Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Het Grote 'Ik heb Ambities' topic

Recommended Posts

Ik niet, snap niks van CDWow. :x Heb m vorige week besteld voor 27 euro, hij stond er vanmorgen 2x in, 1 voor 27 euro, 1 voor 35 euro. En mijn order staat op backorder (niet op voorraad). Wat is dat voor raar principe? En waarom 2 prijzen?

Ik zag de bui van de week al hangen en heb m daarom gisteravond gedownload, kan ik m toch lekker spelen tot ik de originele versie heb. ;)

Heb je alweer pech? Dit heb je toch al eens eerder gehad met een webwinkel?

Wat dat betreft bevalt Bart Smit me wel goed.

Tja, ik wilde m perse zo goedkoop mogelijk en dat krijg je dus blijkbaar. Maar goed, heb dus tot zolang een "uitprobeerversie" en ik vind m erg leuk!

Yes!!!! Hij is vanmorgen ein-de-lijk binnengekomen. Wel de Engelse versie zag ik, nu staat al die info in het Engels. Niet dat ik geen Engels kan lezen (spreek, lees en schrijf het vloeiend), maar is wel lastig als je een NL-game speelt. Iemand ervaring met een cd-wow spel? Kun je m gewoon in het Nederlands installeren?

Ach ja, ik heb tot zolang maar met een "demo"-versie gespeeld. Had ook geen zin in wachten. ;) Maar een goede leer voor volgende keer: haal een spel gewoon bij een Nederlandse winkel. Dit is al de tweede keer dat ik meer dan een week op mijn spel moet wachten. En sowieso houd ik er niet van om Engelse handleidingen door te lezen. Vind het helemaal niet erg om met de Engelse taal bezig te zijn (kijk ook veel series zonder ondertiteling) maar als ik iets wil weten, zoek ik dat liever in mijn eigen taal op.

ik keek net ook een serie zonder ondertiteling en het gaat op zich inderdaad ook zeker wel, maar ik vind het het moeilijkst omdat ik me dan moet concentreren en soms komt t voor dat ik iets net niet goed kan verstaan.. maar met handleidingen staat t zwart op wit :P maar ik begrijp wat je bedoelt, tis net dat ene in het NL dat maakt dat je m 100% snapt

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...