ammie 0 Report post Posted April 7, 2011 heey ik ben benieuwd welke generatie jullie het verschikkelijkst vinden ?? ik zelf peuter dan moet je ze leren praten,lopen,plassen enzo 1 keer was ik vergeten te leren plassen en toen werd hij de nerd van de school toen hij kind was want hij plaastebn steeds in zijn broek !!Xd Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted April 8, 2011 nog nooit gehad dat ze in hun broekplassen eens uitproberen. zelf vind ik kind het verschrikkelijkste, want met hun kun je het minste Share this post Link to post Share on other sites
ammie 0 Report post Posted April 9, 2011 jaaa dat is waar ik vindt volwassen het fijnst want dan heb je de leukste kleding en haar enzo Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted April 23, 2011 baby,omdat ze altijd krijsen omdat ze eten willen en als ze dan hun eten gehad hebben kakken ze in hun broek.Duivels :devil: zijn het!Mijn besluit staat vast:het zijn stomme-soms ook wel schattige-blijtende kakkers. :D :D :D :D (hahaha) Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted April 25, 2011 ik wist niet dat ik zo grof kan reageren op een onderwerp!! :-o Share this post Link to post Share on other sites
Fushi 0 Report post Posted May 16, 2011 Baby's zijn lastig omdat ze zich 's nachts heel snel eenzaam voelen. Maar bejaarden vind ik het verschrikkelijkst, die zijn so saaai, zeker als ze met pensioen zijn en de kinderen uit huis zijn! Share this post Link to post Share on other sites
Tharaaaa 0 Report post Posted May 16, 2011 idd. Als vrouwen zwamnger zijn is het wel leuk :P Share this post Link to post Share on other sites
ammie 0 Report post Posted June 5, 2011 hahah maar echt waar Bij levensweg kan je een PlakBoek bijhouden van hun dingen die ze doen :D echt supper leukk Share this post Link to post Share on other sites