Jump to content

Photo
- - - - -

Het grote WK 2010 topic

• Please log in to reply
148 replies to this topic

#21 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 June 2010 - 03:56 PM

En 1-1 eindstand, toch netjes.
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#22 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 11 June 2010 - 04:14 PM

Grr heb de eerste wedstrijd niet kunnen zien.
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#23 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 11 June 2010 - 06:12 PM

1-1 gegokt, mooi! Sta meteen bovenaan in de voetbalpool op het werk. Althans, het meeste aantal punten met nog wat mensen, doen er in totaal 72 aan mee. Zometeen Uruguay tegen Frankrijk. Ik zeg: 0-1 ! :)
Posted Image Posted Image

#24 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 June 2010 - 07:36 PM

Anderhalve wedstrijd en ik ben die klotetoeters nu al helemaal beu. Wat een verschrikkelijk irritant fenomeen is die vuvuzela, zeg. Weg met dat pleurisding.
En kom nou niet aanzetten met politiek-correct geneuzel van 'we moeten het Afrikaanse voetbal niet Europees maken' en 'de Afrikaanse identiteit' want dat slaat nergens op. Ten eerste is voetbal een Europees spel, dus wij bepalen de regels en ten tweede als de vuvuzela de Afrikaanse identiteit belichaamt dan wil dat dus zeggen dat Afrikanen lawaaierig en irritant zijn.
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#25 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 11 June 2010 - 07:45 PM

Ja ik word ook een beetje gek van dat geluid op de achtergrond. Om maar even een citaat aan te halen: "het wk 2010! nu met het geluid van een gigantische zwerm strontvliegen!"
Posted Image

#26 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 June 2010 - 08:27 PM

Ben benieuwd wanneer ze het gaan merken in teruglopende kijkcijfers, mensen zetten hier echt hun tv voor uit, let maar op. Als dat gebeurt dan gaan de sponsors natuurlijk zeuren en dan moet je eens kijken hoe snel dat plastic onding verdwijnt.

Maar serieus, ik associeer het WK nu al met niks anders dan irritant monotoon getoeter. Denk niet dat Afrika nog snel kan rekenen op een groot toernooi :P
Posted Image

#27 Loeneke

Loeneke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,072 posts

Posted 11 June 2010 - 09:34 PM

Ik kijk sowieso al geen voetbal en ook man houdt er absoluut niet van. Tenzij het een EK of een WK betreft. Dan kijkt hij wel en dan wil ik ook wel kijken, maar op een of andere manier verliest Nederland altijd als ik kijk. Dus ik kijk niet. En nu helemaal al niet. Ik word al knetterlijp van mijn buurjongetjes die de hele dag lopen toeteren met die afschuwelijke dingen, laat staan dat ik dan ook anderhalf uur op de televisie die toeters moet horen in duizendvoud. Nee dank u.

Just to make sure my eyes aren't lying to me: A huge suit of armor did smash through here,
attack the githyanki - and us - then we drove it back through that portal?
No... no, that's about right.
Good. Because if my drinking is catching up with me, I'm stopping right now.

#28 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 12 June 2010 - 11:16 AM

Ben benieuwd wanneer ze het gaan merken in teruglopende kijkcijfers, mensen zetten hier echt hun tv voor uit, let maar op. Als dat gebeurt dan gaan de sponsors natuurlijk zeuren en dan moet je eens kijken hoe snel dat plastic onding verdwijnt.

Denk zelf dat dat behoorlijk mee zal vallen, maar ik wordt er ook echt gek van, heel erg irritant. Zo'n NOS verslaggever zei al; "jullie horen het alleen tijdens de wedstrijd, ik de hele dag door. Ik stond straks in de supermarkt en iemand blies met zo'n ding in mijn oor". De regels zijn overigens wel aangepast, ze mogen niet langer dan 1 meter zijn als je het stadion in wil. Verder zijn o.a. scooterhelmen verboden. :)

#29 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 12 June 2010 - 12:34 PM

Net alsof een toeter van 98 cm minder herrie maakt dan eentje van een meter :P
Posted Image

#30 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 12 June 2010 - 01:30 PM

True, dat zal ook amper uitmaken. :P M'n achterbuurjongen heeft zo'n ding, wordt ook vrij irritant. Hij mag hem alleen gebruiken als zijn ouders niet thuis zijn, dus nu. :-| < waarom werkt die niet, icoon krijgt rare link?

De wereldvoetbalbond (FIFA) heeft een oproep gedaan aan de enthousiaste voetbalsupporters, die een wedstrijd op het WK voetbal willen volgen. De bond zou graag zien, dat de toeter tijdens toespraken en volksliederen voor korte tijd het zwijgen wordt opgelegd.

De organisatie benadrukte daarnaast ook dat de vuvuzela's niet verboden zullen worden. "Iedereen houdt van de vuvuzela, ze zijn het symbool van dit toernooi. Wij hebben er geen klachten over ontvangen," aldus een woordvoerder.

#31 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 12 June 2010 - 01:39 PM

"Iedereen houdt van de vuvuzela, ze zijn het symbool van dit toernooi. Wij hebben er geen klachten over ontvangen," aldus een woordvoerder.

