Tharaaaa 0 Report post Posted January 22, 2011 Nog proficiat! Maar waarom kun je ge baby's meer krijgen dan? Share this post Link to post Share on other sites
jessica 0 Report post Posted January 22, 2011 misschien het maximale aantal sims in het huis Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted January 22, 2011 Nee het is omdat ik al een baby heb en je mag geen twee baby's hebben en vooral niet als de ene eerder is geboren!maar ik heb verouderen aangezet en nu is mijn baby peuter geworden en ik heb drie dochters gekregen dus eerst waren mijn ouders volwassen geworden en daarna mijn baby.maar toen kwam er een muziekje en ik dacht waarvoor dient dat muziekje?toen kwam er een kader rechts boven en daar stond in:je hebt 4 dagen(ongeveer he!)zwangerschapsverlof en ik dacht jes ik hoop dat ik een meisje krijg of nee ik wil een tweeling dus ik zat te wachten en te zeggen allee wanneer moet ze eindelijk bevallen!En toen moest ze bevallen ik dacht(alweer!) eindlijk ik hoop dat het een tweeling is dus ze bevalt en dan komt er zoals altijd een kader:het is een meisje!geef ze een naam ik geef ze een naam en dan denk ik hou geen tweeling maar daarna komt er nog een kader:het is een meisje!geef ze een naam ik geef ze een naam en ik denk jes een tweeling maar dan komt er nog een kader:het is een meisje!geef ze een naam ik geef ze een naam en denk:geen vierde a.u.b.!en gelukkig kreeg ik geen vierde kind en uiteindelijk heb ik de baby kamer moeten uitbreiden ik heb er drie bedden moeten bijzetten! maar uiteindelijk zijn mijn volwassenen nu trotse ouders van hun zes kinderen(hier noem ik ze eens op!):mimi(tiener),vick(peuter),tuur(ook peuter)en de nieuwkomertjes en de enige drieling uit het gezin:kiki(baby),nientje(ook baby) en anne(ookal een baby) en dat blijven(als het aan mij ligt!)de enige kinderen uit het gezin! :D :D :D :D :D :D :D zo dit was mijn echt waar mega lange text! mege veel groeten, van mij! Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 23, 2011 Ik kan zoveel baby's tegelijk als ik wil hoor? Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted February 2, 2011 Ja raar ik niet maar zoals ik al zei ik wil geen kinderen meer op mijn sims en als mijn tiener jongvolwassen is dan trouwt ze met Malcholm Landgraaf want ze is volgens mij een beetje verliefd op hem. mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites
STIIEN__ 0 Report post Posted April 27, 2011 ik was begonnen met een bestaande familie, dat was een getrouwd koppel, ik heb ze allebei het hoogste niveau van wetenschappelijke carrière laten worden 'gekke professor' (ze konden op het laatste moment allemaal experimenten doen op voorwerpen, bijvoorbeeld op een bank, als je er dan ging op zitten dan kreeg je een gemoedstoestand 'aantrekkelijk' :D er is ook al iets mis gelopen, toen ik een experiment deed op een douche was dat mislukt en elke keer als je voorbij die douche kwam kreeg je de gemoedstoestand zo wanner dat de koffie is uitgewerkt :D ) oke, euhm ze haddden ook al een dochter maar die woonde niet bij die ouders, later ben ik met dat meisje gaan spelen en was ik op vakantie gegaan naar frankrijk en is ze met een franse jongen getrouwd en ze hebben nu 1 zoontje Leon :D zo dat was mijn famillie, ik wil graag nog 2 kindjes. een tweeling ofzo :D maar dan huur ik wel een budler xx Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted May 1, 2011 Mimi is niet meer verliefd op Malckholm Landgraaf maar op z'n broer,ze is er zelfs koppel mee! Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted May 4, 2011 ik ben inmiddels bijna bij mijn 7e generatie geloof ik? of mijn 6e dat weet ik niet meer ;x Ondertussen ben ik wel al die gebouwen opnieuw aan het inrichten, omdat ik die lelijke troep eruit wil :P Share this post Link to post Share on other sites