Jump to content

Photo

Van vagebond tot miljonair?

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 30 April 2010 - 04:53 PM

Morgen zit ik alleen thuis (mijn man is een dagje aan het zeevissen), ik ga dan een paar uur lopen freubelen. De nieuwe legacy moet nog wat veranderd worden, want we kwamen erachter dat 1 doel met 10 generaties niet helemaal te halen is, dus we moeten even wat erop zien te verzinnen.

#22 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 01 May 2010 - 10:27 AM

Ik heb alles wat op het eerste gezicht met legacy's te maken had in het Sims Verhalen forum gezet. Ik kon alleen zo gauw niks vinden over die legacy waar dit topic mee begonnen is. Nou weet ik ook niet waar ik moet kijken..dus als het er niet bij staat, geef het even aan en dan ga ik opnieuw zoeken :)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#23 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 02 May 2010 - 10:53 AM

Ok, super, dank je wel! :-)

Voor de mensen die of opnieuw willen beginnen of mee willen doen aan de nieuwe legacy:

http://simslegacy.forum2go.nl/

Omdat het vorige forum belaagd werd door spamrobots, heb ik een beveiliging erin gebouwd: je account kan pas geactiveerd worden als dit toegestaan is, maar dat gaat heel erg snel (door de week zodra ik thuis ben van mijn werk).

Dus misschien ook tot straks op het legacyforum!

#24 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 02 May 2010 - 12:49 PM

ik heb me aangemeld! en ik wil ook weer n legacy doen :D

vind dat van die gemeraties achter elkaar alleen wel moeilijk.. bij vagebond tot miljonair: wat wordt er bedoeld met je mag wel eten en een gitaar in je inventaris hebben? waar haal je het eten vandaan?

#25 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 02 May 2010 - 03:23 PM

Dat eten is dus eten van de bomen en de struiken af. Of dat je uit de prullenbakken vist. De gitaar kun je bij elkaar sparen door bv vissen of edelstenen te verkopen en die mag je in je inventaris hebben.

#26 Fushi

Fushi

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 02 May 2010 - 03:35 PM

Het forum ziet er goed uit, en wat een lange legacy uitdaging zeg! Ik heb me aangemeld en ik ga zo mijn startsims vast maken :D heb er zin in!

#27 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 02 May 2010 - 08:00 PM

Dank je wel. Tja, die lange legacy moest wel om de doelen te kunnen behalen en bovendien zitten er hier een paar die zo door de 10 generaties heen zijn, nu zijn het er heel wat meer. ;)

#28 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 03 May 2010 - 10:40 AM

Dat eten is dus eten van de bomen en de struiken af. Of dat je uit de prullenbakken vist. De gitaar kun je bij elkaar sparen door bv vissen of edelstenen te verkopen en die mag je in je inventaris hebben.

aaaahaa ik snap m.. en dan neem ik aan dat je eetbare struiken en bomen kan planten als je zaden op de grond vind in de stad..

#29 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 03 May 2010 - 03:43 PM

Nee, je mag op dat kavel niet bouwen of verbouwen. Je moet dus maar appels zoeken in het park of bij mensen thuis. ;)

#30 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 07 May 2010 - 07:44 PM

Nou jongens..nou dat het Legacy forum er weer is..gebruik het eens :P
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#31 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 07 May 2010 - 08:29 PM

Hey, alles is weer terug!!!! :-P

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users