Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
hippeharry

robots

Recommended Posts

Nog niet, maar er is een cheat waarmee je 'm wel kunt kopen in de wensbeloningen lijst (Onder 'een nieuwe beste vriend')

Activeer de testingcheatsenabled true cheat.

Ga vervolgens naar het menu van je sim, en open het tabblad voor de wenspunten. Houd dan shift of ctrl (ik weet niet meer welke het was :P) ingedrukt, en klik dan net links naast het icoontje van de schatkist. Als het goed is worden je wenspunten nu opgehoogd met 1.000 punten. Blijf klikken tot je 40.000 hebt, en dan kun je de robot kopen.

Het kan zijn dat dit alleen werkt als je naar het hoofdmenu gaat en daar de testingcheatsenabled cheat invoert. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker...

Nog niet, maar er is een cheat waarmee je 'm wel kunt kopen in de wensbeloningen lijst (Onder 'een nieuwe beste vriend')

Activeer de testingcheatsenabled true cheat.

Ga vervolgens naar het menu van je sim, en open het tabblad voor de wenspunten. Houd dan shift of ctrl (ik weet niet meer welke het was :P) ingedrukt, en klik dan net links naast het icoontje van de schatkist. Als het goed is worden je wenspunten nu opgehoogd met 1.000 punten. Blijf klikken tot je 40.000 hebt, en dan kun je de robot kopen.

Het kan zijn dat dit alleen werkt als je naar het hoofdmenu gaat en daar de testingcheatsenabled cheat invoert. Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker...

coooool, ik ga et proberen, je kan zo ook de ervaring van je sims opschroeven heb ik ontdekt

De robot in Sims 3 wordt wel ouder. Ik weet niet zeker hoe het werkt, maar hij heeft een levensbalk, die volloopt. Er staat niet echt een leeftijd bij, alleen "Robot-Sims worden ouder dan normale Sims", maar ja vervolgens staat er niet hoe oud ze dan worden :P.

ja ik heb een robot gehad. :o

echt creapy, heb geen screenshots kan wel uitleggen hoe je er een krijgt. :)

nou je verzamelt punten (door wensen te vervullen)

dan als je ong iets van 40.000 hebt kun je bij die uhm hoe heet dat ookalweer haha. naja waar je bijv. 'stalen blaas' kunt krijgen

staat ergens onderaan iets van nieuwe beste vriend dan krijg je een robot in je familie en het is je beste vriend,

hij moet wel schroot eten.. maar ik vond hem irritant dus heb hem laten verhuizen. (;

tip! je hebt wel ambities nodig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...