Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Wouter

Zou jij verhuizen naar SVT als er een Nederlands forum was?

Recommended Posts

Ik denk dat meerdere mensen hier moeite hebben om op twee fora tegelijk bezig te zijn, en dan ook nog eens om te schakelen tussen Nederlands en Engels.

Vandaar dus mijn vraag: Zou je wel verhuizen naar het forum van Sunset Valley Times als we daar ook een Nederlandstalig forum hadden? We horen ook graag je mening hierover in dit topic.

Ik heb ook op misschien gedrukt. Als het net zoiets is als hier dan vind ik het prima. Maar ik vind het Engelstalig voor mijzelf erg irritant. Dan blijf ik liever op een Nederlands forum hangen. Ik snap dat jullie meer internationaal willen werken, maar ik heb geen zin om (buiten mijn werk om) ook nog eens in het Engels te communiceren. ;)

Nou ja, precies om die reden vragen we dat dus ook. Waarschijnlijk zal het dan 1 forum worden met eventueel wat subfora. Zoals het offtopic forum er nu uit ziet, bijvoorbeeld.

Niet dat ik inhoudelijk veel te zeggen heb over de hele situatie, maar ik ga er persoonlijk niet van uit dat het SP forum in zijn huidige vorm nog heel lang blijft bestaan. Als ik jullie was zou ik daar toch serieus rekening mee houden..

Overigens niet als dreigement bedoeld of zo hoor :P Maar ja, alles op internet is nou eenmaal vergankelijk..

Als dit forum weg gaat. Jammer dan. Denk dat dit alles toch al zijn beste tijd heeft gehad.

Dus mij zie je ieder geval niet op t andere forum terug. Geen behoefte aan :-) .

Dus er is niemand die gezellig mee wil verhuizen naar SVT? Jammer hoor, dat zo'n toch wel best hechte groep ineens uit elkaar valt en niet mee wil gaan naar een nieuw forum...

Oh ik zal er dan nog wel zijn hoor :) !

Alleen wat minder dan toen ik me net registreerde.

Zou inderdaad wel zonde zijn maar sommige mensen hebben er geen behoefte aan. :P

Haha tof. :D.

Maar zouden jullie het fijn vinden als er een Nederlands forum was, of vinden jullie het geen probleem om in het Engels te posten :)?

Ik kijk sowieso al veel, maar ik zou waarschijnlijk wel meer posten als er ook een Nederlands forum was. :P Maar om een Nederlands subforum op SVTimes te zetten is natuurlijk geen optie, zou heel stom zijn tegenover Brandon.

Het is heel goed dat hij er is, nu voelt het niet meer alsof we voor niks Engels tegen elkander zitten te praten.

Hmm alleen Sims 3 subfora zie ik... Ik speel alleen nog de Sims 2, dus ik zou niet zoveel aan dat forum hebben, want ik wil niet alleen naar een forum toe voor de onzintopics, maar ook om gedeelde interesses te hebben (en Sims 3 is dus geen interesse van mij xD).

Oh EN ik kan er niet tegen als allemaal Nederlanders Engels tegen elkaar spreken haha, dus dat forum is het niet echt voor mij ben ik bang. :P

Hmm alleen Sims 3 subfora zie ik... Ik speel alleen nog de Sims 2, dus ik zou niet zoveel aan dat forum hebben, want ik wil niet alleen naar een forum toe voor de onzintopics, maar ook om gedeelde interesses te hebben (en Sims 3 is dus geen interesse van mij xD).

Oh EN ik kan er niet tegen als allemaal Nederlanders Engels tegen elkaar spreken haha, dus dat forum is het niet echt voor mij ben ik bang. :P

*trekt chequeboekje*

Ok. Hoeveel?

Serieus, we kunnen het niet veroorloven als diehard leden van het eerste uur niet mee willen verhuizen :o Pretty pleeeaaase?

Je post hier niet meer, het onkruid is al vergaan dus..

En als dit forum straks verdwijnt is er niet eens meer plek voor het onkruid om uberhaupt nog te groeien..

Ingewikkeld allemaal.. :P

Ik heb in het Sims 3 forum inmiddels dezelfde vraag gesteld. Maar volgens mij zijn dat vooral meisjes van 14 die slecht Engels spreken en die het allemaal wel prima vinden daar. Sims 3 forum houdt zichzelf in leven :P

En als dit forum straks verdwijnt is er niet eens meer plek voor het onkruid om uberhaupt nog te groeien..

Maar ik heb wel van me laten horen, jij..

Ik post niet omdat ik niks te vertellen heb. :P

Maar ik heb wel van me laten horen, jij..

Ik post niet omdat ik niks te vertellen heb. :P

Saai hoor! :-P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...