Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
rmq2010

help.. cadeau uitzoeken

Recommended Posts

Hallo,

Even iets anders..

Mijn vraag gaat over mijn zus, die heeft pas geleden een huis gekocht, en ik was op zoek naar een leuk en origineel cadeau om haar te geven.

Nu heb ik heel lang gezocht naar iets passends en niet te duur. Tijdens mijn search op het net kwam ik deze emaille/porcelein borden tegen: http://www.ramsign.nl

Mijn vraag is alleen af of misschien iemand hier ook ervaring heeft met deze of andere website. en of er andere suggesties zijn?

Graag comentaar. Alvast bedankt.

Ziet er redelijk professioneel uit. Blijkbaar ook goede garantie enzo, dus je zou het nog terug kunnen sturen als het niet goed is.

Wel is het zo te zien geen bedrijf dat in Nederland is gevestigd. Je kunt dus ook niet betalen met iDeal, en er is geen thuiswinkel waarborg als extra garantie dat het goed zit.

Je zou zo'n bordje vast ook wel bij zo'n typische schoenmaker/sleutelmaker/bordjesmaker winkel kunnen vinden. Misschien is dat nog wel goedkoper ook... :P

wow die bordjes zijn duur!

ik zou idd ook gewoon naar een winkel gaan met van die bordjes en sleutels enzo, dan heb je veel meer keus volgens mij en het is goedkoper!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...