BeachBoy 2 Report post Posted June 3, 2010 Het leek me wel leuk om een topic te maken waar iedereen zijn of haar eigen screens van Ambities kan posten. Deze screens kunnen zijn van de nieuwe beroepen die je Sim uitoefent, of gewoon van de nieuwe buurt, of van iets anders dat te maken heeft met Ambities. Ik zal beginnen met m'n eigen screens, die ik gisteren heb gemaakt :D. Als je screens post, zorg dan dat ze niet te groot zijn, want anders gaan ze het forum uitrekken. Uploaden kan je gratis doen op sites als Imageshack of Photobucket Mijn Sim in z'n brandweer uniform, net klaar met het dichten van een gaslek Even een hapje eten op de kazerne De omgeving van m'n Sim's huis In een heldhaftige actie om de plantjes van het vuur te redden :P Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 3, 2010 Twinbrook is echt heel gaaf, vooral 't moeras-achtige gebied. Huisje van mijn Sim (een van de standaard huisjes): Mooie mist: 's Nachts in de bayou :D : Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 4, 2010 ja, wel leuk dat spoken verjagen.. muziekdoosje! je hebt een nieuwe winkel waar je leuke dingetjes kunt kopen! kringloopwinkel.. en dan heb je ineens was met druppels en een plasje een tijdmachine! maar die deed niet meer dan brommen en plezier geven, net als die virtuele bril hier kon je puin doorzoeken ofzo.. verder weet ik het nut hiervan niet, iemand? swamp Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 4, 2010 Wauw, die laatste is mooi! En die schroothoop is handig voor uitvinders, die kunnen daar schroot vinden. Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 kijk bij het meteorietenforum voor mijn screens Share this post Link to post Share on other sites
STIIEN__ 0 Report post Posted August 6, 2010 ja, wel leuk dat spoken verjagen.. muziekdoosje! je hebt een nieuwe winkel waar je leuke dingetjes kunt kopen! kringloopwinkel.. en dan heb je ineens was met druppels en een plasje een tijdmachine! maar die deed niet meer dan brommen en plezier geven, net als die virtuele bril hier kon je puin doorzoeken ofzo.. verder weet ik het nut hiervan niet, iemand? swamp [/quote mooie screens !! ps. hoe kom je aan die tijdmachine ?? Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted August 6, 2010 Die tijdmachine kun je maken met die puinhopen (schroot). Als je genoeg punten hebt voor Uitvinden dan. En af en toe te koop in de kringloopwinkel. Is het jullie niet opgevallen dat de wasknijpers er verkeerd op staan? Volgens mij zijn ze nu 180 graden gedraaid en kun je zo eigenlijk geen was ophangen. :P Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 5, 2011 ik heb de sims 3 ambities niet maar de screens zijn wel heel leuk! mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites