Renée Rossa 0 Report post Posted April 15, 2011 Aangezien ik per ongeluk in het archief heb gepost (met dank aan de zoekfunctie), heb ik besloten ten langen leste maar een nieuw topic aan te maken, om het volgende met jullie te delen: Agnes Rimpelbil voor Rob en ik ons met haar gingen bemoeien En dit is Agnes Rimpelbil na haar make over! Er is gebruik gemaakt van de Naughty & Nice female skin, blush en oogschaduw van Ladyfrontbum De lipstick heb ik ooit ergens gedownload, geen idee meer waar. Het haar is volgens mij van Anubis360. De kleding is van Maxis/EA Ik kan vooral de skin van harte aanbevelen, de sims zien er zoveel beter uit, geen vanillepudding-gezichten meer! Anyway, wie nog leuke screenshots heeft kan ze hier kwijt! Goed, Agnes is nu een stoot. Misschien moet ik haar dan ook eens een leuker leven geven? Share this post Link to post Share on other sites
marie-r 0 Report post Posted April 23, 2011 Ze is echt mooier hoor goed gedaan!!! :D Share this post Link to post Share on other sites