marie-r 0 Report post Posted December 18, 2010 hier kun je uitgebreid je sims 3 familie tonen hier is de mijne(wel zonder foto's): marie-pauline is samen met nathan en ze hebben "NU" 3 kinderen:mimi,vick en tuur.marie-pauline is jong-volwassen nathan ook,mimi is een tiener,vick is een peuter en tuur is een babyen misschien komt er nog een kindje bij ik zal het je laten weten! :cheer: :cheer: :cheer: :fool: :fool: :fool: :zonnig: :zonnig: :zonnig: :hart: :hart: :hart: Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted December 25, 2010 Edwin en Syenna zijn volwassenen Syenna heeft een tweeling van een andere man. Amber en Zoë: Allebei tiener. Jeroen is een kind en is de zoon van Edwin en Syenna. Net een uur geleden is mijn dochtertje Tara geboren. Zij is dus nog een baby. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted December 27, 2010 proficiat met Tara,leuke naam trouwens!bedankt voor het antwoorden! :roll: :fool: :cheer: :zonnig: :hart: :thumbsup: :thumbup: :overwinning: :zwaaien: Share this post Link to post Share on other sites
Dogna 3 Report post Posted December 27, 2010 Ik speel al heel lang met dezelfde familie, en laatst is de eerste van de 6e generatie geboren. Een jongetje genaamd Nathan (toevallig!). Z'n vader heet Dylan, z'n moeder Sheila. De ouders van Dylan wonen er ook nog bij, Chad en Sandra. Ook Dylans broertje Joseph woont er nog en z'n zusje Devonne is net het huis uit. :) Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted December 28, 2010 hahaa, ik heet zelf Thara xp. Alleen dan met die H der tussen ;p. Inmiddels is voor de vrouw haar 5e kindje geboren. Voor de man was het zijn 3e van die vrouw. Het is wéér een meisje en heet Adeleine ofzoiets xp. Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted December 29, 2010 Mijn familie bestaat uit 2 leden man en vrouw ( jongvolwassenen ). Er komt nog een gezinsuitbreiding er komt een baby ! Moet nog ff kijken wat het wordt ! Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted December 29, 2010 Bij mijn vorige post stond een foutje, dat was het 6e kindje. Intussen zijn Amber en Zoë het huis uit. Ze zijn allebei getrouwd.Zoë heeft al een zoontje hij is een baby en heet Jayson. Ze is in verwachting van haar 2e kindje. Adeleine is nu peuter. En Tara is kind. Edwin is oudere geworden. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted December 30, 2010 bij mij zijn ze lang zo oud nog niet!!bedankt voor het antwoorden! :wink: :fool: :cheer: :zonnig: :hart: :thumbsup: :thumbup: :overwinning: :yahoo: :zwaaien: Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted December 31, 2010 Zoe heeft een dochtertje gekregen: Rikki. Jayson is nu peuter. Tara is Tiener en Adeleine is Kind. Syenna is oudere. Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted December 31, 2010 Mijn kleuter ( Zeke ) Is nu jongvolwasenen , had ie eindelijk een leuk vriendinnetje bleek dat ze de volgende dag omazou worden ! Share this post Link to post Share on other sites
sabrina 1 Report post Posted December 31, 2010 ja heb dit ook al veel had dat ik net voor mijn sim een leuke partner had gevonden en dat ze na een tijdje al bejaard worden :-( heel vervelend als je net een gezinnetje wou stichten. jammer dat je de leeftijd van de andere sims in het spel niet kan zien. mijn gezin bestaat nu uit een man (bejaard), vrouw ( net volwassen) die hebben samen een adoptiezoon die nog tiener is en een nichtje dat bij hun inwoont die net volwassen is geworden. de namen ben ik even vergeten :-P, mijn stamboom van dit familie is al enorm groot en onthou de namen niet goed :) mvg, sabrina Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted December 31, 2010 Cool , ja dat was echt stom kwam ze bij mij wonen en toen bleek ze bijna bejaard te zijn en ze had al 3 vriendjes !!! ( ik denk hartenbreekster :( ) Want ze zag er leuk uit voor mijn jongen *zeke * Nu heb ik 2 meiden gemaakt een lieve ,slimme maar die zag er middelmatig uit en haar wens was geboren kok ! :) Haar zus was heel knap , flirterig en geweldige zoener en haar wens was Hertenbreekster . Nu heeft Zeke met de hartenbreekster , maar hij gaat die meid dan betrappen met een andere jongen en dan krijgt Zeke met die lieve , slimme Geboren kok ! :) Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 2, 2011 haha ik maak ook meestal verhalen. Ik heb nooit een 'happy family' xD. Amber is zwanger van haar eerste kindje. En de man van Amber is bijna opa maarja, ze kunnen dan nog evengoed kinderen krijgen. Ik kan nu geen sims gaan spelen misschien vnv nog want mijn moeder is dat nu aan het spelen xD. Maar de families van haar zijn altijd saai? Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted January 2, 2011 Haha Thara je hebt een leuke familie zeg ! Je Moeder aan het spelen :-o Zou ik bij mijne nooit zien XD . Nou zorg ervoor dat je erop mag en dan kan je wer spelen :-) Liefs Nis Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 3, 2011 Ik heb gisteren nog gespeeld =D. Amber kreeg een kindje genaam Caitlyn en is meteen zwanger geworden van haar 2e kindje. Amber ging vreemd met de man van Zoë (als ik het nog niet gezegd had: ik wil (bijna) nooit een happy family). Toen kregen de zusjes ruzie. Amber en haar man ook. Ondertusen was Amber al zwanger van haar man die oudere is geworden. Toen hebben ze ruzie gemaakt en zijn ze gescheiden. De man werd verliefd op een vampier en is gtransformeerd en verloofd nu woont hij samen met die vampier en heeft zijn zoontje dat net geboren is meegenomen, Coen heet hij. Amber heeft inmiddels al een nieuwe man, die over 7 dagen ouderen word. Dat kan nog wel. Zoë is volwassenen geworden en haar 2 kinderen zijn nu allebei kind. Zoë's man is nu ook oudere. In de planning staat nog een kindje voor Zoë en ook nog 2 kindjes voor Amber. Jeroen die nog bij zijn moeder woont is jongvolwassenen geworden, en zijn zusjes Tara en Adeleine zijn allebei tiener. In de planning staat ook nog dat Jeroen een vriendin krijgt. En als Tara en Adeleine jongvolwassen zijn natuurlijk een man. Ik denk dat ik in het weekend pas weer kan verder spelen in verband met: huiswerk, huiswerk, huiswerk. En meteen een sor Frans nu woensdag en daar sta ik nét een voldoende voor Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted January 4, 2011 Hahah ik wil soms wel een happy end met de ouders en dan gebeurt juist weer een heleboel met de kinderen MUHAHAH nee grapje XD . Weet je wat stom is ? Jij hebt al veel huiswerk ik niet ! ( Ik zit nog in groep 8 ! ) Mij niet uitlachen he ? :( Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 9, 2011 Ehmm, ik lag je wel uit xp. Huiswerk is stom :P. HAHAHAHAA. Maar Syenna en Edwin zijn gestorven. Amber heeft een drieling gekregen: Lara, Gwen en Sem. Rikke en Jayson zijn tiener. Jeroen is volwassenen en heeft een vrouw, zij is nu zwanger, en ze willen een big family hebben. Tara kan maar geen man vinden. En Adeleine heeft nu ook een man gevonden ;D. Share this post Link to post Share on other sites
Nissy 0 Report post Posted January 9, 2011 Nou lekker aardig ben jij ! Idd huiswerk is hel stom . Ik heb een tweeling gekregen : Tara en Jessica . Ik heb meloenen gegeten :) Thxxx voor de tip. Liefs Nis Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted January 9, 2011 ik haat het ook als mijn sim huiswerk heeft!dan duurt het zo lang voordat ze gedaan heeft hè. Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 10, 2011 ik dacht dat je bedoelde dat je het niet leuk vond dat je nog niet veel hw had, daarom lachte ik je uit xp. Maarehmm de vrouw van Jeroen is bevallen van een jongetje Rikus. En eigenlijk direct daarna, werd ze weer zwanger en nu van een tweeling: Emmy en Olivia. Had ik trouwens al verteld dat Edwin en Syennna overleden zijn? Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted January 12, 2011 oh,zo erg voor je! :-( :-( :shock: :cry: :?: :huh: en om heel eerlijk te zijn ben ik juist bang dat mijn sims dood gaan want ik wil niet dat ze dood gaan! :-) Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted January 21, 2011 eeeecht?! maar heb je verouderen dan uit staan?! ik vind dat juist super leuk aan de sims 3, dat ze ouders worden en dat je dan weer met een nieuwe generatie kan beginnen enzo :o Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 21, 2011 hahha ja, mijn 5e generatie is nu net geboren. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted January 21, 2011 WOW!!!ik wist niet dat mijn artiekel zo veel volk lokt(allee mensen dan!)maar ik ben het beu dat ze zo blijven en mijn tuur is nog maar een baby en zolang hij een baby is kan ik geen baby's meer krijgen!dus ik ga het op verouderen zetten.goed he! kussen van mij!!!KIS KIS KIS !!!!!!!!!!!!ik ben vandaag jarig!! :verjaardag: :verjaardag: :verjaardag: :verjaardag: :verjaardag: Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted January 22, 2011 gefeliciteeeeerd! Share this post Link to post Share on other sites