Iedereen..behalve de tv-kijkers. Zullen we voor de aardigheid eens kijken hoe het WK verloopt zonder tv-kijkers? Toch de grootste inkomstenbron volgens mij. Ik denk dat Zuid-Afrika binnen een week failliet zou zijn.
En hoezo geen klachten ontvangen? Focussen ze zich alleen maar op die 90.000 debiele toeteraars in die stadions? Nee natuurlijk klagen die niet, die hebben elkaar al stokdoof geblazen.

Die hele vuvuzela is trouwens ook in Afrika gewoon een commerciële hype. Ze hebben er een heel lulverhaal over een cultureel symbool en een oorspronkelijk Zulu instrument omheen verzonnen, maar een dikke 20 jaar geleden bestond dat ding helemaal niet bij het voetbal in Zuid-Afrika. Gewoon één of ander plasticfabriekje die daar leuk op in gesprongen is. Nou doet iedereen opeens alsof voetbal in Zuid-Afrika onmogelijk is zonder monotoon lawaai van plastic apparaten die over een maand één van de grootste afvalproblemen in Zuid-Afrika gaan veroorzaken.
Posted Image

#32 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 12 June 2010 - 01:42 PM

Ik had er ook 2. Heb ze beide aan m'n neefje van 9 gegeven zodat hij zijn moeder gek kan maken haha :P .
Posted Image

#33 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 12 June 2010 - 05:12 PM

"Iedereen houdt van de vuvuzela, ze zijn het symbool van dit toernooi. Wij hebben er geen klachten over ontvangen," aldus een woordvoerder.

Nee natuurlijk klagen die niet, die hebben elkaar al stokdoof geblazen.

Denk dat die toch ook snel gaan klagen, zo is het gewoon niet leuk om een wedstrijd te kijken:

#34 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 12 June 2010 - 07:19 PM

Allemachtig :P Hoe kan iemand dat nou leuk vinden? Met het risico om racistisch over te komen zeg ik toch dat Zuid-Afrikanen officieel collectief debiel zijn. "Zonder vuvuzela geen voetbal" zeggen ze daar. Dan snappen ze dus werkelijk geen reet van het hele spel en de sfeer erom heen.
Lawaai maken, dat schijnt de crux te zijn. Maar doe dat dan op een fatsoenlijke manier met trommels of zoiets, das tenminste nog ritmisch en minstens zo cultureel verantwoord als die stomme plastic toeterdingen die overigens helemaal niet cultureel zijn, maar omdat Zuid-Afrika al een kleine 20 jaar in een identiteitscrisis zit doen ze net alsof.

EDIT - en nu hou ik op over die toeters. Ben overgestapt naar Sporza, daar valt het best mee qua herrie :)
Posted Image

#35 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 12 June 2010 - 08:58 PM

Het NOS zegt dat ze het niet kunnen minderen. Vreemd zeg, België en Duitsland kunnen het wel. Is een kwestie van meer geluid op de commentaroren en minder geluid van het veld, maar dat zou dan ook wel weer jammer zijn...

Engeland - USA : 1-1. Enorme blunder van de Engelse keeper, daar gaat m'n voetbalpool, ik had 2-0 voorspelt. :x

#36 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 12 June 2010 - 09:41 PM

Is een kwestie van meer geluid op de commentaroren en minder geluid van het veld, maar dat zou dan ook wel weer jammer zijn...

Ja, of gewoon een kwestie van het eruit filteren van de lage monotone klanken en frequenties van geluid, die die toeter veroorzaken :P. Zo heb je alsnog veldgeluid, maar hoor je de toeters niet/veel minder.

En ik weet dat het niks met het WK te maken, maar ik wilde het gewoon even zeggen :P.
Om toch soort van on-topic te blijven; ik volg het WK totaal niet. Het zou leuk zijn als Nederland een beetje ver kwam, maar als ze morgen alweer naar huis zouden moeten, dan zal ik er ook totaal niet wakker om liggen :roll:.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#37 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 12 June 2010 - 10:11 PM

Het NOS zegt dat ze het niet kunnen minderen. Vreemd zeg, België en Duitsland kunnen het wel. Is een kwestie van meer geluid op de commentaroren en minder geluid van het veld, maar dat zou dan ook wel weer jammer zijn...

Engeland - USA : 1-1. Enorme blunder van de Engelse keeper, daar gaat m'n voetbalpool, ik had 2-0 voorspelt. :x

Haha! Ik had in de voetbalpoule 1-1 gezegd, yeah! :lol:
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#38 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 13 June 2010 - 08:56 AM

De 2e helft van Engeland - V.S. was leuk om te zien, beide teams hadden een aantal goede kansen en er was mooi aanvallend spel.
Posted Image

#39 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 13 June 2010 - 09:52 AM

Klopt, de USA speelde verassend goed, als ze zo door gaan kunnen ze nog ver komen.

#40 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 13 June 2010 - 04:34 PM

K*tzooi, kom ik er net achter dat ik de westrijd morgen moet missen, omdat ik dan een afspraak heb grrrr :droog: .
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users