Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Tharaaaa

Ik had een Tweeling?

Recommended Posts

Haha, ja zonder vruchtbaarheidsbehandeling ofzeuw. Gewoon. Dat komt ik 0,1 keer voor ofzo. En ik heb t nu al 2x gehad. Dusja toen zat mijn vrouw daar met 'n tweeling. De man was bijna ouderen dus die had ik maar uit huis gezt. Ik dacht dat die nog jong was toen ik ging trouwen niet dus =,=. Enja toen had ik ook geen geld meer voor babysitters. Toch maar een babaysitter ingehuurd. En toen ie weg ging kwam er dat ik hem niet kon betalen en ging hij gewoon weg?

Mja, ik heb tot nu toe 2 tweelingen gehad in m'n spel, eentje idd ook zonder vruchtbaarheidsbehandeling. ;) En aardig van die babysitter dat ie voor niks wil werken toch? :P

haha ja, ik heb al heel vaak een 2ling gehad en 2x of 3x een 3ling. Alleen dan wel met vruchtbaarheidsbehandeling. Haha eigenlijk zou je eens uitmoeten proberen om de hele tijd zwanger te zijn. Dus als je kindje geboren is meteen weer zwanger raken. Eens kijken hoeveel kinderen je kunt krijgen in je jongvolwassenen - volwassenen leven xp. En dan als je huishouden volzit verhuizen en die kinderen bij de papa achterlaten xp.

mijn ouders zijn allebei jongvolwassen en hebben al 3 kinderen ik ga ze niet ouder laten worden voordat ze 5 kinderen hebben.misschien vraag je je af waarom?ewel:mijn vrouw haar levenswens is 5 kinderen opvoeden tot tieners en eigenlijk ook omdat ik niet wil dat ze dood gaan! :-) :-) :-) :-) :o :o :o :D :D :D ;) ;) :) :)

ik heb al heel vaak 2lingen gehad.

maar een paar weken terug voor het eerst een 3ling!!!

ik had toen die man en vrouw allebei zon behandeling gegeven

haha ja ik had ook 3 meisjes!

maar een 3ling is voor 1 keer leuk, ik hoef het niet nog een keer haha

anders moet ik zoveel doen :-P

hahah ja, idd. Eigenlijk haat ik 3lingen. Ik had een keer dat ik mijn man en vrouw vurhctbaarheidsbehandeling had gegeven, en daarna had ik mijn man het huis uit geschopt. Toen werd er een 3ling geboren. En moest ik om het uur het bed uit xp.

Ik had een 3ling(inmiddels peuter).Nu heb ik al 6 kinderen en ik kan nu geen kinderen meer krijgen ik kan ook niet meer op "kindje proberen te maken"klikken.Jammer!!!Als mijn peuters kunnen praten,lopen en als ze zindelijk zijn ga ik verouderen aanzetten.Want Mimi gaat dan jongvolwassen worden.

mvg,

marie

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...