Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Nissy

Moet ik de sims nachtleven kopen of niet

Recommended Posts

Ik heb een beetje een probleempje

IK wou de sims 3 na middernacht kopen maar ik weet het nu niet meer zo zeker.

Omdat ik veel klachten heb gehoord maar hij lijkt me wel leuk !

Kan iemand mij helpen ?

Greetz nissy

Thx Thara voor de reactie

Ja ik had nog meer foto's en filmpjes opgezoht en toen wou ik hem heel graag thx Thara ik ga hem kopen :)

ik durf het niet kopen want ik ben bang dat mijn sim gebeten wordt!maar voor de rest durf ik wel hoor(denk ik)! :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ik heb hem gespeeld bij een vriendinnetje en toen waoude wij zo'n man maar hij was een vampier . Dus er stond : Vragen om te transfomeren '' Jij ziet hem miss al aankomen maar wij d8ten wat anders . En toen waren ze vrienden en toen vroeg ze het en toen beet hij haar :( Blijkbaar was het dat mijn poppetje dan een vampier werd .

Vampiers bijten nooit uit zichzelf, alleen als je er vrienden mee bent en erom vraagt. In principe zou je dus alle vampiers uit het spel ook kunnen negeren als je er niks mee te maken wil hebben.

Mocht je dan toch nog door een vampier gebeten zijn, dan kun je altijd een tegengif halen bij het laboratorium.

Vampiers bijten nooit uit zichzelf, alleen als je er vrienden mee bent en erom vraagt. In principe zou je dus alle vampiers uit het spel ook kunnen negeren als je er niks mee te maken wil hebben.

Mocht je dan toch nog door een vampier gebeten zijn, dan kun je altijd een tegengif halen bij het laboratorium.

DANKJEDANKJEDANKJEDANKJE, ik dacht dat er zo iets waws van een tegengif, maar ik wist niet hoe je het moet krijgen. Want een sims van mij had ineens een vriendje, maar dat is een vampier, en in mijn eerste familie had ik ook vampieren maar ik vind ze niet zo leuk. En nou hebben ze een kindje (op de hoop dat het geen vampier werd (moeder is gewoon mens, vader vampier)), maar het werd dus een vampier. En nou ga ik die familie dus maar ontvampiere (ahahahah geniaal woord).

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

die moet je egt kopendie is zooo leuk !

mijn zusje heeft een family en die is gebeten door een vampier maar

die wil niet bij haar inwonen :-(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...