Pagina 1 van 1
Simparool bij Sims 3 event Stel hier je vragen!
Geplaatst: 29 October 2008 - 12:58
Op maandag 3 november komt Sims 3 producer Ben Bell naar Nederland. Simparool is daar natuurlijk ook bij. We krijgen de mogelijkheid om vragen te stellen over het spel, en dus willen we ook graag van jullie horen wat je nog wil weten over de Sims 3.
Dus, stel je vragen in dit topic en we proberen ze zo veel mogelijk te beantwoorden. Je kunt ze stellen t/m zondag 2 november 20:00 uur.
Dus, stel je vragen in dit topic en we proberen ze zo veel mogelijk te beantwoorden. Je kunt ze stellen t/m zondag 2 november 20:00 uur.
Geplaatst: 30 October 2008 - 20:10
Suzan, op 30 Oct 2008, 20:06, zei:
Nou er zijn niet echt andere leeftijdscategorieën, alleen het jongvolwassen is toegevoegd en die is deze keer echt anders dan volwassen. 
Juist niet heb ik begrepen. De jong-volwassenen in de sims 3 zijn de volwassenen uit de sims 2 voor zover ik heb begrepen. Er is wel een nieuwe leeftijdscategorie, namelijk tussen de 30 en 50 jaar. Die heten gewoon volwassenen in de sims 3 dacht ik.
Geplaatst: 30 October 2008 - 20:22
Ik heb ergens gelezen dat je zelf in de huid van een Sim kan kruipen zegmaar. Je zou zelf de deuren kunnen openen, mensen ten huwelijk vragen enzovoorts. Is dit überhaupt waar, en zoja, hoe ver gaat dat systeem? Welke dingen kun je er wel en niet mee doen?
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.
Geplaatst: 02 November 2008 - 18:34
Je kunt zonder cheats een kelder maken hoor. Dan moet je 4 trapjes (van die korte) achter elkaar leggen, en het laagste stukje grond dat je dan krijgt moet je egaliseren tot een groot gebied. Dit is dan precies de hoogte van een muur. Over het gat leg je een fundering heen en op die fundering bouw je het huis. Dan heb je een kelder. 
Maar het zou wel iets makkelijker kunnen vind ik inderdaad.
Maar het zou wel iets makkelijker kunnen vind ik inderdaad.

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.
Pagina 1 van 1

Inloggen
Registreer
Help

MultiQuote