Jump to content


Photo

Antwoorden op vragen ambities


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Wouter

Wouter

    Advanced Member

  • Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 21 May 2010 - 04:39 PM

In dit topic had je de afgelopen tijd de mogelijkheid om vragen te kunnen stellen voor het Sims 3: Ambities event. Ondertussen zijn we alweer terug met veel nieuwe info over deze uitbreiding.

Uiteraard maken we hier een uitgebreid verslag van, maar eerst geven we de antwoorden op jullie vragen:

die nieuwe stad, hoe ziet die eruit, en welke nieuwe families leven er?

De buurt heet Twinbrook. Het is een mooie grote nieuwe buurt die vooral geïnspireerd lijkt te zijn op het zuid-oosten van de VS. New Orleans bijvoorbeeld. Er zijn veel rivieren, moerassen, dammen, en tropische moerasplanten. Verder loopt er ook een verlaten spoorlijn, en zijn de huizen ook in een New Orleans-achtige stijl gebouwd. Alleen niet echt met dat French Quarter gedoe wat we hadden in Sims 1: Beestenboel.

komen er nieuwe geheime eigenschappen?

Om daar achter te komen moet je het spel overhoop halen, en daar hadden we helaas geen tijd voor.

komen er nieuwe monsters?

Het nieuwe 'monster' is de robot. Waarschijnlijk kun je 'm bouwen als vergevorderde uitvinder, maar je kunt 'm ook kopen voor 40.000 wenspunten.

wat houd het beroep van spokenjager precies in?

Lijkt vooral op wat de Ghostbusters in die film doen. Je moet naar een huis gaan waar 'geesten' de bewoners aan het vervelen zijn. Ze zien eruit als een klein wolk-achtig spook dat door de kamers zweeft. Het is de bedoeling dat je sim die geesten met een speciaal geweer opzuigt in een container. Die container komt dan in je inventaris terecht, en die je dus ook in je huis kunt zetten. Je kunt ook het spook weer uit de container halen, maar wat er dan precies gebeurd weet ik niet echt.

wat is het antwoord op deze vraag?

Ja.

komt er nog een uitbreiding waarin je een eigen winkel kan starten?

EA gaat nooit praten over een mogelijke volgende uitbreiding. Bij dit event gaat het om S3: Ambities, en je krijgt pas te horen wat de volgende uitbreiding is als ze daar een officiële aankondiging voor doen.


1+1=?

2, maar wiskundigen zeggen dat het met een bepaalde toepassing van algebra ook 0 zou kunnen zijn.

#2 Wouter

Wouter

    Advanced Member

  • Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 21 May 2010 - 04:39 PM

waarom verdwijnen niet alle "konijnenholen"?

Geen enkel konijnenhol is verdwenen. Er zijn alleen nieuwe beroepen bijgekomen waar het bijbehorende gebouw geen konijnenhol is.


waarom kozen jullie deze beroepen?

Er waren geen producers van het spel aanwezig, dus dat konden we niet vragen

zit mijn haar goed?

Kan ik niet zien vanaf hier. Kijk eens in de spiegel, misschien helpt dat.


spelen jullie sims 3 zelf ook?

Zie antwoord twee vragen terug.

of de laadtijden nog wel snel blijven

We hadden niet echt een verschil in laadtijden gezien. Maar iedereen viel het wel op dat dingen als knoppen voor patronen en kleren nu veel sneller laden. Maar dat had ook aan de snelle PCs van EA kunnen liggen.

of ze meer verschillende dingen kunnen koken

Ze kunnen toch al verschillende dingen koken? Nou ja, we weten niet zeker of er ook nieuwe gerechten bijgekomen zijn. Hebben we niet echt op gelet.

Wat er nou wel veranderd aan werkmogelijkheden, want ze zeiden dat die "konijnenholen" niet weggingen, maar je kon wel meer doen op je werk?

In Ambities zijn er nu Banen (wat je nu al hebt) en beroepen. En die beroepen zijn dus de nieuwe carrières die je kunt volgen. Een aantal beroepen hebben een bijbehorend gebouw waar je ook in kunt (brandweerman, stylist, uitvinder) en andere kun je vanuit je huis doen als freelancer (Detective, Spokenjager, Beeldhouwer etc.). Je hebt volledige controle over je sim als ie aan het werken is, en alle banen hebben taken die je goed moet uitvoeren. Bij een brandweerman is dat bijvoorbeeld een brand blussen (ziet er overigens heel mooi uit), en hoe langer je erover doet, des te lager je punt voor het blussen van die brand is. Meer uitleg hierover komt in ons verslag.

hoeveel/ welke nieuwe eigenschappen komen er?

Wij hebben er zes nieuwe geteld. De meeste hebben te maken met de nieuwe beroepen die je kunt doen.


Dat waren ze dan. Binnenkort meer in ons verslag!

#3 BeachBoy

BeachBoy

    Advanced Member

  • Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 21 May 2010 - 11:22 PM

Even nog een reactie op de vraag over spokenjager; als je een spook uit z'n containertje haalt, laat je hem gewoon vrij en issie weer gelukkig, volgens de tooltip die dan verschijnt :P.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#4 hippeharry

hippeharry

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts

Posted 29 May 2010 - 05:53 PM

is doctor een beroep of een baan en is het ziekenhuis nog steeds een konijnen hol :?
Posted Image
Mensen achter de de dranghekken blijven de Pieter komt eraan handtekeningen na de voorstelling.
Ja ik doe al mijn stunts zelf.
Klik hier! en Hier!en Hier!en Hier!

#5 spitskit

spitskit

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 posts

Posted 08 June 2010 - 04:00 PM

even een vraag,
wat bedoelen jully met konijnenhol?
haha xD

#6 hippeharry

hippeharry

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts

Posted 08 June 2010 - 04:05 PM

even een vraag,
wat bedoelen jully met konijnenhol?
haha xD

gebouwen en banen waar je sim in kan maar je zelf niet mee kan kijken
Posted Image
Mensen achter de de dranghekken blijven de Pieter komt eraan handtekeningen na de voorstelling.
Ja ik doe al mijn stunts zelf.
Klik hier! en Hier!en Hier!en Hier!

#7 lilo

lilo

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 02 November 2010 - 05:23 PM

is doctor een beroep of een baan en is het ziekenhuis nog steeds een konijnen hol :?

ja :(




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users