Babske 0 Report post Posted June 6, 2010 Ik ben alweer een paar bugs tegengekomen: * De fiets werkt niet optimaal. Hij komt steeds in mijn familie-inventaris terecht en dan kan ik er niks meer mee. Heel vervelend, want mijn sim is milieu-bewust en vindt taxi's te vervuilend. * Als je sim weekend heeft, dan is de klus waarmee hij is begonnen, na het weekend ineens niet meer beschikbaar. Lijkt mij ook een bug. Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 6, 2010 - Dat wat jij met die fiets hebt, heb ik met de Hikon-camera (maar niet met die andere, goedkopere camera), dit zit nu permanent in m'n familie-inventaris en krijg ik er niet meer uit, erg jammer. - Ik heb nog steeds dat wanneer een peuter in een kind verandert en ik een derde eigenschap mag kiezen, die eigenschap er niet bijkomt (dan cheat ik hem er maar bij, maar dat moet niet nodig zijn). - Mijn volwassen-sim was 1 dag af van ouder worden, ze ging naar de Salon voor een make-over, toen ze klaar was, was ze ineens nog 17 dagen af van ouder worden... ze is dus een stuk jonger geworden ineens! Lijkt me ook niet de bedoeling ;) - Mijn architect sim had een opdracht klaar na werktijd en toen werd ze niet beoordeeld en ook niet betaald, ook een dag later niet. - Ik kreeg als opdracht om van een bepaalde sim een foto te maken voor op haar visa, maar toen ik haar voor m'n camera had, klopte de categorie telkens niet. Er stond bv. 'stilleven' of iets anders, maar er kwam maar geen 'sim' oid te staan. Uiteindelijk lukte het wel toen ik haar met een andere sim op de foto zette, erg vreemd. - Oh, en de digitale fotolijstjes springen bij mij altijd in de lucht als ik ze ergens op een tafel of nachtkastje zet. Dan staan ze even goed, kijk ik later weer, zweven ze midden in de lucht :P (Ik heb gelukkig geen last van crashes, lag of andere nare dingen, afgezien van wat gameplayfoutjes, loopt alles bij mij gewoon prima :) ) Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 6, 2010 Bovenstaande dingen heb ik (nog) niet gehad. Wel iets anders; er werd bij mijn sims ingebroken en mijn sim sloeg die inbreker in elkaar. Normaal gaat de inbreker er dan vandoor, maar dit keer bleef hij staan. Er gebeurde verder niks, maar hij stond er maar. Mijn sim kon ik niet weer terug sturen naar bed, want die bleef het icoontje van de inbreker bij zich houden, maar er waren geen interacties meer mogelijk met de inbreker. Pas tegen de ochtend ging de inbreker weg, mijn sim was dodelijk vermoeid en kon 's ochtends niet aan het werk. Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 6, 2010 Ik heb trouwens ook soms problemen met de keukenkastjes, die worden onzichtbaar in de hoeken. Maar niet altijd, gek genoeg... (En dit geldt voor alle keukenkastjes; die standaard in het spel zitten die van de Store (legaal en minder legaal :o ). Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 6, 2010 Ik heb ook problemen met auto's, die willen ze na 1x ook niet meer gebruiken. Vreemd genoeg bleef deze niet in de familie-inventaris en kon ik m deleten. Mijn sim's karaktereigenschappen heb ik maar via een cheat aangepast, want werd gek van die milieubewuste moodlets. Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 7, 2010 Ik denk dat dit ook niet helemaal goed is: Twee mannen in Twinbrook hebben dat bij mij... Vreemd! Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 7, 2010 Ik weet niet zeker of dit een bug is, maar mijn brandweerman Sim die heeft zeg maar 2 uniformen voor te werken. 1 Is een "standaard" werk uniform, dat hij gewoon aantrekt als hij in de kazerne is. Het tweede uniform is voor als er een ramp is. Maar sinds ik vandaag even een klein beetje heb gecheat met de testingcheatenabled cheat (m'n Sim ging bijna dood tijdens z'n werk, dus heb hem even wat meer energie gegeven :innocent:), trekt hij z'n tweede werkuniform niet meer aan als er een ramp is. Het is niet van invloed op het spel ofzo, maar vind het wel vervelend. Weet iemand hoe en of ik dit kan oplossen :)? Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 7, 2010 Ik weet niet zeker of dit een bug is, maar mijn brandweerman Sim die heeft zeg maar 2 uniformen voor te werken. 1 Is een "standaard" werk uniform, dat hij gewoon aantrekt als hij in de kazerne is. Het tweede uniform is voor als er een ramp is. Maar sinds ik vandaag even een klein beetje heb gecheat met de testingcheatenabled cheat (m'n Sim ging bijna dood tijdens z'n werk, dus heb hem even wat meer energie gegeven :innocent:), trekt hij z'n tweede werkuniform niet meer aan als er een ramp is. Het is niet van invloed op het spel ofzo, maar vind het wel vervelend. Weet iemand hoe en of ik dit kan oplossen :)? raaar, gewoon omkleden, of de cheat uitzetten?? :( Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 9, 2010 Na een potje tikkertje, hebben twee van mijn sims besloten alleen nog maar te rennen... Ziet er erg overdreven uit :P Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 9, 2010 sims vooral de kinder staan nog wel eens in elkaar bij mij Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 9, 2010 Ja...ik heb er ook een paar. Bij mijn legacyfamilie moet ik mensen vermoorden (jaja, leuke opdracht) en dat probeer ik door iemand op te sluiten in een kamer zonder deuren. Zolang ik op de eigen kavel blijf spelen, gaat het goed en wordt het simmetje steeds hongeriger en vermoeider. Ga ik van de kavel af of stop ik het spel, dan loopt het opgesloten simmetje opeens vrij door het huis. Mijn ambities-uitprobeer-familie bestaat uit een robot en een sim. De robot heeft al dagenlang zijn levensbalk vol. Vanavond ga ik spelen, is alleen de sim bestuurbaar. Ik kan wel de robot selecteren en dan zie ik zijn wensen en acties, maar de foto van de sim blijft erbij staan. De levensbalk is weer halfvol/leeg, maar ik kan er niks mee, terwijl de behoeftes niet kritiek zijn. HIer was ik flauw van, dus in het stadsoverzicht geruild van families, maar bij de nieuwe familie staan ook de foto's van de robot en de oude sim, maar niet van mijn nieuwe familie. Die kan ik dus ook niet besturen. Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 12, 2010 Ik weet niet zeker of dit een bug is, maar mijn brandweerman Sim die heeft zeg maar 2 uniformen voor te werken. 1 Is een "standaard" werk uniform, dat hij gewoon aantrekt als hij in de kazerne is. Het tweede uniform is voor als er een ramp is. Maar sinds ik vandaag even een klein beetje heb gecheat met de testingcheatenabled cheat (m'n Sim ging bijna dood tijdens z'n werk, dus heb hem even wat meer energie gegeven :innocent:), trekt hij z'n tweede werkuniform niet meer aan als er een ramp is. Het is niet van invloed op het spel ofzo, maar vind het wel vervelend. Weet iemand hoe en of ik dit kan oplossen :)? raaar, gewoon omkleden, of de cheat uitzetten?? :( Nope dit werkt niet. Ik heb nog een rare bug ontdekt. Mijn Sim heeft ineens geen levenswens meer. Hij had hem al gehaald gelukkig, maar het icoontje is ineens verdwenen :huh:. Iemand enig idee of en hoe ik dat terug kan krijgen? Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 12, 2010 ik heb een heel vreemde bug, ik vond het al zo rustig in het nieuwe stadje... toen ging ik naar de boekwinkel en daar zag ik alle sims staan... achter en in elkaar, en interactie mee voeren lukte niet. ze staan er al daaaaaaaaaaaagen en kunnen niet weg :( ze verschijnen ook niet als de "toevallige voorbijganger" relatie van mijn sim... Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 hebben ze dan geen behoeftes? kun je ze met moveObjects on weghalen?? Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 ik weet nietof het een bug is maar mijn eco sim wordt niet blij van het rijden in een elektriche auto :? hij wil alleen maar carpoolen Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 12, 2010 hebben ze dan geen behoeftes? kun je ze met moveObjects on weghalen?? ja ze hebben wel behoeften maar die gaan langzaam? ik had er 1 bij mij in laten trekken met een cheat, het huis uitgezet en toen via het buurtscherm in zijn eigen familie teruggezet! move objects on wilde niet werken? heb ik die verkeerd getypt? Share this post Link to post Share on other sites
Andijvie 0 Report post Posted June 12, 2010 ik weet nietof het een bug is maar mijn eco sim wordt niet blij van het rijden in een elektriche auto :? hij wil alleen maar carpoolen Idd, dat vind ik ook gek. Mijn sim heeft trouwens ook staan dat hij 'alleen rijdt' en daar niet blij mee is als hij samen met iemand anders rijdt. En mijn sim heeft allemaal zonnepanelen, ik vind dat hij daar ook best blij over mag zijn bv. als hij z'n rekeningen betaalt ofzo, maar dat is meer een wens dan een bug. En als zo'n groep sims zo staat te nietsen kan 'resetsim [volledige naam]' helpen, maar dat moet je wel voor iedere sim invoeren. Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 12, 2010 Acs, die vent met dat gele schort ziet er wel erg raar uit eigenlijk, net of hij 2 hoofden heeft. :-P Ik heb ook wel eens zoiets gehad met het basisspel: kan het zijn dat er iemand dood staat te gaan? Bij mij heeft resetsim heel erg geholpen toen. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 13, 2010 ik weet nietof het een bug is maar mijn eco sim wordt niet blij van het rijden in een elektriche auto :? hij wil alleen maar carpoolen Idd, dat vind ik ook gek. Mijn sim heeft trouwens ook staan dat hij 'alleen rijdt' en daar niet blij mee is als hij samen met iemand anders rijdt. En mijn sim heeft allemaal zonnepanelen, ik vind dat hij daar ook best blij over mag zijn bv. als hij z'n rekeningen betaalt ofzo, maar dat is meer een wens dan een bug. En als zo'n groep sims zo staat te nietsen kan 'resetsim [volledige naam]' helpen, maar dat moet je wel voor iedere sim invoeren. Acs, die vent met dat gele schort ziet er wel erg raar uit eigenlijk, net of hij 2 hoofden heeft. :-P Ik heb ook wel eens zoiets gehad met het basisspel: kan het zijn dat er iemand dood staat te gaan? Bij mij heeft resetsim heel erg geholpen toen. hmmm ja het leek inderdaad wel alsof ze iets aan het toeschouwen waren.. ik ga die resetsim zo maar doen! bedankt! Share this post Link to post Share on other sites