Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

Heinio’s mislukte reality show

• This topic is locked This topic is locked
141 replies to this topic

#1 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 06:42 PM

Het heeft even geduurd, maar het eerste deel voor mijn Simparool familie verhaal is dan eindelijk af! :P

Het is iets anders geworden dan verwacht, maar ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

Het introductiefilmpje kan je hier bekijken : Introductiefilmpje SP familie

Mocht je niet weten wat de "Simparool familie" inhoudt, dan kan je in het volgende topic eens een kijkje nemen voor meer informatie : Simparool familie

Overzicht delen.

#2 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 06:43 PM

“Heinio’s mislukte reality show” deel 1

Posted Image
“Beste kijkers, welkom bij de beste reality show die er is! Ik ben uw presentator Magere Hein, beter bekend als Heinio.”

Posted Image
“Er is werkelijk een prachtig huis voor onze slachtoff… ik bedoel onze kandidaten gebouwd.”

Posted Image
“Ziehier de groep verse kandidaten voor de populairste reality show : Drijf de Sims tot het uiterste!
Van links naar rechts ziet u : Simmetje, Nefje, Tessa, Odie en Marien. En op de voorgrond zit Daan. Zij zullen u de komende tijd vermaken, of anders…”

Posted Image
“Of anders dit! Ja, gave vuureffecten heh? Niets gaat te ver voor onze mooie show.
Vaste kijkers weten al wat de consequenties zijn, maar voor de andere kijkers zal ik het nogmaals even uitleggen. Onze kandidaten krijgen om de zoveel tijd een opdracht die ze moeten vervullen. Deze opdrachten worden gekozen door de kijkers, dus vergeet niet elke aflevering te stemmen op uw favoriete opdracht!
Als de kandidaten niet in staat zijn om de opdracht te vervullen, dan mogen de kijkers 1 iemand wegstemmen. En dat is het moment waarop ik een belangrijke rol speel, want ik ben niet voor niets Magere Hein. Anders zou mevrouw Rimpelbil wel dit programma presenteren.”

Posted Image
“Hmm… het ruikt hier een beetje na verbrand iets.” merkt de cameraman op.
“OWNEE, MIJN PRACHTIGE DECOR!!!” roept Heinio.

Posted Image
“Wat moet ik doen, wat moet ik doen?
DOE IETS JIJ IDIOOT, bel de brandweer!”

*de cameraman haastte zich naar de telefoon en even later arriveerde de brandweer al*
Posted Image
“Gelukkig” zei Heinio. Waarna hij vervolgde : “JIJ IDIOOT, ben je nog steeds aan het filmen?!? DOE DAT DING ONMIDDELLIJK UIT!!!”
Cameraman : “Euhm, alles voor de kijkcijfers, meneer?”
“Ik zal je eens laten zien wat je met je kijkcijfers kan doen.”

*hierna werd het beeld zwart*

#3 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 06:44 PM

Posted Image
“Zo, we zijn weer terug met onze nieuwe cameraman Brad. Onze oude cameraman ging.. euh... met vervroegd pensioen.”

“Ter vervanging van de vuureffecten hebben we gekozen voor deze lampen, die ook erg gaaf zijn. Toch, Brad?”
Brad : “Ja, tuurlijk baas, het zijn de beste effecten ooit.”

“Nou, u hoort het. Dan kunnen we nu weer verder gaan met waar ik was gebleven. Onze kandidaten hebben we ook voorzien van bepaalde zendertjes, waarmee we hun gedachten kunnen volgen. Erg handig om achter alle pikante dingen te komen, haha!
Zonder verder oponthoud gaan we nu gelijk kijken hoe het onze kandidaten vergaat.”

Posted Image
“Neeeeeeeeeeeee” klonk het uit de keuken.
Het was Daan, die er net achtergekomen was dat hij in een Sim veranderd was. Tsja, niet iedereen neemt zulke schokkende ontdekkingen goed op.

Posted Image
Ik dacht net dat ik weer in de echte wereld was beland voor altijd. Maar nee, het duurde niet lang en ik was weer voor de tweede maal een Sim. Zou ik ooit weer normaal worden?
Toch ging ik het gebouw wat voor me stond naar binnen. Wat kon ik anders doen?

Posted Image
Gelukkig zag ik al snel Odie. Vastzitten op een kavel als Sim is geen pretje, maar vastzitten met iemand die je kent maakt het iets minder erg.
“Hoi Odie! Jij ook al hier?” riep ik toen ik Odie een knuffel gaf.

Posted Image
In de keuken had iedereen zich ondertussen rondom Daan verzameld.
“Cool, een simparool meeting!” zei Simmetje.
“Ik heb zo’n idee dat dit geen meeting is…” antwoordde Odie.

