Simsfan 0 Report post Posted August 13, 2010 Halloa :D ! De meeste zoeken voor de levensvruchten speciale zaadjes en wachten heel lang tot de levensvrucht uitgekomen is. Maar ik download ze! Ik download een huis waar alle soorten planten staan en levensvruchten ook! Klik hier voor het huis. En je moet eigelijk niet in de tuin kijken maar in de investares van de eigenaar van dat huis. Voor om ambrosia te maken klik hier. Succes ermee :P Share this post Link to post Share on other sites
Jozz 0 Report post Posted August 13, 2010 Halloa :D ! De meeste zoeken voor de levensvruchten speciale zaadjes en wachten heel lang tot de levensvrucht uitgekomen is. Maar ik download ze! Ik download een huis waar alle soorten planten staan en levensvruchten ook! Klik hier voor het huis. En je moet eigelijk niet in de tuin kijken maar in de investares van de eigenaar van dat huis. Voor om ambrosia te maken klik hier. Succes ermee :P hey, leuk gevonden. ALleen 1 probleem, ik kan die niet downloaden want ik heb geen originele game, dus niet voor mij.. btw heb ik al eens ambrosia gemaakt met 2 half, en 1 geheel werkende mod. maarja, succes verder Share this post Link to post Share on other sites
Jozz 0 Report post Posted August 14, 2010 het snelste is trouwens buydebug cheat gebruiken en dan bij zaden de plant neerzetten en pakken maar :P Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted September 2, 2010 Als je uitbereindingen hebt koop je in frankrijk een scooter ofzo. Daar koop ik altijd de scooters xd. En dan doe je die thuis zge maar 'kopieeren' met dan ene dingetje. En dan kom je ergens waar je echt álles kunt kopen wat je op vakantie dus eigenlijk moet kopen alle soorten groene en vruit. zoals die doodsbloem ook en de nectarmaker :). MAar je kunt ook die drakengrot kopen ofzo ;o. Share this post Link to post Share on other sites
ammie 0 Report post Posted April 9, 2011 Je moet daarvoor iets in de store kopen !!!!:-( Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 9, 2011 gebruik gewoon deze code: buydebug Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted April 12, 2011 Wat zijn levensvruchten? Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 12, 2011 vruchten waarmee je langer kunt leven. Share this post Link to post Share on other sites