hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 sie je hem, bij dat huis, ik post meer screenshots! Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 nu wat dichterbij :o Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 er zit nu een enorm gat in de grond, (hij is een brandweerman en de bran is geblust) als er een meteoor aankomt krijg je een paarse melding dat je sim merkt dat het no toch wel heel donker aan het worden is boven zijn hoofd, dan moet je wegwezen!!! sims kunnen zo verpletterd worden :( Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 het gat.... echt een grote meteoor, zo groot als 2 normale (die er ook bij lagen) Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 dese lagen daarna verspreid op mijn kavel, zo zie je hoe groot hij is :-) :-| Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 12, 2010 hehe, nu nog een tornado :P Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 12, 2010 hehe, nu nog een tornado :P was best eng ik dach dat mijn sims zouden sterven en verpletterd zouden worden Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 12, 2010 snap ik :o Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 12, 2010 Lachen!!!!! Die steen zal wel lekker veel waard zijn denk ik. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Simpie 1 Report post Posted June 13, 2010 Dat is zeker humor. Ben benieuwd wat voor kleur geest dat oplevert ;-) Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted June 13, 2010 Wow, ik wist niet eens dat dat kon :P. Even nog een tip, je kan meerdere plaatjes in 1 bericht doen, dus je hoeft niet heel veel reacties achter elkaar te doen om meer plaatjes te laten zien ;). Share this post Link to post Share on other sites
hippeharry 0 Report post Posted June 17, 2010 Wow, ik wist niet eens dat dat kon :P. Even nog een tip, je kan meerdere plaatjes in 1 bericht doen, dus je hoeft niet heel veel reacties achter elkaar te doen om meer plaatjes te laten zien ;). ik had em niet op fullscreen en was ze nog aan het maken 8) Share this post Link to post Share on other sites
Rixt 0 Report post Posted October 28, 2010 ik wist niet dat dat kon. (; best wel grappig eigenlijk, maar ik had ook wel eens dan ging ik ergens wonen en dan vroegen ze of ik die meteorieten wou opruimen ;o Share this post Link to post Share on other sites