“Is dit de hele groep?” vroeg iemand anders.
“Ja, ik geloof van wel” antwoordde Tessa.
“We missen anders Dieter!” riep ik uit.
“Hoe kan je nou weten dat we hem missen?” zegt Odie, waarna hij vervolgt “We hebben het hele huis doorzocht en wij zijn toch echt de enige aanwezigen hier. Niet elke keer dat je in een Sim verandert, is Dieter er ook.”
“Nou ja, dat kan toch?” zei ik enigszins teleurgesteld.
Vastzitten als Sim… en dan nog wel zonder Dieter… kon het nog erger worden?

Posted Image
“Wat zullen we nu gaan doen?” vroeg Simmetje.
“Laten we kip gaan spelen!” zei ik.
“Nee, dat is hier niet. Hoe vaak moet ik je dat nog zeggen?” zegt Odie.
“Ok, dan gaan we toch poker spelen.”

Net toen ik iedereen dik aan het inmaken was, schoot me iets te binnen.
“Wacht! Ollebollie!” riep ik.
“Olle.. wat?” vroeg Tessa.
“Ollebollie, onze vis! We hadden ze thuis net 2 dagen en dan word ik opeens weer een Sim.”

#4 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 06:45 PM

Posted Image
“Weet je wat? Jij krijgt je nieuwe vis.” zei Tessa waarop ze opeens een zak vis uit het niets toverde en in het aquarium stopte.
“Hoe kom je daar nou weer aa..” wilde ik beginnen, waarna ik me bedacht. Tsja, in de Sims komen wel vaker vreemde zaken voor. Waarom zou ik hier nog van opkijken?

Posted Image
“Aaah, wat een lieve kleine Ollebollies toch! En geen reiger in de buurt… dat is nog wel het mooiste.”

Posted Image
Op dat moment werd er opeens aangebeld. Ah, wat buurtbewoners die graag kennis willen maken!

Posted Image
Marien ging het eerste naar buiten om een babbeltje te maken. Odie en ik herinnerden ons nog de vorige kookkunsten van toen we een Sim waren en besloten wat kookboeken raad te plegen voordat we de keuken zouden betreden en niet pas erna.

Posted Image
Maar net toen ik een ontzettend interessant recept las over hoe je het beste brownies kon bakken, werd het zwart voor mijn ogen…

Posted Image
“Auw, mijn hoofd. Wat is er in godsnaam gebeurd?”
Ik wreef over mijn zere hoofd, die nog bonkte van de klap. Even later begreep ik wat er gebeurd moest zijn.

Nou, mooi is dat. Wil iemand een date met blond haar, en dan moet ik maar gelijk voor hem uit de lucht komen vallen! Dat koppelende mens kan ook nooit wat goed doen! Of het nou om mijn sims of mijzelf gaat, het maakt niets uit. *zucht* Weer een Sim die ik kan toevoegen aan het lijstje “Als ik ooit uit deze simswereld kom, ga ik deze sims doodmaken”.

Posted Image
Hmm… misschien heeft dat koppelende mens toch eens iets goeds gedaan. Hij is eigenlijk best wel wat… voor een sim dan.

#5 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 06:46 PM

Posted Image
En ook nog eens zeer charmant en single. ^__^
Ok, ik heb me bedacht.

Posted Image
Dansen kan hij ook. :o Beslist een van de betere sims. Dit kan geen NPC zijn, dat kan gewoonweg echt niet.

Posted Image
Hmm… *is ergens op wat roze wolkjes beland*
Wel jammer dat het een afscheidskus was. De “date-teller” was afgelopen en ik moest dus alweer weg.

Even later stond ik alweer voor het simparool huis, mij nog steeds afvragend hoe ik daar was gekomen.

Posted Image
Tessa had intussen voor iedereen hamburgers gemaakt. Precies goede timing om terug te komen dus.

Posted Image
Het huis is zeer gezellig ingericht zoals je ziet, zodat Tessa net niet meer bij ons aan tafel paste… Achja, iedereen was toch al wat vermoeid. Dus veel zin om te praten tijdens het eten hadden we niet echt.

Posted Image
Hierna vond een gevecht om de kamers plaats. Ik had deze kamer voor mezelf veroverd.

