Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Jolijn

Algemene Vragen Over De Sims 3

Recommended Posts

hallo, elke keer ik de sims 3 speel, sluit hij zomaar af.

het is erg beu want ik heb elke keer nog niet opgeslaan.

er komt ook geen melding op " reageer niet meer" ofzo.

ook blijf hij vaak haperen. nu is het zo erg dat ik er niet meer op kan spelen.

dus wou ik de sims 2 terug installeren en dit lukt ook niet meer :?

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

ik speel ook sims 3 en naa een 20-tal minuten valt die uit da vind ik heel vervelend!!

xx

Hallo allemaal ik ben marjan en heb een vraagje

ik heb de sims 3 geen orginele versje

de sims 3 heb ik sims 3 de luxe de sims 3 wereld avonturen en de sims 3 amditiesa

nu wil ik skins downloaden en andere objecktten alleen dat wil niet

huizen kan ik wel downloaden dat is het eenigste wat ik kan downloaden

ik snap er niets van is dit om dat ik geen orgienele versje heb of ik mis iets waardoor ik niet kan downloaden

ik heb wel winrar enz

ik hoop dat iemand mij kan helepen alvast erg bedankt

Beste Mensen,

Ik wil graag de sims 2 installeren, ik heb al een paar torrents gedownload maar ik kom er niet wijs uit.

Iemand die een goede en (Nederlandse) torrent heeft ?

Mvg,

Glenn

hallo daar!!!

Ik heb echt iemand nodig die me kan helpen

ik heb de sims drie gekocht , en na een tijd wou ik dingen downloaden van de site.

alleen kreeg ik een error en werden die dingen niet toegelaten omdat ik het uitbreidings pakket niet had gedownload.

en ik moest mijn spel updaten om dat te krijgen.. :?

MAAR.. als ik hem wil updaten kan ik de knop " Nu updaten " niet aanklikken..en er blijft maar staan dat me game up to date is..wat dus niet zo is.. :x

HELP ME IK WORD GEK!!!!! :? :( :x :-|

Ik weet niet of ik dit in het goede topic plaats maar ik heb een groot probleem met de Sims 3!

Ik heb ongeveer een jaar lang Sims 3 en een half jaar lang Wereldavonturen. (ruwe schatting.)

Maar sinds de dag dat de nieuwste uitbreiding in de winkels te koop is doet Sims het niet meer. Ik heb diezelfde dag ook een nieuwe update geinstaleerd.

Als ik Sims op start staat er:

Het spel kan niet gestart worden.

Je basisspel van De Sims 3 is niet compatibel met het huidige Sims 3 uitbreidingspakket. Update je spel via het startprogamma.

Maar er is geen update beschikbaar? Ik heb de cd-rom van Sims 3 en van Wereldavonturen allebei meerdere keren geprobeerd maar het werkt niet!

Alvast bedankt!

Amy

Ik denk dat je het basisspel hebt bijgewerkt, maar niet Wereldavonturen.

In dat geval moet je nog deze patch installeren: http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/sims/sims3/patches/TS3EP01_2.12.8.009002_Update.exe

Mocht je juist Wereldavonturen bijgewerkt hebben, maar niet het basisspel, dan moet je deze patch nog installeren: http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/f/sims/sims3/patches/TS3_1.17.60.009002_Update.exe

Bedankt!

Maar nu nog een probleem:

Mijn vader zei dat het mischien zou werken als ik Wereldavonturen opnieuw zou installeren. Ik heb WA dus gedelete, maar ik krijg 'm niet opnieuw geinstaleerd :(

Pas als dat gelukt is, kan ik Nefje's advies opvolgen..

Sorry dat ik zo lastig ben!

Hallo!

Ik ben hier nieuw en ik heb al gelijk een vraag!

Ik heb de Sims 3 voor de Wii en ben al meteen enthousiast... maar hier de vraag:

Hoe werkt de shop? Ik heb nu geen productcode, maar waarschijnlijk ga ik hem origineel kopen volgende week (heb hem nu gedownload :blush: )

Als ik dan de productcode heb in getypt, wat dan? Ik kan niks vinden op de site en op Google ook niet. Heb je internet nodig op de Wii?

Please meer informatie! Alvast heel erg bedankt! xxxx

Ik heb het spel niet, maar het lijkt me wel dat je voor nieuwe downloads op je Wii wel een internetverbinding nodig hebt...

Heey,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zie dat mensen goed worden geholpen! :D

dus dan nu mijn probleem:

1. Als me wasbak of douche kapot is zie ik geen water.

2. Als me huis weer is in de fik staat zie ik ook geen vuur.

3. Als ik iets koop en in huis plaats dan komt er een plusje te staan maar die gaat niet weg en dat is met dingen slopen ook.

M'n spel is 100% geupdate en opnieuw instaleren bengt ook geen verandering mee.

Hoe kan ik dit fixe?

Met vriendelijke groet,

Marchello

Haai,

Ik ben nieuw op dit forum en heb ook een probleem.

Op mijn sims 3 ( zonder uitbreidingspakketen )speel ik met meerdere profielen, op mijn eerste zijn mijn sims allemaal supergelukkig, terwijl op mijn andere acc mijn sims zich altijd humeurig en ellendig voelen.

Ook al zijn alle gemoedstoestanden positief, ze zijn niet blij te krijgen!:(

Toen ik begon hadden ze dat niet, terwijl heet nu steeds erger wordt.

Weet iemand wat dit is en wat ik moet doen??:?

Xxjes

hallo, elke keer ik de sims 3 speel, sluit hij zomaar af.

het is erg beu want ik heb elke keer nog niet opgeslaan.

er komt ook geen melding op " reageer niet meer" ofzo.

ook blijf hij vaak haperen. nu is het zo erg dat ik er niet meer op kan spelen.

dus wou ik de sims 2 terug installeren en dit lukt ook niet meer :?

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt

wat erg voor je!ik heb iets:probeer eens je sims3 te verwijderen en installeer daarna de sims2.

want ik heb ergens gehoord dat je de sims2 en de sims3 niet te gelijker tijd kunt installeren probeer eens oke? :?

kussen van mij!

Heey,

Ik heb ook ff een vraagje, hopelijk kunnen jullie me helpen:

Ik heb dus een familie en daarin heb ik een baby gekregen en die opgevoed tot hij jongvolwassen was. Vervolgens heb ik hem uit huis laten gaan, maar toen moest ik een naam invullen ofzo en toen vulde ik gewoon zijn familienaam in en toen was ik de rest van de familie kwijt. K kan nu alleen nog maar met die jongen alleen spelen en niet meer met de rest van de familie. Die familie staat ook niet meer in mijn hoofdmenu.

Ligt dit dus aan de familienaam die ik heb ingevuld (heeft hij eroverheen opgeslagen?) of doe ik iets anders fout?

Please help me! :-(

ik vin het heel erg voor je en hoop dat je probleem snel opgelost geraakt!!!Veel suc6

.

mvg,

marie

ps:sorry dat ik je niet kan helpen maar ik weet niet zoveel over de sims 3 als de meeste hier.

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje: soms als mijn sim flirt met een andere sim, haalt die sim alleen zijn schouders op, en er verandert verder ook niets aan hun relatie. Is dit een fout of is dit gewoon? Hoe los ik dit op?

Groetjes, Popjessjo

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...