Simparool forums: groene balken behouden - Simparool forums

Spring naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je mag niet een onderwerp starten
  • Je mag niet reageren op dit onderwerp

groene balken behouden

#1 Gebruiker is offline   simieboy Icoon

• Bijna Tiener
  • PipPip
  • Groep: Members
  • Sinds: 21-June 04
  • Locatie:Kijk eens naast je, kijk eens boven je, kijk eens onder je... Juist ja, ik woon op aarde :-)

Geplaatst: 31 July 2010 - 20:10

Hallo, iemand een idee hoe ik de groene balken kan laten behouden met een hack of mod? Ben al tijdje naar opzoek... Het is namelijk handig om filmpjes te maken, maar dat ik ze constant moet laten slapen en voederen blijf ik er erg lang aan bezig.

Met balken bedoel ik de behoefte balken: honger, sociaal, etc.
0

#2 Gebruiker is offline   Wouter Icoon

• Pensioenaanvrager
  • Icoon
  • Groep: Admin - Forumadmin
  • Sinds: 28-August 03

Geplaatst: 31 July 2010 - 23:46

Gebruik de testingcheatsenabled true cheat, Shift + klik op de brievenbus op je kavel, en kies dan de optie om iedereen blij/tevreden te maken, ofzoiets. Verder zit er ook een optie bij om de behoeften te bevriezen, zodat je er verder niet meer naar om hoeft te kijken.
0

#3 Gebruiker is offline   simieboy Icoon

• Bijna Tiener
  • PipPip
  • Groep: Members
  • Sinds: 21-June 04
  • Locatie:Kijk eens naast je, kijk eens boven je, kijk eens onder je... Juist ja, ik woon op aarde :-)

Geplaatst: 01 August 2010 - 08:48

Bekijk BerichtWouter, op 01 August 2010 - 00:46, zei:

Gebruik de testingcheatsenabled true cheat, Shift + klik op de brievenbus op je kavel, en kies dan de optie om iedereen blij/tevreden te maken, ofzoiets. Verder zit er ook een optie bij om de behoeften te bevriezen, zodat je er verder niet meer naar om hoeft te kijken.

Fantastisch dat ea daar toch heeft aan gedacht! Ik ga het zodadelijk eens testen. :)
0

Pagina 1 van 1
  • Je mag niet een onderwerp starten
  • Je mag niet reageren op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers