Tharaaaa 0 Report post Posted January 30, 2011 Dat lijkt me leuk, met een stal enzo. Ahhhh, ik droom er nu al van =D. Wat zou jij graag in de sims willen hebben? Ik paarden, konijnen, openbaar vervoer zoals bussen en treinen, de comode van de baby's weer terug (zat in de sims2), kleding winkels (hmmm, of toch niet). En nog wat dingen cx. Ohja, de springplank voor het zwembad weer terug krijgen (:! Share this post Link to post Share on other sites
sabrina 1 Report post Posted January 30, 2011 Paarden en konijnen zou ik ook leuk vinden, maar ook honden en boerderij dieren zoals varkens, eendjes enz ^^ ik mis vooral de diertjes in sims 3. openbaar vervoer lijk mij ook wel nog leuk. Ik wil ook mee kapsels en kleren en ook dat je sims terug naar hogeschool of universiteit kunnen en een diploma behalen. mvg, sabrina Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted January 31, 2011 Ja idd, maar dat zijn bijna allemala uitbereidingen van de sims 2 dus ik denk dat niet ook nog wel komen. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted February 4, 2011 Ik hoop ook dat er veel met dieren komt want ik hou veel van dieren!!Ja,met stallen en hokken voor honden of kippen en een grote vijver voor eenden(of bestaat dat al??? :? :? ).XD :bloem: :blij: :zonnig: :hart: :thumbsup: Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted February 10, 2011 eenden nog niet. Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 7, 2011 Maar een vijver wel.Ik wou dat we eenden konden vangen.Zou toch cool zijn? :? :? XD :D Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted March 8, 2011 eenden vangen doe je in het echt ook niet? Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted March 13, 2011 Nee daar heb je gelijk in maar misschien zijn er mensen op dit forum die dat wel doen,nee toch hé?? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?       mvg, marie Share this post Link to post Share on other sites
appie/my/sweet/pet 0 Report post Posted March 16, 2011 Veeeel meer haar & kledingsoorten en veeel meer meubels en idd heel veel leuke dieren.. Miss ook olifanten en giraffen ofsow?? of is dat te ver gezocht?? xD Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted March 17, 2011 ehmm ja da's te ver. Dan moet er dierentuin of circus of jungle komen hahaha. Share this post Link to post Share on other sites
ammie 0 Report post Posted April 10, 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaa !!! kleding winkels en konijnen enzo dat lijkt me egt zooo Funnyy :-) Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 12, 2011 winkels zullen er ooit ook wel weer komen denk ik, dat je dan de eigenaar daarvan kunt zijn. Share this post Link to post Share on other sites
ammie 0 Report post Posted June 5, 2011 Jaaa em bij de sims 3 Pets die in oktober komt zyn er ook Paarden :D zie te trailer op Youtube alleen nog in het Engels Share this post Link to post Share on other sites