Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Colin

Vreemde momenten of belevingen uit de Sims 3

Recommended Posts

Hier plaats je vreemde momenten of belevingen uit de sims 3.

Ik heb er zelf 1, maar ik wist niet waar ik die moest plaatsen, dus maak ik maar zo'n topic aan.

Mijn beleving:

Ik speel vaak met Sunset Valley, en dan krijgt Agnes Rimpelbil wel eens een vriendje bijv. (verhaalvoortgang dus)

Nou, en dus zag ik eens in de krant dat de familie Vrijevogel een kind had gekregen, "moeder en kind slapen nu allebei rustig" :P

Ik was wel benieuwd wie, en het bleek dus Cora te zijn, alleen had Cora geen vriendje ofzo.

Dus ik keek bij de stamboom van die kleine, en zag dus dat de vader Gustaaf van de Kerkhof was... :hysterical:

Hoe vind je die dan :xd:

Ga naar Tinypic.com en vanaf daar upload je de foto.

Dan neem je de IMG-code voor forums & berichtenforums, die je kopieert, en plakt in het bericht.

Helpt dit? :)

haha grappig!! :lol:

maar volgende keer zou ik de foto iets kleiner uploaden. Bij tinypic kan je ook een formaat kiezen :D

mijn ook sims spelede zusje ging eens een keer in de ochtend simmen maar toen ze naar school maar ze had niet opgeslagen en afgesloten.

dus toen moest m´n moeder dat doen en toen stierven ze allemaal omdat m´n moeder het niet begreep... :grimreaper:

daarna gingen we haar een cursus simmen geven om dit soort dingen te voorkomen. :lol: mijn zusje was niet blij :vaarwel: en moest zelf huilen. maar het was een les voor haar :!: :niet 's ochtends simmen en al helemaal niet ma laten afsluiten :snob:

dat is inderdaad wel een klein beetje dom. :P

mijn moeder snapt er ook niks van maar wrm heeft ze het niet gwn op pauze gezet?

en zoveel moeite is het nou ook weer niet: klikken op opslaan en afsluiten. dan hoeft ze niet eens te wachten en dan vraag je je moeder wel of ze de computer wil uitzetten.

dat is inderdaad wel een klein beetje dom. :P

mijn moeder snapt er ook niks van maar wrm heeft ze het niet gwn op pauze gezet?

en zoveel moeite is het nou ook weer niet: klikken op opslaan en afsluiten. dan hoeft ze niet eens te wachten en dan vraag je je moeder wel of ze de computer wil uitzetten.

ze snapte de icoontjes niet en ze wist niet hoe je de sims bestuurde

:-(

ik had een keer dan ik door mijn telescoop keek en dat er een mega meteoor op mijn huis terecht kwam.

had alleen een verhoogde huis dus kom jammer genoeg die meteoor niet pakken en onderzoeken.

Mijn moeder speelt ook de sims xp. Al sinds de sims 1 spelen ik en mijn moeder dat (A).

Nouhou mijn belevins is dat toen mijn volwassenen oudere werd had ik een peuter en dan gaan ze toch altijd met zon dingen zwaaien toch? Nou dieeuter ging dat ook doen. En toen werd die zo heel erg lang zeg maar en plat xp.

th_Video.jpg

Dit is ene Giovanni die na een soort van wild moment met een vrouwelijke sim, naar beneden komt. Ik lag helemaal dubbel van het lachen :D

Heb er maar even een videootje van gemaakt :)

vandaag nog ;p.

Mijn sim moest naar de supermarkt om zijn groente en fruit te verkopen. Eigenlijk hoorde hij dus met de auto te gaan, maar in plaats daarvan rent hij over de weg, nee niet over te stoep, over de weg waar alle auto's rijden. Eenmaal bij de supermarkt pakt hij zijn auto en rijd hij naar de deur over de stoep zeg maar wat je normaal loopt? HAha dus wat je met de auto doet rende hij en wat je loopt deed hij met de auto, zag er best wel grappig uit.

Haha Tharaaaa,zo een rare belevenis!!!!!!Ik wou dat ik ook iets raar meemaakte gelijk jullie.

mvg,

marie

Ik heb een man en een vrouw, 2 kinderen.

Ze wonen samen, maar kunnen niet verloven!

Dat vind ik erg jammer, want ik kan dus ook niet trouwen. :(

Weet iemand een oplossing? Pliez?

Ik heb een man en een vrouw, 2 kinderen.

Ze wonen samen, maar kunnen niet verloven!

Dat vind ik erg jammer, want ik kan dus ook niet trouwen. :(

Weet iemand een oplossing? Pliez?

Ik had dat ook bij een familie.Je moet ze eerst vrienden laten worden en daarna romantisch tegen elkaar laten doen en daarna een verkering vragen.Op het einde als ze al redelijk lang een relatie hebben kan de ene de andere ten huwelijk vragen.Ik denk toch dat het zo is,maar ik weet het niet zeker hoor.

mvg,

marie

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...