BeachBoy 2 Report post Posted May 11, 2010 Zoals jullie in dit nieuwsbericht hebben kunnen lezen, zal Simparool aanwezig zijn bij een sneak preview van Ambities, de nieuwe uitbreiding voor de Sims 3. In dit topic kan je vragen stellen van dingen die je graag zou willen weten of zien uit de uitbreiding. Dit kan vanalles zijn, dus bijvoorbeeld over nieuwe mogelijkheden in CAS of juist iets over de nieuwe beroepen. Wij zullen dan ons best doen om je vragen te kunnen beantwoorden. We kunnen echter niet garanderen dat we alle vragen kunnen beantwoorden, omdat het nog niet bekend is of we alle informatie vrij mogen geven en of we foto's mogen maken. :D Dus stel je vragen over Ambities! :D Vragen kunnen gesteld worden tot donderdag 20 mei, 20:00 uur Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted May 16, 2010 die nieuwe stad, hoe ziet die eruit, en welke nieuwe families leven er? komen er nieuwe geheime eigenschappen? komen er nieuwe monsters? wat houd het beroep van spokenjager precies in? wat is het antwoord op deze vraag? komt er nog een uitbreiding waarin je een eigen winkel kan starten? 1+1=? waarom verdwijnen niet alle "konijnenholen"? waarom kozen jullie deze beroepen? zit mijn haar goed? spelen jullie sims 3 zelf ook? Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted May 16, 2010 of de laadtijden nog wel snel blijven of ze meer verschillende dingen kunnen koken dat was het wel. de rest zie ik allemaal wel Share this post Link to post Share on other sites
Colin 1 Report post Posted May 16, 2010 Wat er nou wel veranderd aan werkmogelijkheden, want ze zeiden dat die "konijnenholen" niet weggingen, maar je kon wel meer doen op je werk? Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted May 17, 2010 die nieuwe stad, hoe ziet die eruit, en welke nieuwe families leven er? komen er nieuwe geheime eigenschappen? komen er nieuwe monsters? wat houd het beroep van spokenjager precies in? wat is het antwoord op deze vraag? komt er nog een uitbreiding waarin je een eigen winkel kan starten? 1+1=? waarom verdwijnen niet alle "konijnenholen"? waarom kozen jullie deze beroepen? zit mijn haar goed? spelen jullie sims 3 zelf ook? hoeveel/ welke nieuwe eigenschappen komen er? Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted May 17, 2010 die nieuwe stad, hoe ziet die eruit, en welke nieuwe families leven er? komen er nieuwe geheime eigenschappen? komen er nieuwe monsters? wat houd het beroep van spokenjager precies in? wat is het antwoord op deze vraag? komt er nog een uitbreiding waarin je een eigen winkel kan starten? 1+1=? waarom verdwijnen niet alle "konijnenholen"? waarom kozen jullie deze beroepen? zit mijn haar goed? spelen jullie sims 3 zelf ook? hoeveel/ welke nieuwe eigenschappen komen er? wie mocht er nu mee? mag er iemand mee? kies mij ik wil er wel iets over schrijven voor op de site, ik zit in de schoolkrant op mijn school. waar is het eigenlijk ? Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted May 19, 2010 Oke, bedankt voor jullie vragen :D. Vandaag en morgen zijn de laatste dagen dat je nog vragen kan stellen voor ons om mee te nemen naar het event. Share this post Link to post Share on other sites