Jump to content

Photo
- - - - -

Kerstmeeting registratie topic

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 23 December 2010 - 09:36 PM

Het is eindelijk officieel: we gaan een kerstmeeting houden!
(Eigenlijk is het een paar dagen na kerstmis, maar dat is een detail...)

We gaan weer bowling in de bruisende stad Tilburg. Dit is wat je moet weten:

Wanneer: Donderdag 30 december
Waar: We verzamelen op het station van tilburg rond 13:00 uur. We hebben een reservering gemaakt bij Dolfijn-Bowling van 14:00 tot 16:00 uur..
Meestal blijven we nog even hangen bij Jorrit thuis als we klaar zijn, maar je mag altijd wanneer je maar wil naar huis gaan.
Hoe te registreren: Vertel ons gewoon dat je komt door het hier te posten. Let op: iedereen moet registreren om naar de meeting te komen, ook de de teamleden.

Een Engelse versie van dit topic staat ook op Sunset Valley Times, maar je hoeft maar in één van de twee topics te registreren om te kunnen komen.

Dat was het zo een beetje, ik hoop je te zien op 30 december!

#2 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 29 December 2010 - 02:41 PM

Ik zie dit topic nu pas voor de 1e keer, en ik kan niet goed tegen veranderingen haha dus ik kom morgen niet...

Veel plezier morgen!
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#3 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 29 December 2010 - 04:49 PM

Ik zou ook niet zomaar even naar Friesland gaan als ik dat een dag van te voren wist, kan het goed begrijpen :P

Op het SVT forum zijn we inmiddels allemaal wat actiever, misschien ook tijd om mee te verhuizen? ;)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#4 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 30 December 2010 - 02:03 AM

Zoals ik in het SVT topic zei ben ik er een beetje allergisch voor als Nederlanders allemaal Engels tegen elkaar spreken... :P
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#5 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 30 December 2010 - 10:16 AM

Het went heel snel en er is al één Engels sprekende Zuid-Afrikaan bij :D
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#6 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 17 January 2011 - 10:10 PM

ahhhh ik zie het nu pas!!! nu heb ik het gemiiiiiist :-(

#7 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 18 January 2011 - 12:07 PM

Nou, er komen vast nog genoeg meetings, maar dan op SVT... *hint* *hint* :innocent:
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#8 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 23 January 2011 - 08:08 PM

Waarschijnlijk is de volgende in de zomervakantie, dus zorg dat je dan iig al op SVT zit. ;)
Posted Image

#9 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 24 January 2011 - 10:42 AM

Kunnen jullie de volgende meeting misschien dan ver van te voren aankondigen? Want ik kan moeilijk op korte termijn plannen. Vanwege mijn woongroep moet mijn moeder vakanties enzo best vroeg plannen... :(
Laaadidadidaaaa..

#10 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 26 January 2011 - 12:39 PM

aaah in de zomer! ooh dan kan ik misschien wel :D

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users