Sasha 0 Report post Posted March 19, 2011 Ik weet niey :P gwn een foutje denk ik xD Maar ik had een keer dat mijn ouders mijn kindje leerden lopen (op sims) en dat kind liep gwn in de lucht xD ja dan ben je niet de enige, want als ik me kind wil leren lopen en me grote sim(die hem leert lopen) gaat hem optillen dan vliegt hij in de lucht. XD, vast en zeker een grote spelfout. net als dat ik een peuter krijg met grote armen engrote benen en hoofd in nafel. misschien kan ik er dan een foto gaan maken als het lukt XD Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 24, 2011 zo raar k wil wel eens zon baby zien!! Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted April 2, 2011 jaaa ik wil ook een foto zien :D Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 5, 2011 ik heb dat ook ooit gehad, bij mij gaat dat gewoon weer weg, als je ze laat stoppen met hun activiteit. Share this post Link to post Share on other sites
Fushi 0 Report post Posted May 16, 2011 Dit is ene Giovanni die na een soort van wild moment met een vrouwelijke sim, naar beneden komt. Ik lag helemaal dubbel van het lachen :D Heb er maar even een videootje van gemaakt :) Hahaha, dat ziet er echt grappig uit! Hij heeft zeker iets van romanticus als karaktereigenschap? Mijn rare moment: Mijn Sim is overleden tijdens het repareren van de tv. Magere Hein was zo vriendelijk voor de nabestaanden om zijn klusje af te maken :D! Share this post Link to post Share on other sites