ik vroeg een keer een leuke egyptenaar of hij met me wilde gaan samenwonen.

maar toen ik thuis kwam bleef hij tussen 2 werelden hangen en verhongerde bijna,alle meters rood. :?

ben toen weer teruggegaan naar egypte en toen was hij er weer.. en liet ik hem maar gauw verhuizen.

dus als je iemand uit het buitenland wilt hebben kun je ze het beste thuis uitnodigen..

en dan vragen voor samenwonen of gauw trouwen..

Trouwen met mensen uit andere landen is sowieso vaak raar, toen mijn sim het deed (hij was bij haar uitgenodigd, ze waren getrouwd en hij trok bij haar in), ging het helemaal mis. Hij ging ineens weg en was nergens meer te vinden, terwijl hij wel bij mijn familie hoorde. Vervolgens ging mijn sim naar zijn land en liep daar een dubbelganger van hem rond (zelfde naam etc) die haar helemaal niet kende en die ook met iemand anders getrouwd was. Raar!

noiu het beste werkt om hem aan je actieve familie toe te voegen, en dan trouwwen, dat deed ik eens, maar toen zijn vrouw ook uitgenodigd werd, toevgevoegd en vermoord :P, toen was hun kind nog aleen in frankrijk :xd:

hallo, elke keer ik de sims 3 speel, sluit hij zomaar af.

het is erg beu want ik heb elke keer nog niet opgeslaan.

er komt ook geen melding op " reageer niet meer" ofzo.

ook blijf hij vaak haperen. nu is het zo erg dat ik er niet meer op kan spelen.

dus wou ik de sims 2 terug installeren en dit lukt ook niet meer :?

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

ik speel ook sims 3 en na een kwartier valt die telkens uit en soms vergeet ik altijd op te slaan,das heel verevelend!!

xx

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...