BeachBoy 2 Report post Posted May 29, 2010 Het is nog maar een paar dagen tot aan de release van Ambities. Mocht je het spel al hebben gespot en gekocht in een winkel, laat het dan je mede-Simmers hier weten, zodat zij ook weten waar ze kunnen kijken :D. En natuurlijk mag je het hier ook laten weten als je het spel hebt! Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted May 29, 2010 Zoals de titel er nu staat klinkt 't toch redelijk levenloos, haha :P Share this post Link to post Share on other sites
Maarten 0 Report post Posted May 29, 2010 Whahaha, ik heb ambities! :lol: Ik wist niet eens dat er een uitbreidingspakket aan zat te komen, ik speel de Sims nooit meer. :P Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted May 29, 2010 Ik heb m gisteren besteld bij CDWow (met Luxe erbij). Als een verlaat verjaardagscadeautje. ;) Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted May 30, 2010 Ik ben vandaag bij verschillende winkels langsgeweest, maar nog niemand had hem, of wilde hem verkopen :(. Een andere keer toen Sims 3 (of Wereldavonturen, weet niet zeker meer), lag hij ook op een koopzondag in de winkels al, dus hoopte dat dat nu misschien weer zou zijn. Maar helaas :(. Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted June 1, 2010 Iemand het spel al gevonden? Ik heb gehoord dat ze het nu wel aan het verkopen zijn. Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 1, 2010 Omdat ik deze week geen tijd had om bij de winkel langs te gaan, had ik 'm dit weekend bij Bart Smit besteld. Tot mijn verbazing heb ik hem vandaag gekregen :D Wel raar trouwens; na registratie krijg je een mail waarin aangegeven staat dat je een gratis pakket kunt downloaden en 1000 punten krijgt. Dat pakket heb ik wel, maar die 1000 punten kan ik nergens innen. Ga nu even spelen, ben erg benieuwd!!! Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 1, 2010 Tof dat je hem hebt :D. Als je wilt, mag je wel wat screens posten van het spel, en je bevindingen ermee delen met de rest :D. Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 1, 2010 Ik heb nog geen screens, maar er is een nieuwe stad en de eerste indruk hiervan is goed! Er is een moeras bij met de goedkope kavels en hier woont mijn simmetje. Dit huisje heeft een kelder met wasmachine en droger, hoe dat werkt dat weet ik nog niet. Wel een leuke toevoeging. Verder kun je een trampoline kopen of een spel waar je met meerdere sims mee kunt spelen. Maar nog geen jacuzzi. Mijn sim heeft slechts 33 simolean op de rekening, dus eerst maar eens aan geld zien te komen :D Hij heeft zich inmiddels aangemeld bij de brandweer een krijgt een weeksalaris. Ik hoop maar dat deze vooraf wordt betaald haha, anders wordt het een lange week. In het stadsoverzicht kun je nu filteren op diversen, bv kavels, banenen, kansen en opdrachten of iets dergelijks, huizen van vrienden. Lijkt me wel handig. Tot zover mijn eerste indrukken. Verder komt er van spelen nog weinig, ben nog veel te nieuwsgierig wat er allemaal is toegevoegd. Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 1, 2010 Hier wat screens. Mijn huisje in het moeras: Er zijn nieuwe bomen, insecten (vuurvliegjes) en op sommige plaatsen is het mistig. De was doen: Heb je geen wasmachine, dan is er een wasserette (tevens ontmoetingsplek voor singels): De brandweerkazerne: Hier kun je aan al je behoeftes voldoen, maar ook vaardigheden opkrikken. Het werk bestaat uit het onderhouden en upgraden van de brandweerauto en reageren op panieksituaties. Is er geen brand, dan kun je je geld makkelijk verdienen: En dan tot slot nog een screenshot van het nieuwe park: Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted June 1, 2010 Ik hoop hem morgen toch ook te kunnen spelen... :) Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 1, 2010 Ik hoop hem morgen toch ook te kunnen spelen... :) Jep ik ook :D. @Simpie: Leuke foto's :)! Share this post Link to post Share on other sites
Patjuh 0 Report post Posted June 2, 2010 Vandaag is in mijn pauze (als het lukt) kijken of ze hem al ergens verkopen. Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 2, 2010 Jeej, ik krijg hem net binnen via de post :D. Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted June 2, 2010 Jeej, ik krijg hem net binnen via de post :D. En de mijne is dus ook binnen! Nu nog wachten tot half 2 :| Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 2, 2010 Ik wilde hem in eerste instantie niet aanschaffen, maar nu ik de screens zie van de nieuwe buurt en die wasmachines... nu ben ik verkocht :D Hoe lang ik al wacht op wasmachines :D En de nieuwe buurt ziet er echt ontzettend goed uit zeg! Heb nog veel iris-cheques liggen, dus morgen maar eens richting Intertoys :D Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 2, 2010 Ja!!!! Wasmachines!!! Eindelijk!!!!! :D Vind het jammer dat ik m nog niet heb. Is CDWOw altijd erg snel trouwens? Heb nl geen enkele ervaring met deze webwinkel. Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 2, 2010 Ik heb het spel echt heel de middag gespeeld, vanaf half 3 ofzo, tot aan 11 uur :P. Heb een brandweer Sim, die nog in een klein huisje in Twinbrook woont. Zal morgen wat screens plaatsen. Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 3, 2010 Ik heb 'm :D Kreeg er ook een verjaardagskalender bij en nog een blaadje met een code voor die verjaardagsobjecten omdat De Sims 10 jaar is. Ga 'm nu installeren. (En mijn verwachtingen zijn dat ik de nieuwe openbare kavels erg leuk ga vinden en het feit dat je sims zich kunnen laten registreren als zelfstandig ondernemer vind ik ook een hele leuke toevoeging. Verder lijken alle banen me eigenlijk wel leuk, ze hebben allemaal zo hun eigen leuke onderdelen.) Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 3, 2010 Tof :D. Als je screens wilt posten, kan je dat doen in dit nieuwe topic daarvoor ;). Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 3, 2010 De robots zijn ook weer terug..... via wenskado's kun je ze kopen. Ze eten schroot en kunnen alles stuk slaan. Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 3, 2010 Vraag: zijn het gewoon objecten of worden het weer leden van het gezin? Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 3, 2010 Het zijn weer leden van het gezin, maar volgens mij kunnen ze wel dood gaan. Dit is mijn volgende missie haha Eerst wilde ik 'm laten verhongeren, maar dan sloopt ie het hele meubilair :x Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 4, 2010 ik ga zo naar de winkel fietsen en m kopen :D vakantiegeld is binnen dus ik mag m kopen van mezelf :P wel typisch dat ze het nu net uitbrengen als ik de aankomende weken tentamenweken heb en een heleboel verslagen moet maken! Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 4, 2010 ik ga zo naar de winkel fietsen en m kopen :D vakantiegeld is binnen dus ik mag m kopen van mezelf :P wel typisch dat ze het nu net uitbrengen als ik de aankomende weken tentamenweken heb en een heleboel verslagen moet maken! ik heeeeeb hemmmmm Share this post Link to post Share on other sites