hippeharry 0 Report post Posted June 6, 2010 heeft iemand al een robot? screenshots? :-o Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted June 6, 2010 Nog niet, maar er is een cheat waarmee je 'm wel kunt kopen in de wensbeloningen lijst (Onder 'een nieuwe beste vriend') Activeer de testingcheatsenabled true cheat. Ga vervolgens naar het menu van je sim, en open het tabblad voor de wenspunten. Houd dan shift of ctrl (ik weet niet meer welke het was :P) ingedrukt, en klik dan net links naast het icoontje van de schatkist. Als het goed is worden je wenspunten nu opgehoogd met 1.000 punten. Blijf klikken tot je 40.000 hebt, en dan kun je de robot kopen. Het kan zijn dat dit alleen werkt als je naar het hoofdmenu gaat en daar de testingcheatsenabled cheat invoert. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker... Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 7, 2010 Nog niet, maar er is een cheat waarmee je 'm wel kunt kopen in de wensbeloningen lijst (Onder 'een nieuwe beste vriend') Activeer de testingcheatsenabled true cheat. Ga vervolgens naar het menu van je sim, en open het tabblad voor de wenspunten. Houd dan shift of ctrl (ik weet niet meer welke het was :P) ingedrukt, en klik dan net links naast het icoontje van de schatkist. Als het goed is worden je wenspunten nu opgehoogd met 1.000 punten. Blijf klikken tot je 40.000 hebt, en dan kun je de robot kopen. Het kan zijn dat dit alleen werkt als je naar het hoofdmenu gaat en daar de testingcheatsenabled cheat invoert. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker... coooool, ik ga et proberen, je kan zo ook de ervaring van je sims opschroeven heb ik ontdekt Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted June 7, 2010 Mijn Sim heeft "eerlijk" zo'n robot gekocht van zijn wenspunten. :) Wel tof, maar mis toch Servo. :( Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 8, 2010 ja servo was de beste.. jammer dat ze de robot weeer lid hebben gemaakt van de familie :( Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 8, 2010 Daar heb ik echt zo'n hekel aan. :x Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 9, 2010 hij kon niet verouderen en dat was saai, ik werd hem na een tijdje zat Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 9, 2010 De robot in Sims 3 wordt wel ouder. Ik weet niet zeker hoe het werkt, maar hij heeft een levensbalk, die volloopt. Er staat niet echt een leeftijd bij, alleen "Robot-Sims worden ouder dan normale Sims", maar ja vervolgens staat er niet hoe oud ze dan worden :P. Share this post Link to post Share on other sites
Rixt 0 Report post Posted October 28, 2010 ja ik heb een robot gehad. :o echt creapy, heb geen screenshots kan wel uitleggen hoe je er een krijgt. :) nou je verzamelt punten (door wensen te vervullen) dan als je ong iets van 40.000 hebt kun je bij die uhm hoe heet dat ookalweer haha. naja waar je bijv. 'stalen blaas' kunt krijgen staat ergens onderaan iets van nieuwe beste vriend dan krijg je een robot in je familie en het is je beste vriend, hij moet wel schroot eten.. maar ik vond hem irritant dus heb hem laten verhuizen. (; tip! je hebt wel ambities nodig. Share this post Link to post Share on other sites
asus 0 Report post Posted October 30, 2010 hallo als jullie op zoek zijn hoe je die serfo ofzo robot moet maken zal ik jullie een link geven waar alles staat beschreven http://simuniverse.page.tl/SimBots.htm Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted February 26, 2011 Ik heb er al best veel gehad, maar eigenlijk zijn robots best saai. Share this post Link to post Share on other sites