Babske 0 Report post Posted June 26, 2010 Ik heb net even Can you run it gedaan voor Ambities, maar tot mijn grote verrassing krijg ik voor processor snelheid een fail. CPU SpeedMinimum: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista/7) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [if built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.] You Have: 1.86 GHz Maar ik heb een Dualcore processor, dan moet ie het in principe toch gewoon aankunnen? Of kan ik concluderen dat mijn processor op het punt staat het loodje te leggen? Ik heb nl niet meer zo heel erg veel verstand van die dingen. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 27, 2010 draait het spel verder gewoon lekker? zo ja dan zou ik er niet zoveel van aantrekken? bij mij is alles "pass" maar volgens het spel zelf zijn er 2 dingen niet op hoog, scherpte buurt, en sim.. maar als ik dit zo zie bij can you run it dan zet ik ook dat lekker op hoog hihi Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 27, 2010 Het enige wat ik ervaar is dat het spel af en toe bevriest als het ware, kan ik een seconde of 5-10 helemaal niks beginnen. Is wel zwaar irritant. Maar ja, mijn laptop is ook niet echt goed meer, na 2,5 jaar begint hij vrij veel kuren te vertonen. Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted June 27, 2010 Misschien heb je dan dus wel zo'n built-in graphics chipset, waardoor de systeemeisen hoger zijn. Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted June 27, 2010 Dat programma deugt niet. Er is niets veranderd aan de systeemeisen, behalve dan dat je minder schijfruimte nodig hebt, maar dat lijkt me logisch. Een andere uitslag bevestigt maar weer eens hoe slecht het is. Het programma kan in ieder geval niet vaststellen of je hardware kapot is of binnenkort kapot gaat. Het kan zo zijn dat je processor inderdaad niet aan de minimale eisen voldoet, aangezien niet elke processor met 2 kernen goed hoeft te zijn. De kans is echter vrij klein aangezien zowat elke processor beter is dan een Pentium 4 van 2,0 of 2,4 GHz. Bij een geïntegreerde chipset zijn de eisen inderdaad wat hoger, maar nog is bijna elke moderne processor beter. Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 27, 2010 Ik heb zelf niet aan mijn computer lopen sleutelen. Ik heb een dualcore 1.86 Ghz processor, tenminste dat is dan wat ik ervan weet. Maar dat ie bevriest, ligt dus niet aan mijn laptop? Share this post Link to post Share on other sites