Posted Image
De vermoeidheid sloeg toe, dus ik kroop maar mijn bedje in. Ik dacht nog even na over die aparte ontmoeting vandaag. Ow, wat was hij toch knap. Maar wacht eens, ik weet niet eens zijn naam! Shit, helemaal vergeten om te vragen! *het was ook te mooi om waar te zijn*

Posted Image
“Zo, u heeft net gezien hoe de eerste dag van onze kandidaten is verlopen. Morgen zullen zij er achterkomen waarom ze wérkelijk hier zijn. Hoe zullen ze hierop reageren? U komt het te weten in de volgende aflevering!”

Posted Image
“Volgende week zal er een special guest zijn! Denkt u te weten wie het is? Stuur uw antwoord dan door naar “Heinio-666”.
En vergeet niet te stemmen op onze site wat de opdracht wordt voor de kandidaten!

Uw presentator zegt voor vandaag gedag, maar misschien kom ik morgen uw geliefden wel ophalen. U weet het maar nooit. Blijf daarom trouw mijn geweldige reality show volgen, misschien wordt u dan een bezoekje bespaard gebleven.”

#6 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 24 July 2008 - 06:51 PM

Leuk gedaan! :D
Vooral lekker droog is die wisseling van vuur naar lampen. XD “Ter vervanging van de vuureffecten hebben we gekozen voor deze lampen, die ook erg gaaf zijn. Toch, Brad?” XD
Posted Image

#7 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 24 July 2008 - 06:57 PM

:D 10x GSM`st naar Heinio-666!

/edit:
Wil je misschien die "u" uit m`n naam halen?
Posted Image

#8 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 July 2008 - 07:02 PM

Dankjullie. :D

@Chariot
Oeps, sorry. *geeft verbrande ogen de schuld*
Het is al aangepast. :) (in het filmpje stond het wel in 1 keer goed 8) )

#9 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 24 July 2008 - 09:11 PM

Kewl verhaal. Leuk filmpje!
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#10 hildegarde

hildegarde

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 44 posts

Posted 25 July 2008 - 09:03 AM

leuk verhaal ,ben benieuwd naar vervolg
op welke site kan je stemmen voor de opdrachten ?

#11 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 25 July 2008 - 12:19 PM

Dankjullie.

Euhm, dat van die site en opdrachten was niet helemaal serieus bedoeld. :-P Dat was meer voor de verhaalvorm.
Ik heb zelf al een opdracht gekozen voor de sims, aangezien het simparool familie idee een beetje gestrand is.
Normaal was het de bedoeling dat gezamenlijk te bepalen, maar ik geloof dat dat weinig zin meer heeft. Dus dan maar zo. :-)

#12 hildegarde

hildegarde

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 44 posts

Posted 25 July 2008 - 01:24 PM

ah ok :-P ben benieuwd naar vervolg
zou graag ook een dagboek ofzo maken maar heb geen ideen en me sims werkt niet meer zo goed ,loopt altijd ergens vast ofzo :-(

#13 Patjuh

Patjuh

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 652 posts

Posted 25 July 2008 - 01:45 PM

Leuk leuk leuk!

ben benieuwd hoe het verder loopt

#14 ezzie is back

ezzie is back

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 233 posts

Posted 25 July 2008 - 02:21 PM

ga doooor:D is egt leuwk om te lezen:P

ik vraag me af hoe het verdergaat *sms't naar heino*:P

#15 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 25 July 2008 - 06:27 PM

*Sms't Heinio-666*

Waar heb jij het huis gedownloadt trouwens? Want ik kan hem niet vinden! Anders ga ik ook wel eventjes een verhaaltje maken. Vast niet zo spectaculair als de jouwe, maar, i'm going to try! :D
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#16 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 26 July 2008 - 10:02 AM

Wat heb ik lelijke kleren aan zeg! :P

Leuk verhaal :D Echt origineel zo. :D
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#17 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 26 July 2008 - 10:16 AM

*Sms't Heinio-666*

Waar heb jij het huis gedownloadt trouwens? Want ik kan hem niet vinden! Anders ga ik ook wel eventjes een verhaaltje maken. Vast niet zo spectaculair als de jouwe, maar, i'm going to try! :D

Uw antwoord was fout. *ik moet echt geld gaan rekenen per sms 8) *

En voor de andere moet je bij Chariot zijn denk ik. De link in het Simparool familie topic deed het toen nog... Misschien heeft EA weer wat verwijderd? :|
Ik vond alleen een simparoolhuis van een of andere legacy uit 2006 ofzo. xD

Ik kan het huis ook niet voor je uploaden, aangezien ik al vanalles heb aangepast aan het huis en de sims. :(
Of misschien staat het nog wel in het buurtding. Dan kan het wel... *gaat kijken*

#18 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 26 July 2008 - 10:57 AM

Ooohh leuk verhaal! :D Je hebt me leuk opgepimpt :P
Posted Image

#19 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members